Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

8.9.2005 20:25

onks se todellakii nii vakavaa?siis siin varin sisällä oleva

8.9.2005 20:27

siis otin kiinni pihdeillä et saisin sen mutterin pois sit meni fubariks

8.9.2005 20:30

Jos meinaat, niitä tuuletuslautasen ripoja, niin ei pitäisi olla niin vaarallista jos nyt yksi niistä katkeaa. Itselläni taitaa olla yhteensä 3 poikki.

8.9.2005 20:40

Juhku kirjoitti:Jos meinaat, niitä tuuletuslautasen ripoja, niin ei pitäisi olla niin vaarallista jos nyt yksi niistä katkeaa. Itselläni taitaa olla yhteensä 3 poikki.
Mulla on puolet koko lautasesta pois.

9.9.2005 21:06

Voisko joku antaa tarkat ohjeet siihen narukikkaan jonka avulla prikka poistetaan ku mulla meinas katketa se kengännaru sinne sisälle.

14.9.2005 8:10

-spede- kirjoitti:Voisko joku antaa tarkat ohjeet siihen narukikkaan jonka avulla prikka poistetaan ku mulla meinas katketa se kengännaru sinne sisälle.


otat kengännauhaa, n.1 metrin pätkän, sitten tulppa irti, silleen että se on alakuolokohdassa (tunnet kyllä kun pyörität kampiakselia). sitten alat tunkemaan sitä narua sinne, ja sitten kun sitä on "tarpeeksi", niin vaikka se etummaisen variaattorin pulttia alat vääntämään, ja huomaat, kun se menee "lukkoon"

eikä sitten mitään meriköyttä sinne, itse suosittelen sellaista n.0.6cm narua...

14.9.2005 14:36

mikä on peugeot jet forcessa? hukka putkee ei näy mikä siinä sit on onko siinä mitä rajotin pakoputkessa?

14.9.2005 21:33

Kaverilla on honda sfx ja aateltiin et se pitäs saada kulkee vähän nopsakkampaa. Katoin tosta kuristus infosta et siin on rullakupin takana metallinen kehikko kolmella ruuvilla kiinni. Mitä tälle pitäisi tehdä? Oon tosi uus näis skootteri jutuis.

14.9.2005 22:49

[quote]otat kengännauhaa, n.1 metrin pätkän, sitten tulppa irti, silleen että se on alakuolokohdassa (tunnet kyllä kun pyörität kampiakselia). sitten alat tunkemaan sitä narua sinne, ja sitten kun sitä on "tarpeeksi", niin vaikka se etummaisen variaattorin pulttia alat vääntämään, ja huomaat, kun se menee "lukkoon"

eikä sitten mitään meriköyttä sinne, itse suosittelen sellaista n.0.6cm narua...

Joo tein kyllä näin ja huomasin että se on lukossa. Aloin sitte vääntämään mutta kovempaa ku väänsin se lähtiki taas pyörimään eikä ollu enää ''lukossa'' ja kengännaru oli menny melkee poikki ku otin sen sieltä. mitäköhän tein väärin? :|

15.9.2005 9:36

Mä tarttisin nyt vähäm tarkemmat ohjeet tohon stalkerin illin poistamiseen. Eli onks siin alkukäyrän loppupääsäki joku kuristus systeemi ku alku pääs on ainaki se pilli mut siin loppupääs ei näy kyl mitään? Prikan oon ottanu jo pois ja hukkaputken hitsannu umpeen ja kulkee mittariin nyt joku 95 km/h. oikeeta nopeutta varmaan joku n.80

18.9.2005 22:30

mitä tarkottaa ku hondassa x8r-s on rullakuppi kuristettu?
Pitääkö ostaa viri vari et saa kuristuksen pois vai mitä??

19.9.2005 20:24

Alkaa jo vähitellen mennä hermot tuohon prikkaan kun kellään ei ole lainata työkaluja... Pakko tarkistaa, suostuvatko Pyörässä et Mopossa ottamaan irti...

21.9.2005 9:19

päämies kirjoitti:Joo oli just sellasii muovinpaloi. Mitä niistä, mitä ne on? Nopeeta....

Eli kokoamisjärjestys on:

Rullakuppi -> Se pieni prikka -> Holkki -> Tuuletuslautanen -> Mutteri kiinni ....????


Variaattorin ohjainpalasarjat.

21.9.2005 16:37

-Heppu- kirjoitti:mitä tarkottaa ku hondassa x8r-s on rullakuppi kuristettu?
Pitääkö ostaa viri vari et saa kuristuksen pois vai mitä??

Rullakuppia ei ole kuristettu. Variaattorin ainoa rajoittava osa on liukulevy. Se pitää vaihtaa uuteen tai virivariin.

23.9.2005 22:00

Vauhtia vespaan, eli kysessä Vespa et2 1998. poistettu prikka, paikattu pakoputken sivuhaara, kaasutin weber 12om alkuperäinen,kalvaimella suurennettu 14,5mm ja suutin 76:sesta 90.ilmanputsarin kotelon virtausta parannettu, kulkee 60...65 onko vielä jotain kuristuksia, ja millä lisää vauhtia?