Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

20.5.2007 3:02

Saisikohan tuon ditechin shockabsorberin jousen maalattua? :D ja miten se pulverimaalaus käytännössä toimii, eli pitääkö viedä liikkeeseen vai voiko kotona.

20.5.2007 10:05

sopisko tommone kinroadiin?? http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=13963

20.5.2007 14:00

L0nker0 kirjoitti:Saisikohan tuon ditechin shockabsorberin jousen maalattua? :D ja miten se pulverimaalaus käytännössä toimii, eli pitääkö viedä liikkeeseen vai voiko kotona.


Liikkeeseen.

20.5.2007 16:13

sasu` kirjoitti:
L0nker0 kirjoitti:Saisikohan tuon ditechin shockabsorberin jousen maalattua? :D ja miten se pulverimaalaus käytännössä toimii, eli pitääkö viedä liikkeeseen vai voiko kotona.


Liikkeeseen.

Ei liikeeseen, k-raudasta pieni purkki Miranolia ja pensseli käteen.

20.5.2007 16:40

kinroadmies kirjoitti:sopisko tommone kinroadiin?? http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=13963

20.5.2007 16:41

hanss kirjoitti:Ei liikeeseen, k-raudasta pieni purkki Miranolia ja pensseli käteen.


Jos he nyt muutamalla kympíllä sen hiekkapuhaltavat + pulverimaalaavat liikkeessä, ni kyllä mä sen mieluummin veisin sinne...

23.5.2007 16:56

Vihdoin sitten sain mieluisen iskarini:
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... 8/cat/3153

Muta nyt alkoi sitten mietityttämään: Minkälaista kaasua tuohon sitten laitetaan vai paineilmaa?

23.5.2007 18:15

GrapL kirjoitti:Vihdoin sitten sain mieluisen iskarini:
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... 8/cat/3153

Muta nyt alkoi sitten mietityttämään: Minkälaista kaasua tuohon sitten laitetaan vai paineilmaa?

Tavallisen kuluttajan saatavilla olevien kaasujen kompressibiliteetti ei sitä vertaa vaihtele että sillä merkitystä olisi mitä sinne laitat, mutta paineilma lienee se yleisin ja käytännöllisin.

24.5.2007 16:25

Kun tuossa iskarissani on kierrettävä säätö, niin vaikuttaako se korkeuteen vai jäykkyyteen? Vai molempiin?

Ja onko tuo kaasu sitten sen iskunvaimennus teho(miten nopeasti "kiikkuminen loppuu")?

24.5.2007 16:30

GrapL kirjoitti:Kun tuossa iskarissani on kierrettävä säätö, niin vaikuttaako se korkeuteen vai jäykkyyteen? Vai molempiin?



Se kierrettävä on esijännityksen säätö, eli siitä säädetään jousen esijännitystä, joka vaikuttaa iskarin jäykkyyteen.

24.5.2007 17:03

sasu` kirjoitti:
GrapL kirjoitti:Kun tuossa iskarissani on kierrettävä säätö, niin vaikuttaako se korkeuteen vai jäykkyyteen? Vai molempiin?



Se kierrettävä on esijännityksen säätö, eli siitä säädetään jousen esijännitystä, joka vaikuttaa iskarin jäykkyyteen.


Ja kaasu sitten tekee sen vaimennuksen? Ja siis iskarihan pysyy yhtä pitkänä vaikka mistä säätäisi?

25.5.2007 6:55

GrapL kirjoitti: Ja siis iskarihan pysyy yhtä pitkänä vaikka mistä säätäisi?


Näin.

1.6.2007 23:00

Sanokaa joku hyvä, halpa ja tehokas etujarrulevy tuohon ditekkiin. laittakaa vaikka linkit ja sitten että mitä pitäisi modata, että sen saisi kiinni.

kiitos jo etukäteen!

2.6.2007 12:19

Vakio?

Jarrut

3.6.2007 15:26

Onko Peugeot -skooteriin vaikeaa vaihtaa itse takajarrupalat? entä minkä hintaiset jarrupalat suunnillee on? skode on vuosimallia -06..