Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

22.2.2008 18:39

joni' kirjoitti:
tjl-ttg kirjoitti:

ei piperillä mitkää järettömän kovat tuu... siin on aika pehmeet imu äänet
No kylläpähän ne sen verran isot on, että niihin kiinnittää huomioo kuka vaan.


no ei kyllä mun mielestä ainaskaa... en itte ainakaa paljoo oo aatellu et piperistä lähtis kova mekkala... ;) koitappa vaikka jtn malossin red filteriä ni siin on puolet kovempi...

23.2.2008 0:19

tjl-ttg kirjoitti:no ei kyllä mun mielestä ainaskaa... en itte ainakaa paljoo oo aatellu et piperistä lähtis kova mekkala... ;) koitappa vaikka jtn malossin red filteriä ni siin on puolet kovempi...

Ei piperin ja malossin redfilterin äänillä pitäs juurikan eroo olla.

23.2.2008 20:20

malaco kirjoitti:
tjl-ttg kirjoitti:no ei kyllä mun mielestä ainaskaa... en itte ainakaa paljoo oo aatellu et piperistä lähtis kova mekkala... ;) koitappa vaikka jtn malossin red filteriä ni siin on puolet kovempi...

Ei piperin ja malossin redfilterin äänillä pitäs juurikan eroo olla.


no kyllä mulla oli sillai et siit kyl huomaa et kumpi on kumpi

11.3.2008 0:54

Vaimentaako tämmönen imuääniä yhtään paremmin kun esim. s6 douplelayer?

11.3.2008 6:45

|tomi| kirjoitti:Vaimentaako tämmönen imuääniä yhtään paremmin kun esim. s6 douplelayer?


Vaimentaa.

13.3.2008 18:42

Kuinka suuri tehonlisäys tulee vaihdettaessa Malossi E5-mallista E-13 malliin?

13.3.2008 18:52

tahvo471 kirjoitti:Kuinka suuri tehonlisäys tulee vaihdettaessa Malossi E5-mallista E-13 malliin?

Lähes mitätön.

13.3.2008 22:04

tjl-ttg kirjoitti:
malaco kirjoitti:
tjl-ttg kirjoitti:no ei kyllä mun mielestä ainaskaa... en itte ainakaa paljoo oo aatellu et piperistä lähtis kova mekkala... ;) koitappa vaikka jtn malossin red filteriä ni siin on puolet kovempi...

Ei piperin ja malossin redfilterin äänillä pitäs juurikan eroo olla.


no kyllä mulla oli sillai et siit kyl huomaa et kumpi on kumpi


No ei sitä kyl huomaa.. Sullaku oli se redfilsu kii ni oli hiljasemmat imut ku piperil :D

13.3.2008 22:08

Snuuk kirjoitti:
No ei sitä kyl huomaa.. Sullaku oli se redfilsu kii ni oli hiljasemmat imut ku piperil :D


vitut ollu...

21.3.2008 21:45

Nyt täytyis ostaa uus ilmanputsari ko ei vakio mahdu kaasari on dellorto phva 14mm eli menee 35mm putsari.
http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=17989 <onko toi vaahtomuoviputsari. Miten helpolsti pipercrossin saa kiinni 35 milliseen onko siinä pelkkä vaahtomuovi ja verkko sisällä.

21.3.2008 22:22

Joo kyl se paipperi siihen nätisti menee ku kuristaa nippusiteel :) Jätä mielellään pois toi TNT ;tuning ;)

SR + Pipercross

1.4.2008 16:34

Heittäkääs tietoo, että kui paljo isompi pääsuutin pitää vaihtaa ku heitän piperin kiinni särään!!

Re: SR + Pipercross

1.4.2008 20:47

Aprillipila kirjoitti:Heittäkääs tietoo, että kui paljo isompi pääsuutin pitää vaihtaa ku heitän piperin kiinni särään!!


Suotta vaihdat hyvää vakioputsaria..

16.4.2008 15:01

kui paljon isompi suutin kannattais/tarttis laittaa jos pistän tollasen tnt ilmanputsarin??

20.4.2008 21:22

ongelma on siis tämännäköinen:

siis kun tossa ilmanputsarin ilmanottputken kohilta lähtee pienempi putki suoraan sylinteriin ni onko kellään tietoa mitä virkaa sillä mahtaa olla? ois ihan kiva tietää koska vaihoin vakio ilmanputsarin toho pipercrossiin ja nyt sieltä putkesta puskee öljyä pitkin ja poikin mopoa