Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: CPI Hussar

14.4.2008 21:00

AinaOngelmia kirjoitti:Jos viittisitte tsekata ton mun gallerian ainoon kuvan kuvan niin se auttais tässä selvityksessä

Eli ongelmana, että kun yrittää sähköstartista startata (poljin sökönä) niin tuosta ympyröidystä osasta kuuluu vaan naksahdus, eli eikö saa kipinää vai mikä on? Tulppa vaihdettu b9..-> b8.. vireinä 50cc sportti, tehari, multivari, (loppu viikosta tulossa 17,5mm phva)... kiitos
Startti-moottori.

Re: CPI Hussar

14.4.2008 21:04

b00ster_ kirjoitti:
AinaOngelmia kirjoitti:Jos viittisitte tsekata ton mun gallerian ainoon kuvan kuvan niin se auttais tässä selvityksessä

Eli ongelmana, että kun yrittää sähköstartista startata (poljin sökönä) niin tuosta ympyröidystä osasta kuuluu vaan naksahdus, eli eikö saa kipinää vai mikä on? Tulppa vaihdettu b9..-> b8.. vireinä 50cc sportti, tehari, multivari, (loppu viikosta tulossa 17,5mm phva)... kiitos
Startti-moottori.


Kiitos, eipä taida sit lähtee ees polkimesta, jos sellatteen hommais?

Re: CPI Hussar

14.4.2008 21:05

AinaOngelmia kirjoitti:
b00ster_ kirjoitti:
AinaOngelmia kirjoitti:Jos viittisitte tsekata ton mun gallerian ainoon kuvan kuvan niin se auttais tässä selvityksessä

Eli ongelmana, että kun yrittää sähköstartista startata (poljin sökönä) niin tuosta ympyröidystä osasta kuuluu vaan naksahdus, eli eikö saa kipinää vai mikä on? Tulppa vaihdettu b9..-> b8.. vireinä 50cc sportti, tehari, multivari, (loppu viikosta tulossa 17,5mm phva)... kiitos
Startti-moottori.


Kiitos, eipä taida sit lähtee ees polkimesta, jos sellatteen hommais?
Nimen omaan polkimen kanssa lähtee käyntiin.

16.4.2008 21:57

Mikä olis passeli tulppa malossi sport 70cc pytylle? Tuppaa aina välillä keskellä liikennettä booooaaamaan yhtäkkiä ja sit sammuu ja sen jälkeen saa sotkee uudestaan käymään, eli toisin sanoen sytytys saattaa kadota kesken ajon, eli mikä tulppa olis paras?

24.4.2008 23:32

Nyt on paikalla polinin 70cc sportti. Pitääkö tuohon vaihtaa se astetta kylmempi tulppa verrattuna vakioon ja vaikuttaako tulppa koneen lämpenemiseen.`?

24.4.2008 23:39

pettuu kirjoitti:Nyt on paikalla polinin 70cc sportti. Pitääkö tuohon vaihtaa se astetta kylmempi tulppa verrattuna vakioon ja vaikuttaako tulppa koneen lämpenemiseen.`?
Pitää vaihtaa tulppa, kyllä vaikuttaa koneen lämpiämiseen.

26.4.2008 11:41

Mistä saan häiriösuojatun tulpanhatun? ja mistä tiedän sopiiko se mun skootteriin?

26.4.2008 12:05

-Evo kirjoitti:Mistä saan häiriösuojatun tulpanhatun? ja mistä tiedän sopiiko se mun skootteriin?


Eikös jossain ite tulpissa oo joku häiriönpostaja? Mun mielesta merkitty kirjaimella R, näin ainakii mulle kerrottu, tulpanhatuista en tiedä.

29.4.2008 11:44

Oisko kellään neuvoja puolan/magneeton kunnon mittaamiseen. Skoba on siis piaggio nrg purejetti. Koneeseen vaihdettu kaikki uudet kamat, pelas pari sataa km ja sen jälkeen alko ongelmat. Sitä ennen pätki jonkun verran myös, räki putkeen niin pahasti et hehku välillä punasena.. Nyt ei yritäkkään käyntiin enää, kone käy startin avulla tyhjkäyntiä muttei jaksa käydä ilman starttia. Jossakin vaiheessa kierrokset käväs aina korkealla startatessa ja laskivat sitten taas alas.. Tulppaa johtoo jne on vaihettu, kipinä tulee, mut välillä se räkii tulpassa mihin sattuu vaikka on uus tulppa. Ilmansaanti ei pitäs olla ongelma, bensansyötössä tai sytkässä vikaa.. Säädettävähän tuo puola ei ole, et ajotusten pitäs kuitenkin olla kohallaan?

Sais jostakin kaasarin, niin sillä vosi kokeilla. Ruiskusta on paha sanoa onko ruiskutuspaineet tarpeeksi kovat/vuotaako esim suutin? :G

Neuvoja :=) puol vuotta seissyt melkeen tallissa, ite ei enää keksi mitä tehä. Uusia osia ei Enää viittis summassa ostaa..

29.4.2008 16:00

Raipe54 kirjoitti:Oisko kellään neuvoja puolan/magneeton kunnon mittaamiseen. Skoba on siis piaggio nrg purejetti. Koneeseen vaihdettu kaikki uudet kamat, pelas pari sataa km ja sen jälkeen alko ongelmat. Sitä ennen pätki jonkun verran myös, räki putkeen niin pahasti et hehku välillä punasena.. Nyt ei yritäkkään käyntiin enää, kone käy startin avulla tyhjkäyntiä muttei jaksa käydä ilman starttia. Jossakin vaiheessa kierrokset käväs aina korkealla startatessa ja laskivat sitten taas alas.. Tulppaa johtoo jne on vaihettu, kipinä tulee, mut välillä se räkii tulpassa mihin sattuu vaikka on uus tulppa. Ilmansaanti ei pitäs olla ongelma, bensansyötössä tai sytkässä vikaa.. Säädettävähän tuo puola ei ole, et ajotusten pitäs kuitenkin olla kohallaan?

Sais jostakin kaasarin, niin sillä vosi kokeilla. Ruiskusta on paha sanoa onko ruiskutuspaineet tarpeeksi kovat/vuotaako esim suutin? :G

Neuvoja :=) puol vuotta seissyt melkeen tallissa, ite ei enää keksi mitä tehä. Uusia osia ei Enää viittis summassa ostaa..

villi veikkaus olis ettei vika löydy ollenkaan sytkäpuolelta vaan imupuolen vuodossa

29.4.2008 16:21

Oisko kellään hajua mikä on vikana ku ovetto ei oikee taho käynnistyy ja sit ku parin minuutin käynnistelyn jälkeen lähtee käyntiin mutta äänet muistuttaa jotai pilliä :D hirveenä vinkuu vaa ja sit välillä poksuu. Tulpan vaihdoin mutta ei vaikuttanut asiaa mitenkään.

Kiitoksia!

29.4.2008 16:59

sen kyllä uskon, jos kerran tuollaisia ääniä kuuluu. onko putki tukossa tai jtn sellaista?

29.4.2008 17:10

Enpä oo viel kattonu pitääpä kattoo.

kiitti :)

1.5.2008 23:05

kato onko putki irti mulla oli sama juttu mut äänet oli vitun kovat ja aina ku hiljenti vauhtii mii bom bom kerran löi liekkii putkest nii oli vittu putki irti koneest se vaa roikku sit laitoin uuden mutterit ja nyt pelittää..

5.5.2008 22:26

Eipä kyllä valitettavasti auttanu, nyt vaa suhisee ja vinkuu eikä lähe kunnolla käyntii.. :(