8.2.2005 21:23
8.2.2005 22:25
9.2.2005 12:21
Niin, mutta se kuluu aikanaan pois, mutta kyllä se ainakin yhen kauden kestää, kun lupaavat kestoksi 25 pesukertaaSuzuki tuning kirjoitti:Ite korjaan pienimmät esim. katteiden kiinnitys ruuvien paikat: pakkelia päälle, hionta ja "meikkaus kynällä" tai tussilla väriä pintaa. Ja meikkaus kynän saa ku ostaa värivahaa, niin samalla tulee semmone huulipuna näköne tötterö mukaa joka on oikee tarkotettu siihe hommaa...
9.2.2005 21:23
11.2.2005 15:24
13.2.2005 1:36
13.2.2005 16:34
13.2.2005 23:08
nigzu88 kirjoitti:kitin pitää antaa kuivua kauan, mielellään parikin päivää
13.2.2005 23:16
lugeri kirjoitti:nigzu88 kirjoitti:kitin pitää antaa kuivua kauan, mielellään parikin päivää
Saako kysyä että mitä kittiä oikeen käytät kun pitää antaa kuivua noin kauan?
13.2.2005 23:41
14.2.2005 1:32
emutin! kirjoitti:lugeri kirjoitti:nigzu88 kirjoitti:kitin pitää antaa kuivua kauan, mielellään parikin päivää
Saako kysyä että mitä kittiä oikeen käytät kun pitää antaa kuivua noin kauan?
Ihan samaa ihmettelin itekki, ku se kitti kuivuu varmaan puolessa tunnissa hiomakelpoiseksi.
14.2.2005 10:38
14.2.2005 20:54
15.2.2005 11:14
Morjenz kirjoitti:S1:sen katteita on hyvä korjata siten, että ensin teippaa halkeaman jeesusteipillä ulkopuolelta ja sulattaa samanlaista muovia vaikkapa kolvilla katteen taakse halkeaman kohdalle. Kestää paremmin kun pakkeli/liimaus viritykset ja tulee taatusti hyvä.
15.2.2005 12:37
Morjenz kirjoitti:S1:sen katteita on hyvä korjata siten, että ensin teippaa halkeaman jeesusteipillä ulkopuolelta ja sulattaa samanlaista muovia vaikkapa kolvilla katteen taakse halkeaman kohdalle. Kestää paremmin kun pakkeli/liimaus viritykset ja tulee taatusti hyvä.