Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

5.5.2008 23:45

säädä venttiilit sit ainaski auttaa käynnistyvyyteen

5.5.2008 23:46

imu 0,05 ja pako 0,08 juu

6.5.2008 15:02

En oo vaan niin paljon näitä mopoja tutkinu et en välttämättä osaa, mut saaha sitä ihminen kokeille :D

6.5.2008 17:08

mul on nyt vireinä laser x-pro,stage 6 imukaula,prikka pois,polinin speed control vari,punanen vp-jousi,kytkin jouset vaihdettu,malossin putsari...niin paljon korkeampi lämpö arvo pitää olla tulpassa jos nyt on vakio.??

6.5.2008 17:34

Saat pysytellä vakiotulpassa.

Ei käynnisty

10.5.2008 16:03

Mulla ois tämmönen onglema: Vaihdoin vpjousen vähän tiukempaan kone huus vähän enemmän. Ajelin jonkun aikaa ihan normaalisti ja sitten sammutin koneen ja 2h päästä yritin lähteä, mutta ei käynnistynyt. Sitten ostin uuden tulpan ja huomasin että ei oikein kipinää tule. Mistähän mahtaa johtua ja miten saisin parannettua kipinää?

13.5.2008 21:44

Siis vaihoin kampuran ja kasasin koneen, mut ei lähe käyntii..:S tänää kävin ostamassa uuden tulpan, mut ei anna OLLENKAA kipinää :S missäköhän vika? osaako kukaan neuvoa.....?
kukaan ei taas viitti vastata mut ihan sama!

15.5.2008 16:52

Kerkesin tuonne sylinteripuolelle jo postata kun en tätä topiccia heti huomannut, mutta joku viisaampi valaisis mikä tulppa olisi oikea Polini corsa 70cc kanssa?
Nyt oli BR9ES kiinni ja se rupes pätkiin jollain tietyllä kierros alueella aina. Aivan kun olis ollu rajotin kiinni. Irrotin tulpan niin tommone puol cm päästä oli melkein mustana tai tosi tumman ruskeaa. Missä vika? o_O

15.5.2008 18:22

Ton tulpan pitäis kyl olla melko passeli, ettei nyt kiikastais kaasuttimen säädöistä esim?

15.5.2008 18:55

Joo no 21mm lortto kiinni koittanu hebon air filtterillä ja vakio putsarilla jossa vähä reikiä, 74-102 suuttimia, joilla kaikilla vaan pätkii ku rajotin.? Nyt tulossa postissa 112-130 väliltä suuttimia.
Tällä hetkel 102 suutin, ilmaruuvi 1 1/2 auki, neula toisiks alimmassa lovessa, n.3% seokset hebo filtteri, et mitäs mieltä tohon tulpan "Mustumiseen" ja yleensäkki ku tommosta tekee?. Mutta huomenissa käyn vielä hakemaan sen uuden tulpan ja kokeilen varmuuden vuoksi senkin.
Yhteen väliin se toimi muutaman päivän, mutta en satu muistaan oliki silloin nuo melko lämpimät kelit, joka selittäisi 102 liian pieneksi suuttimeksi? Vai oliko silloin nykyinen tulppa aivan uusi.

17.5.2008 12:40

Kertokaas ny tietämättömälle jos ostaa Malossin Mhr kisasähköt niin saako tästä huolimatta kaikki valot ja vilkut toimimaan, vai onko pakko jättää pois?
-kiitoksia asioista tietäville :)

17.5.2008 13:16

-Kundo kirjoitti:Kertokaas ny tietämättömälle jos ostaa Malossin Mhr kisasähköt niin saako tästä huolimatta kaikki valot ja vilkut toimimaan, vai onko pakko jättää pois?
-kiitoksia asioista tietäville :)


Valot pitää jättää pois, mutta Polinin sähköissä olisi valopuola myös, eli saisit niillä valotkin toimiin.

?

17.5.2008 23:04

Mikäs voisi olla vialla kun derbi lähtee käyntii vaivalloisesti, ja pätkii ihan perkeleen paljon. Tulppa vaihdettu, ajattelin seuraavaksi vaihtaa tuon CDI-boksin? Voisikos vika olla siinä ? Edit: Hups taisi tulla väärään paikkaan xd.
Viimeksi muokannut Atte päivämäärä 18.5.2008 0:50, muokattu yhteensä 1 kerran

17.5.2008 23:18

Onko kylcon aglityyn hyvä tulppa championssin sijasta NGK? Vai oisko viel joku parempi?

18.5.2008 15:24

MIkä on ku ei tuu kipinää tulppaan. vaihdoin kaasarin ja toimi hyvin ja otin pieniä keulinta harjoituksia pihal ja sammutin skoden niin sen jälkeen ei lähtenyt enään käyntiin. Mäntä toimii,mutta kipinää ei tule.Kokeilin 3 eri tulpalla ja 2 eri tulpanhatul .katoin et puolan johdot on kii,mut ei toemi.