Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

30.1.2009 23:33

Jusu. kirjoitti:Riippuuko tulpan kärkiväli skootterista vai tulpasta? Kun aprilian ohjekirjassa lukee että kärkiväli pitäs olla 0.9mm mut ei kyl mun skodu toimi tolla CR8EB tulpalla tolla kärkivälillä. Röpöttää ihan älyttömästi eikä kule mihkään. :D CPR8E tulpalla toi 0.9mm oli ihan ok. Vai johtuuko röpötys siitä että nyt on talvi? Oon kuullu et ditecheis pitäs talvel käyttää eri tulppaa (CR6E).


cp8eb on iha väärä tulppa ditekkiin ! cpr8e on oikee :D

joo

8.2.2009 1:38

en tiiä missä kysyä mutta.... on ongelma yamaha bws ssässä rupes yht äkkiä kiekat häviimää ja ku laskee kaasun ni pötsähää putkessa... kuseeko sytytys vai kaasarin säädöt? :nolo:

8.2.2009 1:46

Sytyttää liiän myöhää? :eek:

8.2.2009 10:27

äshlämi kirjoitti:en tiiä missä kysyä mutta.... on ongelma yamaha bws ssässä rupes yht äkkiä kiekat häviimää ja ku laskee kaasun ni pötsähää putkessa... kuseeko sytytys vai kaasarin säädöt? :nolo:


Vaihdappa ensimäisena tulppa! ja ku mulla teki noin ankassa, niin tulpanjohto oli yksinkertaisest vaa huonosti kiinni :lol:

8.2.2009 18:34

Kertokaas mulle miksi aeroxi ei käynnisty talvisin vaikka olisi keli +0 nii ei meinaa vakiona käynnisty ekalla ja nytten 10min sisällä ellei laita sitä ihme litkua kaasarii...Tulppaki on lämpöarvoltaan 7 niin luulis ny pörähtävän edes muttei millään..

16.2.2009 15:43

julle93 kirjoitti:Kertokaas mulle miksi aeroxi ei käynnisty talvisin vaikka olisi keli +0 nii ei meinaa vakiona käynnisty ekalla ja nytten 10min sisällä ellei laita sitä ihme litkua kaasarii...Tulppaki on lämpöarvoltaan 7 niin luulis ny pörähtävän edes muttei millään..


Onkos ryyppy kunnossa..?

peugeot speedfight1 lc

24.2.2009 22:27

mikä vikana ku ei peugeot speedfight1 Ei starttaa ,vaikka siinä on uus akku,rele,starttimoottori, kun startista painaa ,niin rele vetää ja se "surisee" mutta startti ei pyöritä konetta. akku on täys!

25.2.2009 0:40

Onko pendix kunnossa ja oikein asennettuna paikallaan?
siis se laitos jota startti pyörittää ja joka pyörittää puolestaan moottoria.

25.2.2009 11:05

FaiberGlass^ kirjoitti:Onko pendix kunnossa ja oikein asennettuna paikallaan?
siis se laitos jota startti pyörittää ja joka pyörittää puolestaan moottoria.

Miks nää kyselee aina samaa asiaa monessa topicissa? Joo, samaa mieltä viasta.

25.2.2009 19:54

mikä on vikana kun mopo kusee tulppia jatkuvasti ? mopossa tecnigassin next r putki,holkki pois putkesta,pytystä viilattu kuria ja suutin vaihettu 81

25.2.2009 22:07

_riksa_ kirjoitti:mikä on vikana kun mopo kusee tulppia jatkuvasti ? mopossa tecnigassin next r putki,holkki pois putkesta,pytystä viilattu kuria ja suutin vaihettu 81

Väärä lämpöarvo tulpalla? Laita 8.

26.2.2009 11:14

jkoljo kirjoitti:
_riksa_ kirjoitti:mikä on vikana kun mopo kusee tulppia jatkuvasti ? mopossa tecnigassin next r putki,holkki pois putkesta,pytystä viilattu kuria ja suutin vaihettu 81

Väärä lämpöarvo tulpalla? Laita 8.

8 tulppa hajoaa 10km

26.2.2009 15:40

Kokeile sitten vaikka 9 ja jos se ei toimi, 7.

26.2.2009 18:19

Uusi tulppa hajosi parin ajokilometrin jälkeen, missä vika?
Välillä saattaa heittää kipunaa missä sattuun tulpan päässä. :s

28.2.2009 21:09

Naked kirjoitti:Uusi tulppa hajosi parin ajokilometrin jälkeen, missä vika?
Välillä saattaa heittää kipunaa missä sattuun tulpan päässä. :s

Oikea tulppa?