Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

4.12.2007 19:07

^- Ne mitat on kerrottu muutamaan kertaan täällä foorumilla joten ei muutakun haku ja google laulamaan.

4.12.2007 20:56

en löytäny googlaamalla. enkä löytäny tältä foorumiltakaa. oon varmaan aika huono

11.12.2007 16:23

Missäs piaggiossa on yleensä variaattorin kristukset? lähinnä nuissa ilmajäähdytteisissä.. (free,typhoon zip..)

11.12.2007 16:29

luupaa55 kirjoitti:Missäs piaggiossa on yleensä variaattorin kristukset? lähinnä nuissa ilmajäähdytteisissä.. (free,typhoon zip..)

Variaattorin kristukset :D Veikkaisin vahvasti että prikka variaattorissa. Toinen kristus on sit pakoputkessa, hukkaputki siis.

E: http://www.motot.net/wiki/Skoottereiden_kuristuksista

Hyväksytyt teharit

18.12.2007 15:22

tietääkö kukaan missä on ne kuristuksen hyväksytyissä tehareissa. esim leovince ja mk?

18.12.2007 16:22

Yleensä alkukäyrässä holkki. Esim. technigas next-r:ssä taisi olla myös änkässä jossain, mutta esim. leovince zx:ssä on vain tuo alkukäyrän holkki, kuten monessa muussakin.

nitron kurit

20.12.2007 19:44

onko nitrossa putsarissa mtn kuristusta???

laitoin 10 numeroa isomman suuttimen kun laitoin mk egologic teharin ja ei jaksa kiertää ihan perille asti. et en tiiä jos ottaa ton pois tai vaihtaa putsaria niin pitääkö vielä uusia suutinta ja jos pitää niin kuinka iso?? tällä hetkellä 96. (vakio 86)

20.12.2007 22:17

Jos jonkin tyyliin s6 doublelayer putsarin laitat nii saat laittaa varmaa taas 10 isomman suuttimen, mutta ootkos laittanu variaattoria säätöihin jos ei kierrä loppuun?

20.12.2007 22:41

Ei riitä 10 numeroakaan, tai ei ainakaan mulla riittäny ;)

säädöt

22.12.2007 12:25

Acerbis kirjoitti:Jos jonkin tyyliin s6 doublelayer putsarin laitat nii saat laittaa varmaa taas 10 isomman suuttimen, mutta ootkos laittanu variaattoria säätöihin jos ei kierrä loppuun?


No mä en niin tiiä näistä variaattorijutuista. mutta jos voisit kertoa tai linkittää jokku ohjeet et miten vari pitäs säätää?? keltasen malossin vp-jousen vaihoin ja sitte malossin vihreet kytkinjouset. punasia kehotettiin laittaa mut noilla lähtee ihan sopivasti.

Kertokaa neuvoja.

22.12.2007 12:51

Teharin kans ei ainakaan todellakaan mitään punasia. Keltaset kytkinjouset ja vastapainejous on ihan jees. Kai vaihoit ne rullatki?

vari

22.12.2007 18:33

Friday13 kirjoitti:Teharin kans ei ainakaan todellakaan mitään punasia. Keltaset kytkinjouset ja vastapainejous on ihan jees. Kai vaihoit ne rullatki?


Joo. 4.2gr

nitro

22.12.2007 18:41

tuli muute mielee tää on vähä väärä topic mutta et johtuukohan toi ku mun nitro pätkii jotenki 40-50 vauhis jos ajaa tasasella kaasulla. et en tiiä johtuuko se siitä että jos siel putsarissa on joku kuri et onko se siitä kiinni vai siitä että ku vaihoin siihe br8hs tulpan. ennen oli b7hs(kipinä oli heikko). Että ois liian kylmä eli liian korkea lämpöarvo tulpassa vai siitä, että siin on häiriönpoistaja??

22.12.2007 19:26

Kanttii kyllä pistää semmone 7. 8 menei itellä vielä kesällä, mutta talvella ei varmaan pelais..

21.1.2008 0:52

oisko kellää tietoo zoner v2 kuristuksista et onks siin minkälaisii kuristuksii tai prikkoja tai jtn mikä estää sitä kiitämästä?