Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

16.2.2008 14:00

Laitanko 10nro. isomman pääsuuttimen jos otan Aeroxista hukat pois ja prikat pois. Mikä mahtais olla huippunopeus noitten virien jälkeen. Hoituuko suuttimen vaihto samalla tavalla kun enduroissa?

26.2.2008 16:03

Gespar kirjoitti:Laitanko 10nro. isomman pääsuuttimen jos otan Aeroxista hukat pois ja prikat pois. Mikä mahtais olla huippunopeus noitten virien jälkeen. Hoituuko suuttimen vaihto samalla tavalla kun enduroissa?


Tietysti se suuttimen vaihto hoituu samallalailla, mikäli se sinun roxi on kaasarikoneella.

27.2.2008 1:37

Paljon kaasarin kuristuksen pois ottaminen vaikuttaa yleensä nopeuteen? Kun sanoin myyjälle että laittaisi mun NRG:n kulkeen 60km/h hän otti kaasarista kurin poies.. Mutta nyt kun oon lukenu täällä vaikka mitä niin monet sanoo et ei tosiaa mee 60km/h. Ite en pääse testaa kun on tietkin ihan jäässä yms.. :(

29.2.2008 22:17

Onko CPI aragon s skootterissä kuristusta kaasarissa? kaasari mikuni 14mm.
JOs ottaisin variaattorin prikan pois, ilmaputsarin kuristuksen pois, poraisin vähän sylinterin pakoaukkoa ja laittaisin vähän vakiorullia kevyemmät rullat.. nousisiko huiput paljon, vai pitääkö ostaa kuristamaton alkukäyrä tai tehari?

29.2.2008 22:56

Nak$u kirjoitti:
Gespar kirjoitti:Laitanko 10nro. isomman pääsuuttimen jos otan Aeroxista hukat pois ja prikat pois. Mikä mahtais olla huippunopeus noitten virien jälkeen. Hoituuko suuttimen vaihto samalla tavalla kun enduroissa?


Tietysti se suuttimen vaihto hoituu samallalailla, mikäli se sinun roxi on kaasarikoneella.

Ei oo rokseja ku kaasarikoneella ;)

29.2.2008 23:13

Gp1 Revolution kirjoitti:
Nak$u kirjoitti:
Gespar kirjoitti:Laitanko 10nro. isomman pääsuuttimen jos otan Aeroxista hukat pois ja prikat pois. Mikä mahtais olla huippunopeus noitten virien jälkeen. Hoituuko suuttimen vaihto samalla tavalla kun enduroissa?


Tietysti se suuttimen vaihto hoituu samallalailla, mikäli se sinun roxi on kaasarikoneella.

Ei oo rokseja ku kaasarikoneella ;)

65 menee hoituu mutta joutuu ottaa penkin ja kakki pois.

10.3.2008 17:16

Mitä kuristuksia suosittelette ottamaan pois, jotta huipuit nousis sinne reilu 60km/h.
Paljon kulkisi jos, kaasarin vaihto isompaan, (norm 14mm mikuni), ja prikka pois. Skootterina CPI aragon

10.3.2008 18:17

Onkohan tuossa pytyssä kurit. Pytty kuuluu aprilia sr, pysty minarelli ilmajäähytteine. Vissiin Forte tai rms pytty. Eli onko toi osa kuristuksia jonka oon punasel värittäny?
Kuva
http://www.motot.net/galleria/data/2935 ... /pytty.jpg

27.3.2008 15:54

kossuuh kirjoitti:Paljon kaasarin kuristuksen pois ottaminen vaikuttaa yleensä nopeuteen? Kun sanoin myyjälle että laittaisi mun NRG:n kulkeen 60km/h hän otti kaasarista kurin poies.. Mutta nyt kun oon lukenu täällä vaikka mitä niin monet sanoo et ei tosiaa mee 60km/h. Ite en pääse testaa kun on tietkin ihan jäässä yms.. :(


Ei mene millään 60km/h...jos prikka on kiinni.

27.3.2008 19:11

Jose.92 kirjoitti:Onkohan tuossa pytyssä kurit. Pytty kuuluu aprilia sr, pysty minarelli ilmajäähytteine. Vissiin Forte tai rms pytty. Eli onko toi osa kuristuksia jonka oon punasel värittäny?
Kuva
http://www.motot.net/galleria/data/2935 ... /pytty.jpg


Taitaapi olla....mut eipä taida olla paljoa hyötyä ton poistamisesta. Suoraa vaa tehokkaampi pytty, jos lisää tehoja haluat.

31.3.2008 22:01

mites millaset kurit kymco super 8:ssa ja miten otetaan pois?

3.4.2008 22:08

noni kopsasin tän tänne ku ei löytyny tietoo täältä tähän eikä netistäkään

elikkä omistan generic xor competion 50cc mallin

-olen ottanut variaattorin prikan pois, eikä vaikuttanut yhtään skootterin kulkuun.

-Pakoputkea on avarrettu jonkun verran kun näytti olevan pikku kuristukset siellä, eikä vaikuttanut kulkuun.

-Pakoputkesta ei löytynyt enempää kuristuksia

max nopeus nyt mittarin mukaan tasasella 50-55km/h

tietääkö kukaan mistä tälle mallille löytyy kuristuksia?
ja miten saa tehot esiin kotikonstein?

tarkoitus olis saaha kulkee n.70km/h

5.4.2008 16:31

Jos tukkii hukkiksen ja prikka on jo poissa niin tarviiko suutinta vaihtaa suurempaan? Kyseessä siis booster ng -02.

5.4.2008 16:35

myy hapero kirjoitti:Jos tukkii hukkiksen ja prikka on jo poissa niin tarviiko suutinta vaihtaa suurempaan? Kyseessä siis booster ng -02.


Ei.

Moi

11.4.2008 14:58

En jaksa lukee nyt näitäki nii miten ton variaattorin saa aukastuu muuten ku pulttipyssyllä?