Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

2.10.2008 17:11

Kertokaapa joku hyvä vinkki siihen että miten saa kaikki valot ja katteet pysyy hyvin kiinni jos ei sahaa sitä takalokaria poikki jos ottaa sen pois, vai onko siihe mitään keinoja?

2.10.2008 17:28

Tamphoon kirjoitti:Kertokaapa joku hyvä vinkki siihen että miten saa kaikki valot ja katteet pysyy hyvin kiinni jos ei sahaa sitä takalokaria poikki jos ottaa sen pois, vai onko siihe mitään keinoja?

Osta underi?

sivujalka

2.10.2008 18:16

Mikälainen sivujalka passais pienellä muokkauksella suzuki street magikkiin (ei tietenkään haittaa yhtään jos tiiätte jonku joka passaa bolt-on) mielellään suomesta tai easypartsista

3.10.2008 11:49

gaameli kirjoitti:Mikälainen sivujalka passais pienellä muokkauksella suzuki street magikkiin (ei tietenkään haittaa yhtään jos tiiätte jonku joka passaa bolt-on) mielellään suomesta tai easypartsista

Yv:tä nimimerkin nosliw_ omaavalle

5.10.2008 20:41

Meneekö tämä http://www.euroscooters.nl/shop/stuur-c ... -5807.html Aprilia SR -07? Näyttää jotenkin lyhyeltä.

5.10.2008 21:54

JanneBreilin kirjoitti:tietääkö ketään mikä olisi paras tapa kiinnittää sigman magneetti vanteeseen? mulla on mbk nitro, auttakaa!


Teippi, liima tai mukana tullut nippuside?

6.10.2008 15:08

Pultti kirjoitti:
JanneBreilin kirjoitti:tietääkö ketään mikä olisi paras tapa kiinnittää sigman magneetti vanteeseen? mulla on mbk nitro, auttakaa!


Teippi, liima tai mukana tullut nippuside?


ja mitenhän meinasit laittaa vanteeseen kiinni nippusiteellä? :roll:
jonkulainen liima vois olla ihan hyvä.. (kuumaliima?)

6.10.2008 16:24

JanneBreilin kirjoitti:tietääkö ketään mikä olisi paras tapa kiinnittää sigman magneetti vanteeseen? mulla on mbk nitro, auttakaa!

Vastasin jo tohon sun tekemään topicciin mutta muillekkin tänne vaikka:

Magneetti (melkein mikä tahansa magneetti käy) vanteen reunaan kiinni (eli siis vanteen ja renkaan väliin) kuumaliimalla ja anturi etupumppuun. Pysyy hyvin kiinni.

7.10.2008 23:12

Bronn kirjoitti:
JanneBreilin kirjoitti:tietääkö ketään mikä olisi paras tapa kiinnittää sigman magneetti vanteeseen? mulla on mbk nitro, auttakaa!

Vastasin jo tohon sun tekemään topicciin mutta muillekkin tänne vaikka:

Magneetti (melkein mikä tahansa magneetti käy) vanteen reunaan kiinni (eli siis vanteen ja renkaan väliin) kuumaliimalla ja anturi etupumppuun. Pysyy hyvin kiinni.

onk kuumaliima luotettava? ja kui vahva magneetti se täytyy olla? kelpaaks joku pieni jääkaappimagneetti?

7.10.2008 23:13

gaameli kirjoitti:
Pultti kirjoitti:
JanneBreilin kirjoitti:tietääkö ketään mikä olisi paras tapa kiinnittää sigman magneetti vanteeseen? mulla on mbk nitro, auttakaa!


Teippi, liima tai mukana tullut nippuside?


ja mitenhän meinasit laittaa vanteeseen kiinni nippusiteellä? :roll:
jonkulainen liima vois olla ihan hyvä.. (kuumaliima?)

miettisin kans et nippusiteel? :o

8.10.2008 7:06

Pikaliimaa ehdottomasti, pysyy paljon paremmin kuin kuumaliima.

9.10.2008 16:05

sasu` kirjoitti:Pikaliimaa ehdottomasti, pysyy paljon paremmin kuin kuumaliima.

kestääk pikaliima? ainakin se ottaa kovin kiinni, mut pysyyks se?

10.10.2008 12:50

JanneBreilin kirjoitti:
sasu` kirjoitti:Pikaliimaa ehdottomasti, pysyy paljon paremmin kuin kuumaliima.

kestääk pikaliima? ainakin se ottaa kovin kiinni, mut pysyyks se?

Hiot kummatkin pinnat, ja liimaat laadukkaalla epoxilla niin kestää ainakin varmasti. Pikaliima on välillä vähän niin ja näin, ei aina kuivu kunnolla ja tarttuminen riippuu aika pitkälti kuun asennosta. Epoxi kuivuu aina oikein sekotettuna, ja tarttuu todella hyvin metalliin.

Neodyymimagneetin (sulla on luultavasti sellanen) hiomisessa oli sitten jotain erityisiä asioita, se menettää ainakin magneettisuuden jos lämpiää liikaa, ja hiontapöly on erityisen syttyvää tavaraa. Tais olla helpointa vesihiomapaperilla, eikä pinnan karhentaminen kovinkaan paljoa hiomista vaadi.

10.10.2008 16:45

http://www.motot.net/galleria/kuva352177 Tuo on itse hyväksi havaitsemani tekniikka, eikä tarvitse liimailla mitään vanteisiin, eikä levariin.

11.10.2008 20:41

villeep kirjoitti:http://www.motot.net/galleria/kuva352177 Tuo on itse hyväksi havaitsemani tekniikka, eikä tarvitse liimailla mitään vanteisiin, eikä levariin.


mis mopos toi on kii? levyjarru näyttää nitron/aeroxin... kui kaukana toi mangeetti on tost vastaanottimesta?