Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

15.4.2006 21:19

Mun Gilera Runner sai vähän naarmua kahteen eri paikkaan kaatumisessa =/ Onneksi katteet ei haljenneet..
Voiko joku kertoa, mistä tiedän ostaa oikean väristä maalia katteeseen?
Ennen maalamista pitää toki kitata..

18.4.2006 21:07

Mäki kaaduin pösöllä.. 4 eri paikkaan naarmuja muttei haljenni mikään. Tietenki sitte tuli 4 eriin katteeseen ne naarmut :S Eli pitäs tietää paljoko sellane kotikäyttöne ruiskumaalaus vehje maksais ja maalit siihen? Ja sit paljo se muovipakkeli niihin naarmuihin maksaa.

18.4.2006 21:20

Vähän ot. mutta pystyykös tuolta maalikaupoista ostamaan spray-purkkiin maalia jos antaa niille vaan sen värikoodin? Jos, niin paljonkohan sellanen maksais noin about..?

18.4.2006 21:38

-Cdi- kirjoitti:Vähän ot. mutta pystyykös tuolta maalikaupoista ostamaan spray-purkkiin maalia jos antaa niille vaan sen värikoodin? Jos, niin paljonkohan sellanen maksais noin about..?


Uskoisin että pystyy jos on kyseisen merkin värikartta ja täälläpäin maksaa Pintavärissä sävymaali kilikolina n.20¤.

18.4.2006 21:44

Tometus kirjoitti:Mäki kaaduin pösöllä.. 4 eri paikkaan naarmuja muttei haljenni mikään. Tietenki sitte tuli 4 eriin katteeseen ne naarmut :S Eli pitäs tietää paljoko sellane kotikäyttöne ruiskumaalaus vehje maksais ja maalit siihen? Ja sit paljo se muovipakkeli niihin naarmuihin maksaa.


E: Mistä tietää sen värikoodin? :)

18.4.2006 22:40

Tässä olisi katerojektia myytävänä, jos jotain kiinnostaa ;) http://www.mototalli.net/19248

19.4.2006 8:57

Tometus kirjoitti:
Tometus kirjoitti:Mäki kaaduin pösöllä.. 4 eri paikkaan naarmuja muttei haljenni mikään. Tietenki sitte tuli 4 eriin katteeseen ne naarmut :S Eli pitäs tietää paljoko sellane kotikäyttöne ruiskumaalaus vehje maksais ja maalit siihen? Ja sit paljo se muovipakkeli niihin naarmuihin maksaa.


E: Mistä tietää sen värikoodin? :)


Maahantuojalta.

19.4.2006 11:53

sasu` kirjoitti:
Tometus kirjoitti:Mistä tietää sen värikoodin? :)


Maahantuojalta.


Ok, kiitos vastauksesta. Täytyypä lähetellä mailia fortecolle päin :)

25.4.2006 20:43

huomasin vasta nytte että ne katteen kiinnikkeet on ainaskin 1 kiinnike osittain halki. Eli toiselta puolelta haljennu. Eli miten se olisi kätevintä korjata?
Kolvilla muovia sulattaa siihen vai jotain ihan muuta? :D

25.4.2006 20:59

Itse laitoin ihan vaan pikaliimalla kun yksi kiinnikekorva murtui katetta irrotettaessa ja hyvin pysyy. Riippuu tietysti onko se irronnut siististi vai ei.

25.4.2006 21:03

BasSetti kirjoitti:Itse laitoin ihan vaan pikaliimalla kun yksi kiinnikekorva murtui katetta irrotettaessa ja hyvin pysyy. Riippuu tietysti onko se irronnut siististi vai ei.

Ok, kattelen tarkemmin viä tos huomenna tai ylihuomenna millä lailla se on hajonnu. Kiitos vastauksesta.

16.5.2006 15:34

Nonii eli nyt homma kusi sitte pahasti ku ajoin popcornilla ajatuksissani semmoseen ihmeelliseen reunakivetykseen. Etulokarista pala pois, etukatteesta yks kohta aika paskan näkönen (en oo kerenny viel ees kunnolla kattoa), repaleiset housut ja verinen polvi. Maalata oon meinannu jo muutenki (tuttu maalaa ilmaseks), mut nyt se tulee vissii ihan tarpeeseenki. Eli mites näitä vois koittaa korjata? Ja oon sitte aivan täydellinen alottelija, että tiedän justiin sen verran, että mikä on variaattori jne. eli älkää sanoko että "kitillä vaan" tms. :D

16.5.2006 15:39

Friday13 kirjoitti:Nonii eli nyt homma kusi sitte pahasti ku ajoin popcornilla ajatuksissani semmoseen ihmeelliseen reunakivetykseen. Etulokarista pala pois, etukatteesta yks kohta aika paskan näkönen (en oo kerenny viel ees kunnolla kattoa), repaleiset housut ja verinen polvi. Maalata oon meinannu jo muutenki (tuttu maalaa ilmaseks), mut nyt se tulee vissii ihan tarpeeseenki. Eli mites näitä vois koittaa korjata? Ja oon sitte aivan täydellinen alottelija, että tiedän justiin sen verran, että mikä on variaattori jne. eli älkää sanoko että "kitillä vaan" tms. :D


Jätä noi kuiduttamiset ja kittaamiset ammattilaiselle, itse saat ne katteet vain huonompaan suuntaan.

kate

17.5.2006 20:10

Miten sais helpoiten korjattua stalkkerista taka katteen lähteny senttiXsentti palanen lähteny irti :S

17.5.2006 20:41

lasikuidutus sisäpuolelle, pakkelia, hionta ja lopuksi maalaus.