Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

27.9.2006 21:59

Dopplerin putsarit, Malossin jotkut, esim e5 jne, jnejne. Onhan niitä. Piper on myös hyvä, ja ainakin imuääntä siitä lähtee. :D

27.9.2006 22:01

DR.Sykerö kirjoitti:Dopplerin putsarit, Malossin jotkut, esim e5 jne, jnejne. Onhan niitä. Piper on myös hyvä, ja ainakin imuääntä siitä lähtee. :D
Sattuskohan näitä saamaan mistään suomesta? Kun ei viittis rueta ulkomailta tilaileen pelkästään tämän takia.

27.9.2006 22:02

Ei taida saada? Pipereita vain saa Suomesta. Joku viisaampi voisi valaista asiaa?

28.9.2006 9:03

Pösötin kirjoitti:
DR.Sykerö kirjoitti:Dopplerin putsarit, Malossin jotkut, esim e5 jne, jnejne. Onhan niitä. Piper on myös hyvä, ja ainakin imuääntä siitä lähtee. :D
Sattuskohan näitä saamaan mistään suomesta? Kun ei viittis rueta ulkomailta tilaileen pelkästään tämän takia.


Malossia saa moposportilta, ja myös piperiä löytyy.

28.9.2006 10:57

ja malossilta tulee tavaraa paltiarallaa viikon päästä. Viime viikolla kyselin ;). En kyl tiiä tuleeko putsareita, mut säätöosaa yms. perusroipetta saapuilee ainakin. Voi olla että putsaritki menee tohon perusroippeeseen..

edit. Mopariin siis ;)

28.9.2006 18:00

Cirya kirjoitti:ja malossilta tulee tavaraa paltiarallaa viikon päästä.


Täysin uusia tuotteita?

28.9.2006 22:06

Vastatkaas nyt tähän että Oliko toi kannattava teko, kun minä vaihdoin power-filterin tilalle kumitötteröttömän vakioilmanputsarin ja sen sisälle malossi red sponge sisäelementin?

28.9.2006 22:12

Heletee kirjoitti:Vastatkaas nyt tähän että Oliko toi kannattava teko, kun minä vaihdoin power-filterin tilalle kumitötteröttömän vakioilmanputsarin ja sen sisälle malossi red sponge sisäelementin?
kumitötteröttömän? eh... entiiä tosta sun tötteröttömästä, mutta päällisin puolin kuulostaa paremmalta. Jos siis ennen oli semmonen verkkofilsu.

28.9.2006 22:51

En tiedä sitten onko tästä ollut puhetta jo aiemmin tässä topicissa, mutta ostin tuollaisen stage 6 vaahtomuovi-ilmanputsarin, paketin tultua järkytyin ilmestyksen kokoa, 16cm pitkä ja 12cm halkaisijaltaan, ei mahdu ihan joka mopoon :D

Ja tämä oli vielä niistä se pienempi versio.

28.9.2006 22:59

Kumitöttero on hero winnerin vakioputsarissa semmoinen kuminen rajoitin tötsä jonka minä otin pois, niin kaasari saa enemmän ilmaa.

Power-filterin kanssa mulla oli (ja on nytkin red sponge putsarin kanssa) pääsuutin kokoa 100 ja toimi tosi hyvin

Nyt mun pitäisi vissiin pienentää pääsuutinta kun mulla on se tötterötön vakioputsari malossin red spongen kanssa, koska skootteri butbuttaa/röpöttää tyhjäkäynnillä ja meinaa sammua mutta ei sammukkaan vai oliskos jotain muuta keinoa kuin pääsuutimen pienentäminen (mm. voisiko luistinneulan laskeminen auttaa asiaan)

Vai pitäiskö laittaa power-filter takaisin?

PS. pitääkö power-filterin vaahtomuovi öljytä

29.9.2006 9:29

Heletee kirjoitti:PS. pitääkö power-filterin vaahtomuovi öljytä
Se ei ole vaahtomuovia :D

29.9.2006 12:02

Karvan0ppa kirjoitti:
Cirya kirjoitti:ja malossilta tulee tavaraa paltiarallaa viikon päästä.


Täysin uusia tuotteita?


eiku ihan perussatsi kait. Eli rullia jousia putsareita jne. En kyselly tarkemmin. Tietty jos on tullu maahan jotain uutta hienoo nii voihan sieltä jotain ennennäkemätöntäki tulla. En tiiä.

29.9.2006 16:07

vastatkaas tohon mun edelliseen kysymykseeni.

29.9.2006 17:53

Mite usein tuo vakio ilmanputsari pitää puhistaa/öljytä jos ny ajais vaikka 1/10 heikka- ja sorateillä?

29.9.2006 21:11

Jos haluatte hyvän ja toimivan putsarin, nii suunnitelkaa ja tehkää ite ;)

Ite tein tollasen: http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/10615