Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

28.7.2008 19:52

Kuinka kestävää oikein lasikuitumatto on? Kun pitäisi paikata yksi reikä (leveys n. 7cm ja korkeus n. 3cm). Pistäisin sinne reijän toisel puolel lasikuitumattoa, sit väliin hieman lasikuitumattoa ja sit pakkelia pääl. Tietenkin tulee kaikki hartisit yms. mukaan kans. Olis aika pommin varma. Kun pistäisin tuohon lasikuitu juttuun leditakavalon kiinni niin varmaan pysyis aika hyvin kii eikä paljoa tärisi.

28.7.2008 20:21

lasikuitu on vahvempaa kuin itse mopon kate. Olen tehnyt taisteluasun halosta kayttaen lasikuitua. Osta sit lisäksi sitä pakkelia paras tuntemani merkki on 'Bondo, body filler' ja vesi hio se, saat todella hyvää jälkeä. Muista happi naamari, hartsit on tosi myrkylisiä.

-FSS

2.8.2008 17:56

Onko kellään parannusideoita mun pösöön? Kuvat on gallerias. Tecnigasin tehari on hyllys, jonka laitan paikoilleen heti konerempan jälkeen. Hyllyssä on myös ledejä ja 2kpl 13cm sinistä kylmäkatodiputkea ja 8 sinistä superkirkasta lediä, jotka laitan konerempan tai katsastuksen jälkeen.

Sisämuovit meinasin maalata valkoiseksi. Vai onko kellään parempia väriehdotuksia? Isä on tällähetkellä paikkailemassa auton ruostejälkiä ja jos sillä jää maalia yli niin voisin maalata ne sisämuovit sillä. Pohjamaalit ja lakat sillä on myös. Tarttuuko akryylimaali hyvin sisämuoveihin jos hion ne, paikkaan isoimmat naarmut ja laitan pohjamaalit.

2.8.2008 22:04

FSS kirjoitti:lMuista happi naamari, hartsit on tosi myrkylisiä.
vaikken skootteria omista niin on pakko lisätä että siveltimii kannattaa olla muutama kappale,samoin kumihanskoja.

2.8.2008 23:41

vaikken skootteria omista niin on pakko lisätä että siveltimii kannattaa olla muutama kappale,samoin kumihanskoja.


Itse olen puuhaillut underia skodeen, ja 14sutia on mennyt tähän mennessä. Hengityssuojainta en ole käyttänyt, ja voin sanoa, että kyllä olisi suositeltavaa. Yhden illan podin elämäni kovinta päänsärkyä. Verikin jo maistui suussa, mutta ei se niin vaarallista ole, jollei sitä 24/7 hengitä.

3.8.2008 10:18

-edu kirjoitti:vaikken skootteria omista niin on pakko lisätä että siveltimii kannattaa olla muutama kappale,samoin kumihanskoja.

Mitä nyt olen hieman lasikuitua työstänyt niin sivellintä en ole käyttänyt vaan muovisia lastoja, kutsutaan myös nimellä "Nuolija". Niillä saa ihan hyvää jälkeä. Kun on tehnyt työn niin lastat veteen niin lähtee hartsi pois.

3.8.2008 23:09

Elikä siis tollasen ostan 4.8 (huomenna) Peugeot Ludix Blaster R-cupin, oisko kellään ideoita tuunamiseen?

Kuva

Ite ajattelin ostaa scootter-attackist uuden etumaskin missä valot ovat alhaalla ja muutenkin pienempiä.
Krossistonga, adapteri ja uudet gripit.
Kilven teline alas ja toi roiskeläppä takaa pois(?)

Teil jotain et "et ainakaan tota" tai "siihen vois laittaa.."?

4.8.2008 2:08

Älä ainakaan variaattorinkoppaan laita kilpeä ja jos tuota takarenkaan päällä olevaa lokaria meinaat, niin katkaise lyhyemmäksi sitä niin tulee näyttävämmän näkönen kun kokonaan irtonaisena. 8)

4.8.2008 7:13

KKhaiRRy kirjoitti:Elikä siis tollasen ostan 4.8 (huomenna) Peugeot Ludix Blaster R-cupin, oisko kellään ideoita tuunamiseen?


Ei tota kannata alkaa "tuunaamaan", nätti jo tollasenaankin.

4.8.2008 10:04

sasu` kirjoitti:
KKhaiRRy kirjoitti:Elikä siis tollasen ostan 4.8 (huomenna) Peugeot Ludix Blaster R-cupin, oisko kellään ideoita tuunamiseen?


Ei tota kannata alkaa "tuunaamaan", nätti jo tollasenaankin.


Juu hyvä jo tollasena ei ihan uutta kannata ruveta pakertamaan arvo vaan laskee. :)

4.8.2008 11:54

Acerbis kirjoitti:Älä ainakaan variaattorinkoppaan laita kilpeä ja jos tuota takarenkaan päällä olevaa lokaria meinaat, niin katkaise lyhyemmäksi sitä niin tulee näyttävämmän näkönen kun kokonaan irtonaisena. 8)


Juu näin kai oon tekemässä.

Kylmä nyt jotain pientä teen :P

4.8.2008 14:49

Meneekö peugeottiin minarellin käynnistyspolkimet kiinni?

4.8.2008 19:03

KKhaiRRy kirjoitti: ideoita tuunamiseen?


Krossitankoa, huggeria vähän muokkaat uusiks, taakse ehkä ledilyhtyä ja pieniä katevilkkuja. Kilpitelinettä takavalon alle tai varikoppaan. Sivujalkaa ja koropalaa. Tommosia ihan perusjuttuja siis. Se valomaski on ihan siisti myös, mutta kunhan et tee liian tomireplicaa. Mieluummin ite kuiduttelisin jonkun maskin tohon.

Sitte jotain teharia, sirompaa ilmanputsaria jne. Ellei vakiona halua tekniikaltaan pitää.

5.8.2008 0:57

Kattelin vähä sitä enkä tiiä mihin helvettiin laittaisin noi vilkut tuolt takaa :roll:
Ei oo mitää paikkaa niille paitsi se mis ne nyt on..

5.8.2008 12:27

KKhaiRRy kirjoitti:Kattelin vähä sitä enkä tiiä mihin helvettiin laittaisin noi vilkut tuolt takaa :roll:
Ei oo mitää paikkaa niille paitsi se mis ne nyt on..

Katevilkut tarroilla katteisiin.