Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

13.12.2008 16:54

jellona_ kirjoitti:Adapterien värivalikoima ei rajoitu noihin kahteen.

Rajoittuupas oikeastaan. Carbon, anodisoitu sininen ja kromi ovat vaihtoehtoja siellä mistä tilaan. Sininen on vielä loppu varastosta.

PLan B

13.12.2008 22:26

Ehdotuksia Keeway Matrixin tuunaamisen (raha ei ole ongelma) :nörtti:

14.12.2008 0:13

jkoljo kirjoitti:
jellona_ kirjoitti:
jkoljo kirjoitti:Pitäis joulupukillekkin kirjoitella niin kommentteja näistä:
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... /0-704-27/
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... /0-704-27/
+ progripin tupet. Kytkimiä en laita, startti ja tappo tulevat molemmat jalkojen väliin, luulisin.

Forget fake carbon items, ne on jo niin -.-

En löytänyt mustaa, cromi on vielä enemmän -.-, varsinkin tnt:n laatukromi joka lähes valuu pois vesisateessa.

oon ite tilaamassa tnt cromista krossi tankoo ja adapterii, eli kannattaisko mun sittenki ottaa sitte joku väri jos se kiiltävä pinta lähtee sateessa? voiko siihen laittaa mitään että se pinta pysyisi hyvänä?

14.12.2008 1:23

heenkka_ kirjoitti:oon ite tilaamassa tnt cromista krossi tankoo ja adapterii, eli kannattaisko mun sittenki ottaa sitte joku väri jos se kiiltävä pinta lähtee sateessa? voiko siihen laittaa mitään että se pinta pysyisi hyvänä?

Se oli lähinnä vitsi, ei se pinta sateessa lähde mutta on muuten todella heikkolaatuista, lohkeilee ajan myötä jne. Mielummin ostat jonkun muun värisen. Itse ostin mustan tangon ja carbon adapterin.

16.12.2008 22:02

jkoljo kirjoitti:
heenkka_ kirjoitti:oon ite tilaamassa tnt cromista krossi tankoo ja adapterii, eli kannattaisko mun sittenki ottaa sitte joku väri jos se kiiltävä pinta lähtee sateessa? voiko siihen laittaa mitään että se pinta pysyisi hyvänä?

Se oli lähinnä vitsi, ei se pinta sateessa lähde mutta on muuten todella heikkolaatuista, lohkeilee ajan myötä jne. Mielummin ostat jonkun muun värisen. Itse ostin mustan tangon ja carbon adapterin.

Ite ostin Suskiin aikoinaan jonkun TNT:n adapterin sinisenä, jonka kiillotin jättäen sinistä mm. muttereiden koloihin jne. Näin saatiin aikaan hieno diiteili skootteriin. Lopputulos oli hieno, vaikka itse sanonkin. Suosittelen.
http://www.aijaa.com/img/b/00715/1748178.jpg
Kokonaisuutena: http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/11231

17.12.2008 23:12

onko mahdollista laittaa skootterin penkin alle ledivaloja jossa olisi sellainen katkaisia joka laittaisi ledit päälle kun penkin avaa ja kun penkin sulkee nii menee sitte ledit automaattisesti pois päältä?
itse ajattelin jotai ihme nappiviritystä ja penkkii joku pieni tappi kii joka painais aina nappia.. mutta sanokaa joku helpompi juttu

18.12.2008 1:26

Palautuva painikekytkin tms, samanlainen mikä on jarruvalokatkaisijana. saa biltemasta yms paikoista

18.12.2008 16:22

-Bunny- kirjoitti:Palautuva painikekytkin tms, samanlainen mikä on jarruvalokatkaisijana. saa biltemasta yms paikoista

Voisitko laittaa linkin ku en oikee tiiä minkälainen se palautuva painekytkin on :s

18.12.2008 17:22

julle93 kirjoitti:
-Bunny- kirjoitti:Palautuva painikekytkin tms, samanlainen mikä on jarruvalokatkaisijana. saa biltemasta yms paikoista

Voisitko laittaa linkin ku en oikee tiiä minkälainen se palautuva painekytkin on :s


Biltemasta: tuotenumero: 43011 ;)

22.12.2008 22:29

joo eli nyt on ollu muutaman kuukauden jo tollaset pro gripit nokujen tilal ni mul on päin vastanen onkelma ku normisti eli tupet pyörii tangossa, onko ideota saada pysyy kunnol kii

22.12.2008 22:42

Itse pyöritäisin tankoon muutaman kierroksen sähköteippiä ja polkaisisin uuden tupen paineilman kanssa sisälle. Näin omassani on kestänyt aivan hyvin pyörimättä.

23.12.2008 0:35

nummi kirjoitti:joo eli nyt on ollu muutaman kuukauden jo tollaset pro gripit nokujen tilal ni mul on päin vastanen onkelma ku normisti eli tupet pyörii tangossa, onko ideota saada pysyy kunnol kii


Ite iskin kontaktiliimaa sinne tuppien väliin, meni nätisti paikoilleen ja ei kyllä pyöri turhaan, mutta jos vaihat gripit joudut sit vetää ne kylmästi mattoveitsellä poikki vaan.

24.12.2008 0:16

GrapL kirjoitti:Itse pyöritäisin tankoon muutaman kierroksen sähköteippiä ja polkaisisin uuden tupen paineilman kanssa sisälle. Näin omassani on kestänyt aivan hyvin pyörimättä.


joo täytyy koittaa vetää vähä sähköteippii sinne väliin mut noit paineilma vehkei ei mul kyl oo et täytyy vaa jollai saada ne sinne

24.12.2008 10:42

nummi kirjoitti:joo eli nyt on ollu muutaman kuukauden jo tollaset pro gripit nokujen tilal ni mul on päin vastanen onkelma ku normisti eli tupet pyörii tangossa, onko ideota saada pysyy kunnol kii


CRCtä laitat sinne tupen sisään ja vähän siihen tankoon mihin ne tupet tulee. Sit työnnät tupet paikalleen nii johan pysyy.

24.12.2008 13:29

Matas kirjoitti:Ehdotuksia Keeway Matrixin tuunaamisen (raha ei ole ongelma) :nörtti:


No ekaks tulee mieleen takalipan poistaminen, heijastimet ja KAIKKI vakio-tarrat pois ja tilalle jotain uusia hienoja (esim. Hebo, stage 6 jne.), sit isket koropalan kii, hankit underin, katevilkut eteen ja taakse ja crossistongan ja adapterin, sekä siihen vaikka sigman kii, ja jotkut hienot tupet.
Sit jos raha ei todellakaan ole ongelma maalautat katteet tai maalaat ite.