Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

29.5.2005 18:34

No tuoko Red Spongen vaihto jotain käytönnön vaikutuksia, kuten kovemmat äänet, tehoa tms.? Mitään mullistavaa ei varmasti, mutta huomaako eroa vakioon?

29.5.2005 18:38

Toniboy kirjoitti:No tuoko Red Spongen vaihto jotain käytönnön vaikutuksia, kuten kovemmat äänet, tehoa tms.? Mitään mullistavaa ei varmasti, mutta huomaako eroa vakioon?


ei huomaa eroa

29.5.2005 20:37

Haukka kirjoitti:
Yoku kirjoitti:
Toniboy kirjoitti:Ei mitään? No ei sitten.

se o tarvike suodatin mikä korvaa vakion

Ei aivan näinkään. On hieman vapaammin hengittävä, ja voipi olla että vaatii suuttimen suurennuksen.

mulla ainaki pysy seokset saman...röpöttää kylmäl koneel edelleen yht pitkään

31.5.2005 10:13

Siis onko mitään järkeä vaihtaa sitä putsaria vai ei, sillon jos on tehoputki kiinni? Kun ei ota selvää, toinen sanoo toista ja toinen toista...

31.5.2005 11:17

Heh,no vaiha siihen joku toinen putsari vaan,ja jollet saa sil toimiin ni myy pois.

31.5.2005 11:50

jeba kirjoitti:Heh,no vaiha siihen joku toinen putsari vaan,ja jollet saa sil toimiin ni myy pois.

Älä vaihda, ei mitään järkeä ellet omista 70cc pyttyä.

31.5.2005 11:57

Itsekin olen sitä mieltä ettei putsarin vaihto ole vielä pelkän tehoputken kanssa mielekästä. Nekin rahat ja energian voi käyttää vaikka optimaalisten variaattorin säätöjen hakemiseen.

31.5.2005 12:48

Kiitos. Saahan täältä joiltakin vielä ystävällisiä vastauksia. Just laitoin tilaukseen variaattorin jousipaketin ja sit kytkimelle kans.

31.5.2005 17:16

Tuoko minkäänlainen putsarin säätö vääntöä/kiihtyvyyttä tukkeuttamatta kaasaria tai aiheuttamatta muuta vikaa? Vai olisko kenties helpompi vaihtaa vaan isompaan kaasariin?

31.5.2005 17:21

Kertokaas joku tietävä voiko/pitääkö vaahtisfilsu öljytä kyseessä on joku e13 kopio.

31.5.2005 18:17

kertokaas mitä tolle ilman putsarille pitääs tehä ku on tehari ja speed controll kiinni...jokin kuri pois???

31.5.2005 18:25

d0g kirjoitti:Tuoko minkäänlainen putsarin säätö vääntöä/kiihtyvyyttä tukkeuttamatta kaasaria tai aiheuttamatta muuta vikaa? Vai olisko kenties helpompi vaihtaa vaan isompaan kaasariin?

Osta se kaasari vaan.

31.5.2005 18:46

Soukka kirjoitti:Kertokaas joku tietävä voiko/pitääkö vaahtisfilsu öljytä kyseessä on joku e13 kopio.


Voi ja kannattaa öljytä, päästä paljon vähemmän pikkuhiukkasia läpi öljyttynä.

31.5.2005 19:25

Patteri kirjoitti:kertokaas mitä tolle ilman putsarille pitääs tehä ku on tehari ja speed controll kiinni...jokin kuri pois???


Jos haluat, niin voit ottaa "imuäänenvaimentimen" pois ja näin kone saa enemmän ilmaa. Samalla joudut vaihtaan isompaa suutinta. Ei auta tehoja sulle, koska sulla on kuitenkin noin vähän viritystä, mutta äänet kasvaa vähän. ;)

31.5.2005 21:26

Atron kirjoitti:
Soukka kirjoitti:Kertokaas joku tietävä voiko/pitääkö vaahtisfilsu öljytä kyseessä on joku e13 kopio.


Voi ja kannattaa öljytä, päästä paljon vähemmän pikkuhiukkasia läpi öljyttynä.


Joo onko pakko öljytä se tollasella putsariöljyllä vai käykö tavallinen 2t ölje.