Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

11.5.2005 20:37

Minkä kokosta suutinta kannattais kokeilla ku on Malossin red filter ja kaasarin neula nostettu pykälällä?

12.5.2005 17:13

kertookaas nyt mulle joku suht hiljainen putsari joka käy dellorto phva17.5 kaasariin. tai mikä noista s-a:n putsareista on hiljaisin? vai käykö vakio kun se on 28mm?

12.5.2005 17:18

Carl0s kirjoitti:Heivatkaa mäkeen noi kaikki "vapaavirtasuodattimet".


Vakio kopppaan poraa reilusti reikiä, jolloin varmasti virtaa. + suurikokoinen vakio puhdistin kotelo toimii ns "ilmavarastona", eli kaasuun vastaaminen on hitusen parempi kun pienillä suodattimilla.


Ei ei vakio on ruma ja "vapaavirtaus" kicks ass ;)
ja toi honda vastaa kaasuun muutenkin aika hiton hyvin.

12.5.2005 17:32

Soukka kirjoitti:Ei ei vakio on ruma ja "vapaavirtaus" kicks ass ;)
ja toi honda vastaa kaasuun muutenkin aika hiton hyvin.


Todellakin :D

12.5.2005 17:40

Kyllä kerrankin joku on mun lisäks oikeassa :D

12.5.2005 19:31

no carloksella on nitro, jossa putsari on siellä varinkopan edessä, ei päällä. siinä ei paljoa putsarin ulkonäöllä ole väliä...

12.5.2005 23:04

Speedfight=) kirjoitti:kertookaas nyt mulle joku suht hiljainen putsari joka käy dellorto phva17.5 kaasariin. tai mikä noista s-a:n putsareista on hiljaisin? vai käykö vakio kun se on 28mm?
mullekki kelpais sellane tieto et mikä ois hyvä ja hiljane putsari orkkiksen tilalle? ja kyseiseen kaasarimalliin...

13.5.2005 0:23

jonttu kirjoitti:
Speedfight=) kirjoitti:kertookaas nyt mulle joku suht hiljainen putsari joka käy dellorto phva17.5 kaasariin. tai mikä noista s-a:n putsareista on hiljaisin? vai käykö vakio kun se on 28mm?
mullekki kelpais sellane tieto et mikä ois hyvä ja hiljane putsari orkkiksen tilalle? ja kyseiseen kaasarimalliin...



Reijitetty nokuputsari. Parempaan en ole törmännyt. :wink:

13.5.2005 0:29

Carl0s kirjoitti:
jonttu kirjoitti:
Speedfight=) kirjoitti:kertookaas nyt mulle joku suht hiljainen putsari joka käy dellorto phva17.5 kaasariin. tai mikä noista s-a:n putsareista on hiljaisin? vai käykö vakio kun se on 28mm?
mullekki kelpais sellane tieto et mikä ois hyvä ja hiljane putsari orkkiksen tilalle? ja kyseiseen kaasarimalliin...



Reijitetty nokuputsari. Parempaan en ole törmännyt. :wink:
ajattelin kuiteki iha vaihtaa ton alkuperäisen pois ;)

13.5.2005 15:53

Mitä putsaria käytätte (ei original) kun se on siinä takarenkaan juuressa?
Eli pösöön kattelen tuolta s-a:sta putsaria mutta noi on kaikki noin "avoimia" kaikelle paskalle... täytyy vissii viiä se putsari jonnekki penkinalle imurinletkupatentilla :D

13.5.2005 15:55

Speedfight=) kirjoitti:Mitä putsaria käytätte (ei original) kun se on siinä takarenkaan juuressa?
Eli pösöön kattelen tuolta s-a:sta putsaria mutta noi on kaikki noin "avoimia" kaikelle paskalle... täytyy vissii viiä se putsari jonnekki penkinalle imurinletkupatentilla :D
Ei se pösön putsaripaikka ees oo mitenkään paha jos ei kauheeta kuravesirallia harrasta. Siihen vaan kiinni joku kunnon vaahtisputsari ja säännöllistä putsausta.

13.5.2005 15:58

NATO-ohjus kirjoitti:
Speedfight=) kirjoitti:Mitä putsaria käytätte (ei original) kun se on siinä takarenkaan juuressa?
Eli pösöön kattelen tuolta s-a:sta putsaria mutta noi on kaikki noin "avoimia" kaikelle paskalle... täytyy vissii viiä se putsari jonnekki penkinalle imurinletkupatentilla :D
Ei se pösön putsaripaikka ees oo mitenkään paha jos ei kauheeta kuravesirallia harrasta. Siihen vaan kiinni joku kunnon vaahtisputsari ja säännöllistä putsausta.


eipä vissii se on just siinä takarenkaan juuressa just siinä kohassa mihin se paska tippuu :D no anyway mä vien sen kai jonnekki muualle. tai sitten mä teen siihe renkaan ja putsarin välii jonku levyn niihi vakioputsarin kiinnikkeisii... :D

13.5.2005 22:35

Sanokaapa onko vakioputsari huono ratkaisu 70cc pytyn ja 17,5mm kaasarin kanssa, jos siihen tekee lisää reikin niin ilmanotto paranee sen myötä ja muutenkin poliisit ei nää niin hyvin virejä ;) Menetänkö kuinka paljon esim. kiihtyvyyttä/huippuja ja tehoja ylipäänsä jos laitan vakiputsarin noiden osien rinnalle vai onko kunnon vaahtisputsari ihan ehoton :-D Äänien takia minulle toi vaahtisputsari ei ole niin tarpeen ;)

13.5.2005 23:09

jackass 2 kirjoitti:Sanokaapa onko vakioputsari huono ratkaisu 70cc pytyn ja 17,5mm kaasarin kanssa, jos siihen tekee lisää reikin niin ilmanotto paranee sen myötä ja muutenkin poliisit ei nää niin hyvin virejä ;) Menetänkö kuinka paljon esim. kiihtyvyyttä/huippuja ja tehoja ylipäänsä jos laitan vakiputsarin noiden osien rinnalle vai onko kunnon vaahtisputsari ihan ehoton :-D Äänien takia minulle toi vaahtisputsari ei ole niin tarpeen ;)


Tuolla 70cc:llä voi jo olla hyötyä vaihtaa vaik tuommonen vaahtisputsari ja tehoja saat vähän enemmän sitä myöten. Tosin tuo reikien poraaminen vakio putsariin ajaa melkeinpä saman asian, kuin vaahtisputsari.

14.5.2005 8:48

Speedfight=) kirjoitti:eipä vissii se on just siinä takarenkaan juuressa just siinä kohassa mihin se paska tippuu :D no anyway mä vien sen kai jonnekki muualle. tai sitten mä teen siihe renkaan ja putsarin välii jonku levyn niihi vakioputsarin kiinnikkeisii... :D
Huoh. Lähes aikissa putsareissa on semmonen pieni 45asteen kurvi siinä alussa ettei se ihan suoraan siinä takarenkaalla ole. Ja tosiaan, normaaliajossa ei haittaa vaikka oliski.