Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

14.5.2005 9:51

NATO-ohjus kirjoitti:
Speedfight=) kirjoitti:eipä vissii se on just siinä takarenkaan juuressa just siinä kohassa mihin se paska tippuu :D no anyway mä vien sen kai jonnekki muualle. tai sitten mä teen siihe renkaan ja putsarin välii jonku levyn niihi vakioputsarin kiinnikkeisii... :D
Huoh. Lähes aikissa putsareissa on semmonen pieni 45asteen kurvi siinä alussa ettei se ihan suoraan siinä takarenkaalla ole. Ja tosiaan, normaaliajossa ei haittaa vaikka oliski.


No entäs sateella sitten kun se kastuu?

14.5.2005 10:29

Sateella se on huono juttu. Mulla mopo tykkäs sammua sateella moposportin ritiiläfiltterin kanssa. :S

14.5.2005 10:36

Lanakt kirjoitti:Sateella se on huono juttu. Mulla mopo tykkäs sammua sateella moposportin ritiiläfiltterin kanssa. :S


Nii mullaki toi pv ku siin on powerfilsu... paska mikä paska.

Kyllä mä taidan viedä sen putsarin jonnekkin missä on kohtuu puhdasta ja ei kastuis.

14.5.2005 12:39

Lanakt kirjoitti:Sateella se on huono juttu. Mulla mopo tykkäs sammua sateella moposportin ritiiläfiltterin kanssa. :S
mullakin oli hirveitä ongelmia ton moparin powerfilsun kanssa, aina tukossa ja paskana ja muutenkin huono...
nyt ostin pipercrossin ja ei tietoakaan tukkoisuudesta ;)

14.5.2005 16:00

ei niillä powerfilttereillä mitään tee
koko ajan tukossa ja päästä hiiren kokoisia roskia

14.5.2005 17:43

Niin tekee ostakaa joku kunnon filsu kuten pipekrossi se on hyvä itellä tulossa skobaan samantapanen.

14.5.2005 19:41

mikä ois hyvä putsari ditekkiin..?

14.5.2005 19:52

mixu69 kirjoitti:mikä ois hyvä putsari ditekkiin..?
Vakioputsari ja vain se. Ilmanoton muokkaaminen voi johtaa koneen kiinnileikkaamiseen, näin on tapahtunut muutamalla käyttäjällä. Kuuntele siis neuvoa ja jätä putsari rauhaan.

14.5.2005 20:01

paljon maksaa pipercrossin filsu ja mistä niitä saa??

14.5.2005 20:04

Honda SFX sport kirjoitti:paljon maksaa pipercrossin filsu ja mistä niitä saa??
oliskohan se ollu jotain 12-16¤, ei muista tarkasti.. omani tilasin moposportin autopuolelta. tais jostain muustakin kaupasta saada, muttei nyt muista mistä

E: näköjään myös mc-scatterilta

15.5.2005 16:32

Elikkä ongelmia on nytten ilmanoton puolella saa vakio putsarilla liian vähän ilmaa, koska kun kopan otti irti niin alko toimia paljon paremmin jä äänetkin muuttui paljon :-D niin mihin kohin poraan lisä ilmanoton reikiä, heti putsarin alapuolelle semmoseen kohin missä se käy suodattimen läpi vai sinne kauemmaks mistä se faitin putsari normaalisti sen ilman ottaa? Paljonko niitä reikiä poraan ja alkaakohan se kuinka paljon imee vaikka paskaa jos tekee ne reijät heti kopan alapuolelle, mutta silloin ainakin luulis ilmaa saavan tarpeeksi ja jos ei auta mitään niin sitten varmaan pitää laittaa jokin toinen putsari...

15.5.2005 16:34

jackass 2 kirjoitti:Elikkä ongelmia on nytten ilmanoton puolella saa vakio putsarilla liian vähän ilmaa, koska kun kopan otti irti niin alko toimia paljon paremmin jä äänetkin muuttui paljon :-D niin mihin kohin poraan lisä ilmanoton reikiä, heti putsarin alapuolelle semmoseen kohin missä se käy suodattimen läpi vai sinne kauemmaks mistä se faitin putsari normaalisti sen ilman ottaa? Paljonko niitä reikiä poraan ja alkaakohan se kuinka paljon imee vaikka paskaa jos tekee ne reijät heti kopan alapuolelle, mutta silloin ainakin luulis ilmaa saavan tarpeeksi ja jos ei auta mitään niin sitten varmaan pitää laittaa jokin toinen putsari...


Miksi et säädä kaasaria mielummin kuin tuhoat vakioputsarin??

Eli pienempää pääsuutinta, neulaa alemmas yms.

15.5.2005 17:11

Mikä olis hyvä filtsu vakio MBK Boosteriin? Siin ei oo mitää virii

15.5.2005 17:13

lauri666 kirjoitti:Mikä olis hyvä filtsu vakio MBK Boosteriin? Siin ei oo mitää virii


Alkuperäinen taitaa olla paras, kun ei ole mitään viritystä.

15.5.2005 17:47

No onko siinä vakioputsaris mitään kureja jos on nii miten ne saa pois?