Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

24.6.2007 17:40

Keppis- kirjoitti:H*******
Vauhtipyörä meni kieroksi, kertokaas viisaammat uskaltaako tuolla ajaa?

Älkää käyttäkö niitä kolmihaaraisia ulosvetäjiä!!


Miks ees käytit ulosvetäjää?

24.6.2007 19:50

-tarzi- kirjoitti:mite tää liittyy sytkään?

vauhtipyörä lähtee hyvin kumivasaralla kun paukoo kunnolla!
Ööh, mun käsityksen mukaan ainakin tossa mun skodessa vauhtipyörältä otetaan sytytys?

Ja saat kyllä sen kuuluisan banaanin jos kumivasaralla saat sen irti kampurasta, ensinnäkään se ei edes mahdu sinne :D

Lr: Milläs sitten?

Noh, ihan sama...uutta sytkää tulossa kummiskin ens kuussa.

24.6.2007 19:52

Keppis- kirjoitti:
-tarzi- kirjoitti:mite tää liittyy sytkään?

Lr: Milläs sitten?

Noh, ihan sama...uutta sytkää tulossa kummiskin ens kuussa.


No kumivasaralla tai tavallisella vasaralla. Mutteri vaan kiinni kampuraan ja napauttaa siihen niin irtoaa helposti se vauhtipyörä.

24.6.2007 23:02

normi vasarassa on se hankaluus et menee kierteet kampuran päästä... mut jos ei oo kovassa voi naputtaa silläkin... ite oon noin ottanu jos ei oo ulosvetäjää... hyvi lähteepi, varroo vaa ettei mee kierteet...

25.6.2007 0:11

Rox89 kirjoitti:Voiko liian korkeilla kierroksilla ajaminen rikkoa tai sekoittaa cdi-boksin? Hukkis ja alkukäyrän kuri otettu pois mut prikka on paikallaan joten ottaa kierroksia aivan liikaa. Kierrosmittari alkaa heittelehtimään ku menee punaiselle alueelle eli yli 10tuhatta kierrosta.
Ongelma on se että kun kiihdyttää kone lämpimänä niin alkaa pätkimään mutta ei kuitenkaan pätki muuten. Tulpan oon vaihtanu mut ei auttanu. Siihen oon myös konkka-rajoittimen väsänny mutta sitä en oo pitäny päällä ku sitä testatessa.

ota ny hyväneaika se prikka sieltä vittuun enne ku kone menee lopullisesti paskaksi :D

25.6.2007 0:12

-tarzi- kirjoitti:normi vasarassa on se hankaluus et menee kierteet kampuran päästä... mut jos ei oo kovassa voi naputtaa silläkin... ite oon noin ottanu jos ei oo ulosvetäjää... hyvi lähteepi, varroo vaa ettei mee kierteet...


Ei mene jos tekee noiden ohjeiden mukaisesti. Eli pyörität ensin mutterin siihen.

25.6.2007 17:58

niin no se voi kans olla mut siinäkin vaara että menee kierteet kun tarpeeks kovaa hakkaa!!

25.6.2007 19:30

allimiec kirjoitti:
Rox89 kirjoitti:Voiko liian korkeilla kierroksilla ajaminen rikkoa tai sekoittaa cdi-boksin? Hukkis ja alkukäyrän kuri otettu pois mut prikka on paikallaan joten ottaa kierroksia aivan liikaa. Kierrosmittari alkaa heittelehtimään ku menee punaiselle alueelle eli yli 10tuhatta kierrosta.
Ongelma on se että kun kiihdyttää kone lämpimänä niin alkaa pätkimään mutta ei kuitenkaan pätki muuten. Tulpan oon vaihtanu mut ei auttanu. Siihen oon myös konkka-rajoittimen väsänny mutta sitä en oo pitäny päällä ku sitä testatessa.

ota ny hyväneaika se prikka sieltä vittuun enne ku kone menee lopullisesti paskaksi :D

Miten se prikka siihen vaikuttaa meneekö paskaksi.. Eikö vakioissa oo prikka paikallaa eikä ne mee paskaksi? ;) Osaatko vastata siihen mun kysymykseen että miksi pätkii?

25.6.2007 19:37

Rox89 kirjoitti:Miten se prikka siihen vaikuttaa meneekö paskaksi.. Eikö vakioissa oo prikka paikallaa eikä ne mee paskaksi? ;)
Vastasit jo itse tuohon

25.6.2007 20:45

Keppis- kirjoitti:
Rox89 kirjoitti:Miten se prikka siihen vaikuttaa meneekö paskaksi.. Eikö vakioissa oo prikka paikallaa eikä ne mee paskaksi? ;)
Vastasit jo itse tuohon
Tyhmältähän tuo viesti kuulosti.. Kysymys on edelleen siitä pätkimisongelmasta eikä sen prikan pitäis siihen vaikuttaa..

27.6.2007 17:53

Uutta sytkää pitäisi hommata em. syyn sekä keväällä tulevan lisäpiristyksen takia ;)

Eli siis onko tuo MVT:n tai leonellin sytkä hintansa arvoinen? Vai pitäisikö panostaa polinin sytkään?

Muitakin saa ehdottaa mutta sytkässä täytyisi olla valopuola/laturi tms.

27.6.2007 17:57

Ostakaahan mun NGK racing cable, kertaakaan ei ole käytetty.

2.7.2007 23:41

mikähän on ku ei tuu ollenkaan kipinää tulpasta ei oo kiinni, että mikä vois olla vikana? (skobo on joku fude streamy)

asd

3.7.2007 8:53

villee90 kirjoitti:mikähän on ku ei tuu ollenkaan kipinää tulpasta ei oo kiinni, että mikä vois olla vikana? (skobo on joku fude streamy)

CDI ? Sulake ? johdot kunnossa ? tulpan johto kunnossa ?
noi kannattaa tarkistaa.

3.7.2007 12:43

se on sytytyspuola ku sille tulee virta muttei tuu kipinää