Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

2.9.2008 21:26

Onko Piaggio Typhoonin kaasuttimessa rikastimen alla oleva metallinen laippa kuristus? Vm. on 2001.

2.9.2008 21:42

Seesami kirjoitti:Onko Piaggio Typhoonin kaasuttimessa rikastimen alla oleva metallinen laippa kuristus? Vm. on 2001.


Vastaus löydetty.

juu

8.9.2008 12:55

Kyselisin vain että onko Laser x-pro chrome putkessa 2 kuristusta? itse otin alkukäyrästä kurin pois mutta tuli huomattua vain että siinä missä äänenvaimentimelta lähtee pilli paisaria päin niin sielä sisällä näytti olevan sellainen about 3cm paksu pilli? ajattelin että onkohan se kuristus?

8.9.2008 16:35

Minkälainen prikka on mbk nitrossa? Ja mihin se tulee kiinni? Hihnan taakse?

5.10.2008 22:07

Stage6 kirjoitti:Kyselisin vain että onko Laser x-pro chrome putkessa 2 kuristusta? itse otin alkukäyrästä kurin pois mutta tuli huomattua vain että siinä missä äänenvaimentimelta lähtee pilli paisaria päin niin sielä sisällä näytti olevan sellainen about 3cm paksu pilli? ajattelin että onkohan se kuristus?


Ihan samaa olin tulossa kysymään. Vastatkaa nyt joku (:

5.11.2008 23:47

tkthaman kirjoitti:Minkälainen prikka on mbk nitrossa? Ja mihin se tulee kiinni? Hihnan taakse?


Hihnan 'alla', etuvariaattorissa.

5.11.2008 23:49

-erkka kirjoitti:
Stage6 kirjoitti:Kyselisin vain että onko Laser x-pro chrome putkessa 2 kuristusta? itse otin alkukäyrästä kurin pois mutta tuli huomattua vain että siinä missä äänenvaimentimelta lähtee pilli paisaria päin niin sielä sisällä näytti olevan sellainen about 3cm paksu pilli? ajattelin että onkohan se kuristus?


Ihan samaa olin tulossa kysymään. Vastatkaa nyt joku (:


100% varma en oo, mutta uskaltaisin sanoa ettei oo kuristus. Taino ainankin jos otat sen pois ni paljoa se ei hyödytä =)

1.1.2009 16:04

Mitä kuristuksia Yamaha Neo's skootterissa on? Vuosimalli on 2001
Hukkaputken tiedän, mutta en sitä ota pois, koska muutenkin teharin ostan.
Prikka otettu pois, mutta löytyykö muita?

2.1.2009 1:06

Suoraan motowikistä kopioitu
# Yamaha Neo's/MBK Ovetto: variaattorin prikka, hukkaputki ja kuristettu pakoaukko(sylinteri?)

Käsittääkseni tuo pakoaukon kuristuksen poisto ei maksa vaivaa.

2.1.2009 11:14

Miten sellainen sitten poistetaan? Onko se siis sylinterin pakoaukossa?

2.1.2009 13:59

Pedara kirjoitti:Miten sellainen sitten poistetaan? Onko se siis sylinterin pakoaukossa?

Dremelillä, viilalla tai millä ikinä keksitkään. Mut oon kans käsittäny ettei auta juur mitään jos otat sen pois.

_nikko kirjoitti:Suoraan motowikistä kopioitu
# Yamaha Neo's/MBK Ovetto: variaattorin prikka, hukkaputki ja kuristettu pakoaukko(sylinteri?)

2.1.2009 14:33

Älkää hullut alkako dremelillä tai millään muullakaan tökkimään pakoaukkoa ennen kun sylinteri on irti koneesta..

2.1.2009 14:45

jkoljo kirjoitti:Älkää hullut alkako dremelillä tai millään muullakaan tökkimään pakoaukkoa ennen kun sylinteri on irti koneesta..

No kuka sitä nyt paikallaan alkaa työstämään? :lol:

2.1.2009 15:36

Larppari kirjoitti:
jkoljo kirjoitti:Älkää hullut alkako dremelillä tai millään muullakaan tökkimään pakoaukkoa ennen kun sylinteri on irti koneesta..

No kuka sitä nyt paikallaan alkaa työstämään? :lol:

No yksi samalla paikkakunnalla asuva, kysyi vaan että onko mulla isompaa viilaa :D

2.1.2009 22:06

No hyvinkö pelas viilauksen jälkeen? =)