Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua Alustoista & Jarruista

23.6.2011 0:47

jkoljo kirjoitti:Ei varmasti ole kytkinjousista kiinni, joten ne ovat turha ostos. Kokeile puhdistaa jarrulevy lakkabensiinillä ja osta uudet palat.


Uudet palat on kyl jo kiinni, ajettu ehkä 700-800km. Pitää ehkä se jarrylevy sit puhdistaa, tai sit vien vaa yamaha centeriin.

Re: Keskustelua Alustoista & Jarruista

23.6.2011 4:40

Osaakos joku sanoa, minkälaiset vanteet voi laittaa Typhooniin, jossa vakiona 10' tuumaset. Käykö mitkä vaan, jossa takana on rumpujarru?

Re: Keskustelua Alustoista & Jarruista

7.9.2011 13:18

Tällänen ongelma: vaihettiin kaverin kaa mun skopan t-palaa ja ku pumput pitää vata, että saa tpalan vaihettuu, ni kaveri oli vahingos kaatanu melkein kaikki öljyt pumpuista :lol: :lol: No, keksittii laittaa 2-tahti öljyy ja nyt ei oikein jousta noi pumput :DD Eli pitääkö mun kaataa noi 2-t öljyt ja laittaa sinne jtn erityistä öljyy vai??? Ja kuinka paljon sitä öljyy pitää laittaa sinne ? :D Ja skootterina toimii siis CPI Formula 07 . Kiitos etukäteen vastauksista :)

_pav3

Re: Keskustelua Alustoista & Jarruista

7.9.2011 16:58

Haarukkaöljyä sinne eikä mitään 2-t öljyjä. :D

Re: Keskustelua Alustoista & Jarruista

7.9.2011 17:06

Ite laitoin ex mopoo jotai auton paskaa moottoriöljyä, seki toimi :lol:

Re: Keskustelua Alustoista & Jarruista

7.9.2011 21:45

Juu, tietenki haarukkaöljyä, mutta ku ei sillo ollu oikein muuta öljyy, ni piti laittaa 2-t öljyy :lol: Mut siis kuinka paljon sitä haarukkaöljyy pitäis laittaa, että joustais noi pumput, ku ei nyt jousta yhtäään??? :o

Re: Keskustelua Alustoista & Jarruista

7.9.2011 22:49

Tänne pistän tän ku en löytäny muuta järkevää paikkaa..Niin meneekö tämä-> http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... de=253-309 koropala mulle kun toi on luultavasti sellanen missä pitää kääntää iskaria 90astetta ja mulla on jo yks koropala kiinni? Kyseessä siis Yamaha Slider.
Olisin kiitollinen ,jos joku vastaisi, koska en haluaisi turhaa sitä ostaa. :roll:

Re: Keskustelua Alustoista & Jarruista

8.9.2011 0:08

_pav3 kirjoitti:Juu, tietenki haarukkaöljyä, mutta ku ei sillo ollu oikein muuta öljyy, ni piti laittaa 2-t öljyy :lol: Mut siis kuinka paljon sitä haarukkaöljyy pitäis laittaa, että joustais noi pumput, ku ei nyt jousta yhtäään??? :o


Mulla oli soppeli kun laitoin pumput pohjaan (eli siis korkit vaan pois ja keula alas) ja täytin jousten ollessa sisällä. Sitten vaan kasaan. Mulla on tosin madallettu keula niin pitääkin olla melko jämäkkä. Käytin ihan normi moottoriöljyä, en ole huomannut mitään eroa haarukkaöljyyn.

Re: Keskustelua Alustoista & Jarruista

8.9.2011 10:54

Okei, kiitos vastauksista, pitää mennä sit vaa tekemään :)

Re: Keskustelua Alustoista & Jarruista

8.9.2011 14:12

-atte- kirjoitti:Tänne pistän tän ku en löytäny muuta järkevää paikkaa..Niin meneekö tämä-> http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... de=253-309 koropala mulle kun toi on luultavasti sellanen missä pitää kääntää iskaria 90astetta ja mulla on jo yks koropala kiinni? Kyseessä siis Yamaha Slider.
Olisin kiitollinen ,jos joku vastaisi, koska en haluaisi turhaa sitä ostaa. :roll:


Menevät, laitat vaan päällekkäin niin menee. Ylöskin voit sen laittaa, mutta ehkä joudut tekemään holkin väliin, mutta epäilen.

Re: Keskustelua Alustoista & Jarruista

8.9.2011 22:32

Kyllähän se meni ilman muokkausta ja ylös laitoin sen, ja nyt näyttää "kisaselta" mopo. :lol:

Re: Keskustelua Alustoista & Jarruista

27.9.2011 0:15

Eilen huomasin että MBKn pumpuista on pinnoite mennyt. http://www.aijaa.com/v.php?i=000158766278.jpg Pitäis uudet saada. TARJOTKAA PUMPPUJA SKOOTTEREIHIN!

Re: Keskustelua Alustoista & Jarruista

11.10.2011 15:00

Osaako kukaan sanoa saako YSS X-PRO iskaria purettua niin, että sen jousi osan saisi maalattua?


Kyseessä siis tällainen iskari.

Re: Keskustelua Alustoista & Jarruista

12.10.2011 6:19

Ainakin kuvan iskarin saa purettua kun noi avattavat mutterit näyttää olevan päässä. ;)

Re: Keskustelua Alustoista & Jarruista

12.10.2011 7:10

Eli ne kun avaa niin avautuu?