Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

3.5.2006 22:32

Voipi olla, että jäi kipinä kerran tulematta ja seos valui putkeen ja seuraavalla kierroksella kuumista pakokaasuista sitten syttyi putkessa ja päästi pamauksen.

4.5.2006 7:49

mulla tekee tota esim jos antaa kaasua ku polkee käyntiin-> seuraavalla polkasulla pamahtaa savut ulos putkesta melkosella paineella ja ite hyppää 20cm ilmaa :D

4.5.2006 18:48

Dodiih mulla ois tällanen ongelma että mopo vie tulppia.Aina kun laittaa uuden tulpan niin toimii moitteetta, mutta kun mopon sammuttaa ja tunnin päästä yrittää laittaa käyntiin niin ei mitää.Tulppa antaa vaan sellasen olemattoman keltasen kipinän.Pytty on airsalin 50cc. oon kokeillu lämpö arvoltaan 7,8 ja 9 tulppia.Voisko olla että pitäis olla viel isompaa numeroa?(mielestäni tuskin). pikaiset vastaukset ois poikaa.!

9.7.2006 16:19

Tos olis mun tulpasta kuva:
http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/91196/cat/500/ppuser/30682
Onko toi liian kuuma tulppa vai onko seos liian rikkaalla?

5.11.2006 17:54

Sanokaas minkä kokonen suutin olis hyvä ja tulppa ,kun oon ottanu kaikki kurit ja prikan pois nii ja ajelen talvella? Merkki olis Piaggio nrg extreme

5.11.2006 17:55

H-e-n-k-ka kirjoitti:Sanokaas minkä kokonen suutin olis hyvä ja tulppa ,kun oon ottanu kaikki kurit ja prikan pois nii ja ajelen talvella? Merkki olis Piaggio nrg extreme

Ei sitä tulppaa tarvii vaihtaa, suutinta noin 10+ numeroo isommaks koska on talvi

5.11.2006 17:58

Kyllä toi 10 voi olla jo liikaa, 3-5 numeroa suurempi on ihan sopiva talveksi.

5.11.2006 18:13

_nikko kirjoitti:Kyllä toi 10 voi olla jo liikaa, 3-5 numeroa suurempi on ihan sopiva talveksi.

Ai juu, sil onki vakio putki

5.11.2006 18:33

H-e-n-k-ka kirjoitti:Sanokaas minkä kokonen suutin olis hyvä ja tulppa ,kun oon ottanu kaikki kurit ja prikan pois nii ja ajelen talvella? Merkki olis Piaggio nrg extreme

jaa henkkakin on sit imurin ostanu talveks :D

5.11.2006 20:00

Onkos toi mhr tehopuola hyväkin hankinta viriskodeen?

5.11.2006 20:03

turha

16.12.2006 13:27

sori täs tulee vähä offtopic...
Mul on semmone ongelma etten saa trekkerii millää käyntii. Ollu ny tallis pari kuukaut ajamatta. Viikon oon yrittäny polkee käyntii muttei starttaa. Olisko teil mitää niksei?

15.3.2007 23:00

No Varmaa kannattaa tsiigaa et saako, a)Bensaa b) kipinää. voipi olla myös että kosteus on kylmässä? tallissa voinu tehä kepposet mut siit selvii luukuttamalla ja tankkaamalla, jos sen saa vaan käyntii ja kannattaa kans pitää se käynnis sit ku se lähtee.. Mistä päästäänkin asiaani. Eli mulla oli toi sama homma (kylmä talli) talvel kävin pari kertaa leikkimäs ja oli käynnistys onkelmia derbi atlanttiksessa (-00)ja alko röböttelee no nyt on viime päivin tää mun ajo kausi alkanu starttailee mut pikku onkelmaa on. Syksyllä vielä toimi moitteetta mutta nyt on alkanu temppuilee, starttaa ku tietää simppelit niksit kaasun ja ryypyn käytössä ja starttaa 10 celsiuksel jo ihan kiltisti mut sit ku on ajanu vaik puol tuntii (varttiki riittää) nii alkaa röpöttelee, kerran siitä selvisin jalalla luukuttamalla. Kosteutta jossain? luulis poistuneen jo kun ajettu kuivalla tiellä kunnolla. Akku alkaa olla finiitto mut vaikuttasko muka asiaan? tulppaki vaihettu talvel. Lataus toimii. Röpöttää muuten aika huolella saattaapi välillä käydä että häviää kierrokset kokonaan. Aappuva!

16.3.2007 10:40

Mitäs muuten, kun polini sport 50cc s-a ja s-c mukaan suositellaan nkg b8es tulppaa ja vakio on b9es :D vaihanko lämpimämpään vai pidänkö vakio tulpan?

16.3.2007 13:42

Mitäs sillon pitää tehä kun tulppa menee "puoliksi" kiinni? Siis silleen että alkuun kiertyy ihan hyvin kiinni mutta lopuksi alkaa pyörimään paikallaan. Tulpassa on kierteet jäljellä, ja kun pistin sormen sinne sisälle niin tuntu että sielläkin olis kierteet jäljellä. Mitä pitäis tehä? porata uus reikä?