Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Scooter Tuning #10

22.7.2008 6:52

Keskustelua siis Skootterin "Tuunaamisesta".

Vanhat löytyy tuolta : viewtopic.php?f=33&t=65605&start=1680&st=0&sk=t&sd=a

22.7.2008 15:48

Tuning ideoita yamaha jogiin?

#1 8)
Viimeksi muokannut Eizh päivämäärä 22.7.2008 18:30, muokattu yhteensä 1 kerran

22.7.2008 18:19

lödö kirjoitti:Tuning ideoita yamaha jogiin?

Karsi turhat

22.7.2008 18:23

Nyt oon joka puolellle aeroxilla kaatunu.. Mitä maksaa turku/ raiso seudulla kaikkien katteitten maalaus esim. Ninjan virheeksi? sellanen 300e`?

23.7.2008 19:11

Tohon hintaan ei maalaa kukaan ellei ole joku hyvä tuttu

23.7.2008 20:41

Itse maalaamalla tulee kaikista halvimmaksi, jos vain omistat maaliruiskun, sekä käden.
hankit pohjamaalia, sitte sitä Ninjan vihreetä sekä kirkas lakkaa/matta lakkaa, riipuu millaisen pinnan haluat.

Hyvin yksinkertaista. Ensimmäisillä kerroilla se voi olla vähän hankalaa, mutta kyllä sen oppii aika nopeasti. ;)

Scooter Tuning #10

25.7.2008 1:13

Paljonkohan liikkeissä yleensä maksaa toi maalaaminen? Olis tarkotus maalata kaikki nitron katteet, ja sitten ne sisämuovit....

25.7.2008 6:54

Orpolapsi kirjoitti:Paljonkohan liikkeissä yleensä maksaa toi maalaaminen? Olis tarkotus maalata kaikki nitron katteet, ja sitten ne sisämuovit....


N. 800-1500 euroa.

maalaus

25.7.2008 10:13

kannattaa katsoa tietopankista tuo ruiskumaalaus, siellä hyvät ohjeet että pääsee alkuun ;)

25.7.2008 22:09

Ai että noin kallista. :D Taidankin tilata sitten tnt cromin väriset katteet, ovatko laadukkaat?

26.7.2008 9:46

Orpolapsi kirjoitti:Taidankin tilata sitten tnt cromin väriset katteet, ovatko laadukkaat?


Eivät.

27.7.2008 21:08

Milläs nimellä tuo hartsi on löydettävissä biltemasta/bilteman nettisivuilta?
Itse käväisin joku päivä siellä(Tre), mutta ei osunut silmään mitään poly-alkuista tölkkiä.
Pari vuotta sitten kyllä löysin kyseistä litkua samaisesta kaupasta.
Myyjiä ei löytynyt kirveelläkään ja INFO:ssakin oli 50m jono, johtuen vanhasta rouvashenkilöstä, joka kinasi hajonneen polkuauton takuusta.


EDIT: löytyihän se tuolta venekemikaaleista. Hassua että vaikka se on nimellä Polyesteri, niin haku ei sitä löytänyt hakusanoilla poly tai polyester.
Anteeksi häiriö.

28.7.2008 15:37

onko mitään ideoita Peugeot speedfight 2'seen? Olen nyt asentamassa: Pakoputken, uudet vinyylit, neon valot, uuden etu 'säleikön', uuden taka lyhdyn (jarru/perä ajovalon). Olisiko kenelläkään lisäideoita?

Onko 'easyparts.nl' luotettava paikka tilata osia?

Kiitos avusta.

-FSS

28.7.2008 18:15

FSS kirjoitti:onko mitään ideoita Peugeot speedfight 2'seen? Olen nyt asentamassa: Pakoputken, uudet vinyylit, neon valot, uuden etu 'säleikön', uuden taka lyhdyn (jarru/perä ajovalon). Olisiko kenelläkään lisäideoita?

Onko 'easyparts.nl' luotettava paikka tilata osia?

Kiitos avusta.

-FSS

Easyparts on kyllä hyvin luotettava paikka tilata ja ongelmissa asiakaspalvelu auttaa erittäin nopeasti.

Ideana faittiin voisin sanoa sen, että älä täytä sitä millään jouluvaloilla tai teinituning-härpäkkeillä. Mtkt:n underia olis kiva nähdä jonkin aktiivisen foorumilaisen faitissa.

28.7.2008 18:55

okei yritan etsiä mtk'n osia, olisiko linkkiä? Tietokoneen virtajohto hajosi ja kestää pari viikoa ennen kuin HP lähettää uuden. Sillä välin käytän psp'n nettiselainta joka on tosi hidas...

-FSS