Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

11.6.2005 22:00

Honda SFX 1997 kuristukset? Prikka ilmeisesti, muuta? Kiitos. :)

11.6.2005 22:16

Basu kirjoitti:Honda SFX 1997 kuristukset? Prikka ilmeisesti, muuta? Kiitos. :)

Kuristettu CDI-boksi, rajoittaa sytytystä AIVAN jumalattomasti..

11.6.2005 22:40

-PopCorn- kirjoitti:
Basu kirjoitti:Honda SFX 1997 kuristukset? Prikka ilmeisesti, muuta? Kiitos. :)

Kuristettu CDI-boksi, rajoittaa sytytystä AIVAN jumalattomasti..

Varissa on sellanen metalli kehikko (kolmella pultilla kiinni) ja se CDI-poksi.

11.6.2005 23:29

Miten saa kymco cobrasta vm99 kierrosrajoittimen pois?

12.6.2005 11:35

Onko tuo mainitsemasi varin metalli kehikko tyyliin prikka?
Eli se pitää poistaa kokonaan? Auttaako sen varin metallikehikon poistaminen paljonkaan mitään? Oisko kuvaa missään siitä kun se on pois varista? Mistäs noita CDI-boxeja saisi ja mihkähän hintaan?

20.6.2005 19:01

Moi, haluaisko joku laittaa selkeät ohjeet CPI viripaketin asentamiseen (jos semmoine on jo olemassa, niin laitatko linkkiä tähän tai jotai), kyllä mä tiiän et siin tulee rullat + suutin + se putkenosa... ja minkäkokoinen se CPI:n mutteri on sielä variaattorissa?

20.6.2005 19:32

SuizaMan90 kirjoitti:Miten saa kymco cobrasta vm99 kierrosrajoittimen pois?

sielt cdi boksist lähtee viis johtoa, joist yks menee takasin boksiin. johdon väri on muistaakseni vihreä. Ni siin johdos on liitin ja sen ku ottaa auki ni on kaikki kierrokset käytös. Ei kuitenkaan oo kauheest hyötyy jos ei oo kuristamatont variaattorin holkkia(kiertää muuten vaan niin pirusti eikä mee mihinkään)

30.6.2005 21:58

olis tämmöstä, että on mrg ja ostin stage6 pro putken ja siihen loppu meno, ei kiihy enää minnekkään. missä olis vika ku eipä kulje kuin 55km/h - mitä mittari kusettaa :wink:

sain infoa, että kaasarista vois suutinta suurenta (siinä on vakio suutin ja kaasari on 17.5) ja sitten kuristus laikka/läppä pois, mutta missä tämä kyseinen laikka läppä sijaitsee?
ja mikä suutin kannattaisi laittaa?

ohhoh.. tulipaha litaniaa kerrakseen :D

30.6.2005 22:04

Ootko vaihtanu rullia? Itellä oli aluksi hebon kans hyvä sääjöt sitte pisti s6 kiinni niin ei kulkenu ku 60km/h niillä rullilla mitkä toimi hebon kans hyvi. Kun vähä sääti rullia nii kyllähäse liikku ;)

30.6.2005 22:07

en o säätäny yht. minkä koon rullat vaihoit? jos mahollista tuu #skootterit kannulle. ei toimi mese ja tuolt mut ain löytää :P

30.6.2005 22:31

xtmas kirjoitti:
SuizaMan90 kirjoitti:Miten saa kymco cobrasta vm99 kierrosrajoittimen pois?

sielt cdi boksist lähtee viis johtoa, joist yks menee takasin boksiin. johdon väri on muistaakseni vihreä. Ni siin johdos on liitin ja sen ku ottaa auki ni on kaikki kierrokset käytös. Ei kuitenkaan oo kauheest hyötyy jos ei oo kuristamatont variaattorin holkkia(kiertää muuten vaan niin pirusti eikä mee mihinkään)


Ilmeisesti se vaaleanvihreä johto pitää ydistää maihin, näin ainakin feverissä.

30.6.2005 22:52

Kuinka paljon vaikuttais huippuihin 1,3Kw moottorista ku ottais pois pakarin pillikuritimen ja varin prikan?

30.6.2005 23:09

kyllä se ehkä 60km/h saattas jopa mennä.

6.7.2005 21:46

Paljonko gilera runneri kulkee jos prikan poistaa?
en tiedä niin paljon skodeista joten jos joku voisi vastata niin ois kiva.

7.7.2005 17:11

pelkällä prkan poistolla n 70km/h ja kiihtyy kuin mummo umpihangessa, eli pakarin kurit pois myös...