Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

:P

18.10.2005 9:35

Basu kirjoitti:Ei se lähde pyörimään koska siinä tulee niin nopea se kierros stydeemi niin se vari ei kerkee kun avautumaan. :D
En sitten tiedä missä sulla on kuristus, ja onko prikka jne. kun olis kiva tietää mistä skootterista on kyse. ;)

No tollanen chunlanin paska se on. En tiedä itekkään missä siin on niitä mutta, pitäs vaan kattoa, että tietäs. Jos tiedätte missä tos on niitä niin sanokaa vaan.

20.10.2005 16:44

mitäs muita kureja on -99 booster n.g:ssä ku prikka ja hukkis?

20.10.2005 16:45

lauri666 kirjoitti:mitäs muita kureja on -99 booster n.g:ssä ku prikka ja hukkis?


ei ole muita, paitsi pyttykuri joissain malleissa, sijaitsee pakoaukossa

20.10.2005 16:53

sasu` kirjoitti:
lauri666 kirjoitti:mitäs muita kureja on -99 booster n.g:ssä ku prikka ja hukkis?


ei ole muita, paitsi pyttykuri joissain malleissa, sijaitsee pakoaukossa


no mulla on semmonen puoliks peitettu pakoaukko, nii lähteekse ihan viilaamalla pois ja pitääkö sen olla ihan pyöree

20.10.2005 16:55

lauri666 kirjoitti:
sasu` kirjoitti:
lauri666 kirjoitti:mitäs muita kureja on -99 booster n.g:ssä ku prikka ja hukkis?


ei ole muita, paitsi pyttykuri joissain malleissa, sijaitsee pakoaukossa


no mulla on semmonen puoliks peitettu pakoaukko, nii lähteekse ihan viilaamalla pois ja pitääkö sen olla ihan pyöree


viilalla tai sitten dremelillä, suosittelen dremeliä kylläkin...

22.10.2005 18:01

Moro kaikki!Eka viesti skootteri puolelle.Oon rekisteröityny tänne joskus 4 vuotta sitten.Sain tehtäväksi poistaa yhestä Yamaha Aeroxista variaattorin holkin/prikan.Otin sen pois ja se menee nyt 65km/h.Onko normaalia?Entäs mitä muita kuristuksia siinä on ja paljonko ne vaikuttaa?

22.10.2005 18:32

Rx-Tuomo kirjoitti:Moro kaikki!Eka viesti skootteri puolelle.Oon rekisteröityny tänne joskus 4 vuotta sitten.Sain tehtäväksi poistaa yhestä Yamaha Aeroxista variaattorin holkin/prikan.Otin sen pois ja se menee nyt 65km/h.Onko normaalia?Entäs mitä muita kuristuksia siinä on ja paljonko ne vaikuttaa?


On normaalia,minkä vuosimallin roxi se on? Muita kureja on sit hukkaputki siellä pakoputken alkupäässä,Stage2 putkessa on ennen äänenvaimenninta kuristus,pako-aukko on sellainen puolikuun muotoinen(riippuen vuosimallista) eli sitä pitäisi avartaa,ilmanpuhdistimessa on sellainen kumipiippi minkä poistosta ei varsinaisesti paljon mitään hyötyä ole,äänet ehkä voi tosin vähän parantua.

22.10.2005 18:59

jeba kirjoitti:
Rx-Tuomo kirjoitti:Moro kaikki!Eka viesti skootteri puolelle.Oon rekisteröityny tänne joskus 4 vuotta sitten.Sain tehtäväksi poistaa yhestä Yamaha Aeroxista variaattorin holkin/prikan.Otin sen pois ja se menee nyt 65km/h.Onko normaalia?Entäs mitä muita kuristuksia siinä on ja paljonko ne vaikuttaa?


On normaalia,minkä vuosimallin roxi se on? Muita kureja on sit hukkaputki siellä pakoputken alkupäässä,Stage2 putkessa on ennen äänenvaimenninta kuristus,pako-aukko on sellainen puolikuun muotoinen(riippuen vuosimallista) eli sitä pitäisi avartaa,ilmanpuhdistimessa on sellainen kumipiippi minkä poistosta ei varsinaisesti paljon mitään hyötyä ole,äänet ehkä voi tosin vähän parantua.


Se on 04 tai 05 vuosimallia.Paljonko hukkaputken poisto vaikuttaa?

22.10.2005 19:05

Sillä saa vähän vääntöä ja kiihtyvyyttä lisää,mutta sen saa itse päättää kannattaako vakioputkea "paskoa",kun ei ne tehoputketkaan paljoa maksa.

23.10.2005 18:52

Miten kymcon agilitystä saa rajoittiminen pois? mulla on siin kiinni viriholkki ja se rajottaa siihen 65km/h ehkä alamäessä sil pääsee vähän yli! Et neuvoja kiitos ja laittakaa vaikka yksityisviestinä =) kiitos!

24.10.2005 17:06

Oon kuullu huhuja että joissain vareissa olis 2 prikkaa? Missähän se toinen on jos sitä edes on...?

24.10.2005 20:36

shagy kirjoitti:Oon kuullu huhuja että joissain vareissa olis 2 prikkaa? Missähän se toinen on jos sitä edes on...?
Näin on esimerkiksi joissakin Piaggion malleissa. Yleensä prikat ovat ihan peräkkäin.

24.10.2005 21:18

Gilera Runner Purejet -03 on ainakin kaks prikkaa ja ne oli muistaakseen ihan peräkkäin.

1.11.2005 15:09

Missä on Aeroxin stage 2 putkessa kaikki kuristukset??

1.11.2005 15:33

Traktorimies kirjoitti:Missä on Aeroxin stage 2 putkessa kaikki kuristukset??


Alkukäyrässä hukkaputki, ennen äänenvaimenninta pieni holkki.