Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

4.8.2007 10:08

MWD186 kirjoitti:Mitä eroa on BR9HS ja BR9HS-10 tulpilla tarvitsisin kylmemmän tulpan mutta kumpi nuista on?

Mutta kysästään vielä yhtä toistakin, jos joku vaikka osais vastata? Eli oon nyt nuita BR9HS tulppia kokeillu jo useempia... Myös pienemmällä seoksella öljyä bensassa, mut parhaimmillaan nuo tulpat kestää sen päivän tai parin... Kylmempää tulppaa tuskin tarvii kun on vain sportti tason 70cc ja muutaki pientä viriä... Ja oon jo yhden numeron kylmemmän tulpan laittanut... Onko joku sähkö-osa mikä voisi kusta tuossa, eli voisko olla joku rikki tai vaikka vettä päässy jonnekki nii se sitte rikkois nuita tulppia?

Siis skode kyllä lähtee käyntiin, mutta ei kulje mihinkää vaan "putki paukkuu" ja puskee aina vähän savuja... yleensä aina ilmenee niin että ajaa jonku aikaa ja sitte antaa jäähtyä, sittenkun seuraavan kerran käynnistää, nii skode vaa röpeltää yms...


liian rikas seos ja kylmä tulppa veikkaisin.
mulla on 68cc viilattu sportti tehari ja 21 lortto ja siinä ei aiakaan kestä mikään kylmempi tulppa kun päivän tai kaks, oon siis ajanu vakio tulpalla ja se on pysyny väriltään kauniin ruskeana niin kun pitääkin ja toiminu tosi hyvin vaikka jo monta tuhatta takana..
Viimeksi muokannut juise päivämäärä 4.8.2007 10:11, muokattu yhteensä 1 kerran

7.8.2007 13:19

Mikähän tulppa ois nyt sit oikee ton airsal t6 70cc:n kanssa? Meinaan tota kierteen pituutta. Tollanen hs tulppa nyt on ja sen ku ruuvaa loppuun ni jää sitä kierrettä vielä sylinterinkanteen sen verran reilusti että taitaa olla oikee tulppa tollanen es eli siis missä on pidempi kierre?

E: ja mikä ois oikee lämpöarvo ton sylkän kanssa? joku sano et kasi, mutta ohjekirjassa suositellaan ysiä??

14.8.2007 19:19

Jos on liian kylmä tulppa, kuinka huomaan?

24.8.2007 21:18

MWD186 kirjoitti:Jos on liian kylmä tulppa, kuinka huomaan?


8arvon tulppa ei lyhyellä käytöllä pitäisi mitään tuhoa aikaan saada mutta se 9 on suositeltava 70cc pannujen kanssa.

Jos ajat 70cc:llä 7arvollisen tulpan kanssa niin saatat saada reijän mäntään.

26.8.2007 2:12

jarez kirjoitti:
MWD186 kirjoitti:Jos on liian kylmä tulppa, kuinka huomaan?


8arvon tulppa ei lyhyellä käytöllä pitäisi mitään tuhoa aikaan saada mutta se 9 on suositeltava 70cc pannujen kanssa.

Jos ajat 70cc:llä 7arvollisen tulpan kanssa niin saatat saada reijän mäntään.

9 vaik vakion ois 7?

29.9.2007 14:05

mikä on ditekissä vikana kun ei lähde lämpösellä koneella käyntiin? voisko puola olla paskana?. mistä semmosen uuden vois ostaa?

29.9.2007 15:21

sanokaapa mikä skodessa voi olla kun ei käynnisty? skootteri oli pari viikkoa käyttämättä,vaihdoin nyt vakiosylkän, uuden männän ja uuden tulpan...Startti pyörii ja pyörii, mut ei käynnisty ja välillä kuuluu sellanen sirittävä ääni , jos yrittää käynnistää liian kauan... En keksi mitään virhettä minkä olisin asennuksen aikana voinut tehdä. Auttakaas :E

29.9.2007 15:24

voisitte molemmat kattoo et tulee kipinää ja että tulppa on kunnos

29.9.2007 15:30

Kuinka monta astetta kylmempi tulppa stage6 racing-sylinterin kanssa?

29.9.2007 16:35

Pitääkö vaihtaa tulppa ku nyt on vaan Leovince ZX tehari kiinni?

29.9.2007 17:04

Trippy kirjoitti:Pitääkö vaihtaa tulppa ku nyt on vaan Leovince ZX tehari kiinni?

Ei pidä.

29.9.2007 17:27

ritu44li kirjoitti:Kuinka monta astetta kylmempi tulppa stage6 racing-sylinterin kanssa?


Luultavasti 2.

29.9.2007 23:28

elikkäs olin kaverin kans ajelees ja sit yht'äkkiä vaan sammu.noh laitoon skpon käyntii ja sit ku laitto kaasua niin kuuluu mieletön "rätinä" . kotona sit koitin uudestaan käyntii niin ei edes luvannu. tulppa iskee hyvän kipinän mut puristukset vaan 3.5 sit ku melki heti perään starttaa mii 2.45. missä siis vika????

30.9.2007 1:23

Tony92 kirjoitti:elikkäs olin kaverin kans ajelees ja sit yht'äkkiä vaan sammu.noh laitoon skpon käyntii ja sit ku laitto kaasua niin kuuluu mieletön "rätinä" . kotona sit koitin uudestaan käyntii niin ei edes luvannu. tulppa iskee hyvän kipinän mut puristukset vaan 3.5 sit ku melki heti perään starttaa mii 2.45. missä siis vika????
Männänrenkaat paskana?

30.9.2007 12:52

Entä kuinka monta astetta kylmempi tulppa mhr replican kanssa?