Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

23.5.2009 21:22

Tarttee kovetteen että se hartsi kuivuu.

23.5.2009 22:08

hartsin kovete puuttuu... taitanee lähtee motonetin myyjälle palautetta kun sano että ei tarvi kovetetta, että hartsissa on jo valmiina kovete. :paha:

28.5.2009 15:08

Katteissa on naarmuja yms. ni ostin biltemasta tollasta lasikuitutäytettä, niin eikös sillä pitäs saada korjattua ne?

28.5.2009 15:59

akuujei kirjoitti:Katteissa on naarmuja yms. ni ostin biltemasta tollasta lasikuitutäytettä, niin eikös sillä pitäs saada korjattua ne?
Joo sillä onnistuu. Se on vaan turhan kovaa että mä käyttäisin mielummin sitä bilteman hienompaa kittiä. Kannattaa laittaa niin vähän kuin mahdollista ja yrittää saada tasaista pintaa jo levittelyvaiheessa, tällöin säästät paljon aikaa hiomisessa. Mutta jos on joku pienempi naarmu voi olla että pelkkä hiominen riittää.

29.5.2009 12:12

Njoo, no taidan iha suosiolla ostaa sitä muovikittii.

29.5.2009 21:32

Osta vaan biltsusta sitä hienotäytettä, peittyy kyllä pikkunaarmut hyvin.

31.5.2009 11:22

Mistä sais ostettua sitä hatrsin kovetin juttua? Ja millä nimikkeelä sitä myydään?

31.5.2009 12:10

Mul o Gilera Ice ja katteet menny paskaks ja mun tartteis tietää et mikä toi kate on ku en saa selvää :) http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 61490043// ..

31.5.2009 13:42

KeZ kirjoitti:Mul o Gilera Ice ja katteet menny paskaks ja mun tartteis tietää et mikä toi kate on ku en saa selvää :) http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 61490043// ..
Vaikuttaa pohjakatteelta.

31.5.2009 18:08

Scaleo1 kirjoitti:Mistä sais ostettua sitä hatrsin kovetin juttua? Ja millä nimikkeelä sitä myydään?

Itse olen ostanut Biltemasta. Myydään myös motonetissä kanssa. Nimi tais olla muistaakseni ihan "Kovete" ja ohjeissa sit kannattaa lukea "Polyesteritäytteen/hartsin kovete". Yleensä se kovete on siinä hartsien vieres.

4.6.2009 11:57

Skopapuolel, mutta eipä tuo varmaankaan haittaa. Maskissa on ihan pieni halkeama (2-3cm) ja mattoveitsenterän paksuinen. Millä tuota kannattaisi fiksata?

5.6.2009 17:33

Xho kirjoitti:Skopapuolel, mutta eipä tuo varmaankaan haittaa. Maskissa on ihan pieni halkeama (2-3cm) ja mattoveitsenterän paksuinen. Millä tuota kannattaisi fiksata?
Mä korjaisin niin että halkeaman päälle pakkausteippii ja sitten sisäpuolella lasikuitunauhaa 2-3 kerrosta. Teippi sen takii että se estää valumia halkeaman läpi.Jos se halkeama ei häiritse ei tarvii muuta tehdä, mutta jos haluut maalata niin joudut kittaamaan.

8.6.2009 18:15

missäs järjestyksessä nuo aineet katteeseen laitetaan?

löytyy siis lasikuituhartsi , kovete ja lasikuitumattoa.
ja kai nuo aineet riittävät , vai?

kyseessä on siis vain halkeama muovikatteessa.

8.6.2009 20:55

Teippi halkeaman päälle, etupuolelle. Sitten sekotat kovetteen ja hartsin, törpön ohjeen mukaan. Sitten laitat halkeaman takapuolelle sitä sörsseliä, vaikka pensselillä, siihne päälle lasikuitumaton suikale ja taas sörsseliä, ja taas mattoa, oman maun mukaan. Sopiva on varmaan 2-3 kerrosta. Ja kun oot antanu sen kuivaa niin teippi veks, ja sit voi vaikka spaggeloida sen jos haluut.

8.6.2009 22:49

Onko kukaan tehny ihan alusta loppuun uutta underia skootteriin?
Mistä ootte tehny muotin, kun vähä paha ruveta uretaania ruiskuttamaan sinne katteitten väliin/sisään. :|