Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

6.8.2007 23:23

joni' kirjoitti:
toni_1 kirjoitti:mul on semmonen ongelma et ku laitoin nex-r ja varin säätöihin ni skode ei ota minuuttiin kierroksia mut sitku ottaa toimii hyvin kun pitää kierrokset ylhäällä, äsken otin ilmanputsarin kopan pois ja kokeilin ni otti heti kierroksia hyvin eli miten voisin hieman avartaa vakioputsaria siten ettei ole leipomis vaaraa??? kun suorasuihkuun ei mitään vaahtomuoviputsaria kannata ostaa ettei leivo kiinni.
Onkohan sulla tukossa se sun putsaris? Eli se itse suodatin osa.

täytyy sanoa etten ihan noin käsi ole etten sitä olis moneen kertaan putsannu ;) täytyy kattoo sitä viäl huomenna ja keksii jotain.

7.8.2007 18:31

Ostakaa joku Power filsu.

Kato ilmoitukset!!

29.8.2007 20:25

Menin jo ostamaan käyttämättömän powerfiltterin, Helixin. Olen kuullut että ne imevät paljon roskaa, mutta auttaisiko se jos laittaisin siihen metallikehikon
ympärille vaahtomuovia?

Eipä tullut mieleen että ruiskua ei pysty säätämään toimimaan kunnolla tuon kanssa. Olen nähnyt J4mpalla tuon tapaisen filtterin, mutta onko se poweri?

30.8.2007 13:16

Säästäkää imurinne, älkääkä ostako mihinkään vehkeeseen power-filttereitä.

31.8.2007 7:43

Blueshit kirjoitti:Menin jo ostamaan käyttämättömän powerfiltterin, Helixin. Olen kuullut että ne imevät paljon roskaa, mutta auttaisiko se jos laittaisin siihen metallikehikon
ympärille vaahtomuovia?

Eipä tullut mieleen että ruiskua ei pysty säätämään toimimaan kunnolla tuon kanssa. Olen nähnyt J4mpalla tuon tapaisen filtterin, mutta onko se poweri?


Ruisku voi myös leipoa tollasen filtterin kanssa. En suosittelis kokeilemaan.

11.10.2007 18:09

http://sparewheel.net/?p=p_info&i=1025
Onko jollain kokemuksia tuosta putsarista?

11.10.2007 18:27

ihan normaali kutsari, hyvin suodattaa paskat ainakin

12.10.2007 9:51

Onko toi parempi ilmanputsari, minkä tiitsei laitto. Jos vertais powerfiltsuu?


Misstä muualta noita mallosin putsareita sais ku SPare Wheels nettikaupasta?

12.10.2007 11:39

Ainakin suodattaa PALJON paremmin..

12.10.2007 11:49

Paljon pitää vaihtaa suurinta isommaks jos laittaa ton malossin putsarin?

12.10.2007 12:07

Et edelleenkään siihen "vakio" kymcoon tartte sen parempaa suodatinta, ei auta yhtikäs mitään.

Mutta jos pakko on ottaa, sanoisin 5-10 isompi.

12.10.2007 13:34

vaarall1sta kirjoitti:Et edelleenkään siihen "vakio" kymcoon tartte sen parempaa suodatinta, ei auta yhtikäs mitään.

Mutta jos pakko on ottaa, sanoisin 5-10 isompi.

kyllä auttaa vakio kymcossa kun pistät uuden putsarin.
nimittäin on kuristettu ilmanotto ja liian pieni suutin.

12.10.2007 15:11

mitä putsareita on joissa on pienet/hiljaiset imuäänet?

12.10.2007 15:18

Yllätys kirjoitti:mitä putsareita on joissa on pienet/hiljaiset imuäänet?

Skootterin vakiot / Mikroautojen suodattimet.

12.10.2007 15:21

Yllätys kirjoitti:mitä putsareita on joissa on pienet/hiljaiset imuäänet?

Ittellä oli tämmönen, eikä siitäkään mitään ääntä lähteny, ja yllättävän hyvin päästi ilmaa läpi.