Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Kuristuskyselyt #2

5.9.2012 8:33

Muistakaa, että leovince zx:ssä on myös kuristus pakoputken sisällä!

Re: Kuristuskyselyt #2

8.9.2012 16:15

Kiitoksia neuvoista ! Kuri on irti ;)

Re: Kuristuskyselyt #2

8.9.2012 16:34

missä kohti siellä??

Re: Kuristuskyselyt #2

8.9.2012 18:18

Paisarissa, aika keskellä.

Re: Kuristuskyselyt #2

8.9.2012 20:11

vaikuttaako uink paljo?

Re: Kuristuskyselyt #2

9.9.2012 12:33

Tietääkseni muutama ihminen on halkaissut sen putken ja ottanut sen kurin pois. Kyllähän se auttaa, mutta en nyt tiedä onko järkevää halkaista putki ja ottaa sieltä se kuri pois..

Re: Kuristuskyselyt #2

9.9.2012 20:25

Joo vissii pro replicassa on kuristus? Kaverilla roxissa samalla putkella kuulosti kunnon tuhnulta ja tukkoselta ja kiihty perkeleen huonosti.. Ja sit itellä vaikka on vissii kuri paikoillaan niin ei kuullosta tuhnuselta, kiertää hyvin ja kiihtyy hyvin? Ja skopana on keeway mutta siis kyllä tuossa semmone samalaine pala on kun kaverilta otettii pois niin pitäskö se poistaa ja miten ois helpointa?

Re: Kuristuskyselyt #2

9.9.2012 23:24

En itse ainakaan rupeisi putkea halkaisemaan sen kurin takia. eikös se pitäisi tuoda vääntöä ja kiihtyvyttä jos otta alkukäyrän kurin pois ? ((:

Re: Kuristuskyselyt #2

12.9.2012 10:13

Replicassa on se kuri aivan siinä alkukäyrässä. Dremelillä se on helpointa. Jos et sitä omista niin ruuvimeisselillä ja vasaralla koputtelet niihin hitsipisteisiin. Tai poraat pienellä terällä ne pois.

Re: Kuristuskyselyt #2

12.9.2012 18:53

No siis se on ollu kiinni alusta asti niin se on vissii jämähtäny jo siihen kiinni :D ja tuota siinä oli 1 hitsipiste vaan sen oon yrittäny viilata ja porata mutta ei lähe millään(porassa liikaa tehoja=reikä siellä nykyää xd) niin tuota oisko ideoita :D? Ja se "kuri" on semmone niinku rauta kehikko joka EI kapene toisessa päässä niin onko se tarpeellinen otta pois koska nyttenki kulkee mukavasti eikä oo tukkone ja vääntää niin mitä hyötyä siitä ois?

Re: Kuristuskyselyt #2

20.9.2012 20:37

Joo eli tota keksikää mulle joku toinen kuristus tapa ku variprikan hiomine, yks prikka pamahti jo 5osaan ku lukkopihdeillä koitin saaha puristettua jotta hiomakoneessa voisi hioa:D eli siis nopeutta saisi sen ~5kmh pois, mitenkäs onnistuisi?:)

Re: Kuristuskyselyt #2

20.9.2012 22:29

Eihän prikkaa hiomalla nopeutta vähennetä, vaan lisätään. Ja hiekkapaperi tasaselle alustalle, prikka käteen ja kärsivällisyyttä.

Re: Kuristuskyselyt #2

21.9.2012 0:38

Joo mä kyllä tiiän et sitä hiomal nopeus nousee mut ku ei oo ollenkaa prikkaa kii ja laittaa hiotun kiinni ni nopeus laskee... Tohon hommaan en enää rupea, sitä hinkkaain varmaan 2h ja sain ehkä millin hiottu sitä ja sit laitoin lukkopihtien välii ilmeisesti liian kovaa ja napsahti palasiks:D

esimerkiksi voiko ilmanputsaria kuristaa jollain tavalla ? Tai vaihtaa suuttimen koosta 62 vaikka 60 eli pienempään, ja huiput tippuisi sillee ? :D onko järkeä?:D

Re: Kuristuskyselyt #2

21.9.2012 1:51

Paljonko ees haluut nopeutta pois? Suutinta pienentämäll et saa mitään muutaku konees paskaks. Ilmanputsaria voit toki tukkia, mutta sen saa vetää tukkoon ennenkun se pahemmin kuristaa.

Re: Kuristuskyselyt #2

21.9.2012 6:50

Zoneri kirjoitti:Muistakaa, että leovince zx:ssä on myös kuristus pakoputken sisällä!

Onko se muuten tarkotuksella uristus, ettei vaan ääntä vaimentava osa. Ainaki tuntus tyhmältä tehä tehoputki ja sitten kuristaa se tommosesta paikkaa että koko putki pitäs halkasta että sen saa pois