Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

7.7.2005 0:07

jooh toimii kyl toikin.. on niihin ihan omaa pesuainettaki. (ainaki kaverilla on jotain jolla se pesee crossin filtsun)

7.7.2005 0:10

2-tahti öljyllä tai sit paremmin hengittävällä siihen tarkoitetulla öljyl.

7.7.2005 0:20

Omnic kirjoitti:2-tahti öljyllä tai sit paremmin hengittävällä siihen tarkoitetulla öljyl.


Okei. Kiitoksia vinkeistä! :)

mo

7.7.2005 11:53

nii mikäs ois paras ilmanputsari moposportis ?? ku en oo iha peril näist ! hinnal ei oo välii. kuha sopis honda x8r-x ku en viittis tuolt ulkomailta rupee tilaa pelkästää ilmaputsarii !!

Re: mo

7.7.2005 11:56

wilberii kirjoitti:nii mikäs ois paras ilmanputsari moposportis ?? ku en oo iha peril näist ! hinnal ei oo välii. kuha sopis honda x8r-x ku en viittis tuolt ulkomailta rupee tilaa pelkästää ilmaputsarii !!

riippuen minkälaiseen "pakkaukseen" tulee, eli siis onko muuta viriä, vai tahdotko ihan vaan ulkonäön vuoksi vai?

Re: mo

7.7.2005 11:57

kekka kirjoitti:
wilberii kirjoitti:nii mikäs ois paras ilmanputsari moposportis ?? ku en oo iha peril näist ! hinnal ei oo välii. kuha sopis honda x8r-x ku en viittis tuolt ulkomailta rupee tilaa pelkästää ilmaputsarii !!

riippuen minkälaiseen "pakkaukseen" tulee, eli siis onko muuta viriä, vai tahdotko ihan vaan ulkonäön vuoksi vai?

no vireinä on 17.5 kassu,multivari ja niitti poikki. eli ei mitää kauheit virei. ja se iso on aika ruman näköne siin :D

10.7.2005 21:53

Pitääkös paikkaansa että nää moparin ilmanputsarit päästäis roskia lävitseen? Oon meinaan ajatellut ostaa moparistajonkun ilmanputsarin.. :-P

10.7.2005 22:02

Jacques kirjoitti:Pitääkös paikkaansa että nää moparin ilmanputsarit päästäis roskia lävitseen? Oon meinaan ajatellut ostaa moparistajonkun ilmanputsarin.. :-P


Powerfilterit päästää kyllä.

10.7.2005 22:07

Jacques kirjoitti:Pitääkös paikkaansa että nää moparin ilmanputsarit päästäis roskia lävitseen? Oon meinaan ajatellut ostaa moparistajonkun ilmanputsarin.. :-P


pipercross, luota laatuun ;)

10.7.2005 23:31

No lisääkö tehofiltteri sitten huomattavasti vääntöä? :-P

11.7.2005 0:20

Jacques kirjoitti:No lisääkö tehofiltteri sitten huomattavasti vääntöä? :-P
Ei. Miksi se niin tekisi? Saavutettu hyöty on lähinnä paremmat äänet, suorituskyky paranee vain mikäli kaasutin säädetään putsarin vaihdon yhteydessä optimaaliseksi. Itse luottaisin kylläkin vakiofiltteriin.

11.7.2005 12:28

Vauhtiviivatarra kirjoitti:
Jacques kirjoitti:No lisääkö tehofiltteri sitten huomattavasti vääntöä? :-P
Ei. Miksi se niin tekisi? Saavutettu hyöty on lähinnä paremmat äänet, suorituskyky paranee vain mikäli kaasutin säädetään putsarin vaihdon yhteydessä optimaaliseksi. Itse luottaisin kylläkin vakiofiltteriin.


Asia selvä!

13.7.2005 20:40

Kyllähän moparista pipercrosseja on, eikä ne sen enempää päästä roskaa läpi. kun muutkaan. Miksi ne niin tekisi?

13.7.2005 22:05

Wilzhu kirjoitti:Kyllähän moparista pipercrosseja on, eikä ne sen enempää päästä roskaa läpi. kun muutkaan. Miksi ne niin tekisi?


kuka niin on sanonu? power filtterit päästää oravia läpi.

13.7.2005 22:06

Jacques kirjoitti:
Vauhtiviivatarra kirjoitti:
Jacques kirjoitti:No lisääkö tehofiltteri sitten huomattavasti vääntöä? :-P
Ei. Miksi se niin tekisi? Saavutettu hyöty on lähinnä paremmat äänet, suorituskyky paranee vain mikäli kaasutin säädetään putsarin vaihdon yhteydessä optimaaliseksi. Itse luottaisin kylläkin vakiofiltteriin.


Asia selvä!


Vinkkinä, saat siitä vakioputsaristakin mehevämmät äänet kun poistat sieltä sisältä sellasen kumiputken, jossa on noin pikkurillinpään kokonen reikä, se on imuäänenvaimennin.