Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
22.1.2013 5:29
Riittäiskö phva 17.5 kaasari millää s6 sport pro 70cc pytylle ees tarpee isol suuttimella?
Putki: s6 pro replica
Bensansyöttö: Lortto 17.5mm ja siihe joku vapaavirtausputsari, malossin 0.35mm hiilariläpät (löytyy myös 0.3 ja 0.4mm paksut?)
Vari: Vakio jonku aikaa kunnes rahat multivariin malossin, muita ehdotuksia?
Kytkin ja kello: Vakio +15 jousilla sekä kytkin että vp jousi, kunnes rahaa rms racing kytkimeen, kelloon ja kevlari hihnaan.
Miten menis noil vakio vari set upeilla luulis hihnan ainaki hetken kestävän ku se iha uus perus hihna.
Myykää joku mulle joku kisane paketti!!
22.1.2013 11:30
Pitäs varmaan tietää mikä skoba sulla on, että osais heittää jotain arvioo..
22.1.2013 11:43
Putki: ok, Pro olisi täydellinen.
Kaasari: vähintään 19mm, mutta 21-24mm ois paras, mutta 17,5 mm välttää jotenkuten.
Variaattori: pikasesti vaihtoon, hyviä variaattoteita ovat Stage6 sport pro, Polini speedcontrol, Malossi multivar, Narakut jätät ostamatta kokonaan.
Kytkin: Suoraan Stagen Sport Pro, parempi ois Torque control, myös Hebo käy. Älä edes harkitse mitään halpis merkkistä, hyvää ei saa halvalla. Tarvitset myös jäähdytetyn kytkinkellon, kuten Malossi, Hebo, S6...
Hihna: laatumerkkinen, mielellään vahvistettu ois hyvä, mulla 3000 ajettu vakio ei kestäny edes valurauta 70cc
22.1.2013 23:58
moro olisi tällästä kyssäriä et onkos mun rullat liian painavat. Nyt on kiinni 4,1g rullat 70cc motoforcen ja pro rep, 21mm bhbg. Noi rullat oli sopivat ainakin 50cc ja replicalla.
Ajossa ei nosta kierokksia kovinkaan nopeasti. Ja jousina on malossin punanen VP ja top racingin +50% kytkinjouset
23.1.2013 0:00
Onko sulla vakiovari, saattaa johtua siitä. Vakio on vakiolle.
29.1.2013 23:45
Olisin laittamassa stalkeriin Giannellin Reverse tehoputkea. Pitääkö suutinta suurentaa? Muutenhan vakio laite...
Eli putken lisäksi jotain mikä auttais kiihtyvyyteen ja max hinta 50e.
29.1.2013 23:54
Kyllä pitää, muuten voi pahimmassa tapauksessa leikata kiinni. Variin alustavasti +15% kytkinjouset ja vp-jousi (ei mitään TopRacing/Naraku -paskaa). Rullat myös 1-15g vakiota keveemmiksi.
30.1.2013 0:35
Stalkkeriin ei myöskään malossin vp-jousta, koska ne ei toimi oikein piaggion varissa. Stage6 medium lienee sopiva tuolle putkelle.
30.1.2013 0:52
Kiitoksia vastauksista.
30.1.2013 2:10
Myös kannattaa ostaa vaikka
Stage6 kytkinjousipaketti, jossa on kolmet eri vahvuset ja laittaa niistä Mediumit.
31.1.2013 11:09
Tietääkö kukaan paljon Aerox menisi ilman variaattorin prikkaa ja Stage6 Pro Replicalla jossa on se kuri kiinni?
31.1.2013 12:39
Käytän mielummin vakioputkea, kuin kuristettua teharia.
E: roxi menee muuten vakiona ilman prikkaa n. 60kmh.
2.2.2013 20:05
LuumuGilera kirjoitti:Stage 6 med/hard vp-jousi
Stagen 6 oranssit kytkinjouset?
5g rullat? vakiot siis 6.4g
60-65 suutin
Onko kaasari vaikea siis saada esiin? Kun tuntuu gileroissa olevan se huono puoli että jos haluat tehdä jotain, niin joudut ottamaan ainakin puolet katteista pois.
No laita vaikka tuollaset alkuun. Kytkinjousiski EI
näitä oransseja, vaan
näistä oranssitekstiset.
Vastasin sulle tänne, kun oli toi toinen topicci lukossa.
3.2.2013 1:18
Kuinka paljon mahtaa kulkea
Motoforce 70cc sport, Pro replica, stage6 sport pro vari ja 21mm kaasarilla
Koneena on siis vaakaminarelli (ilma)
3.2.2013 1:30
Riippuu täysin asentajasta ym, paljonko kulkee ja moista muista muista tekijöistä (esim. säätöosat, muut koneen hilppeet jne.), tarkkaa nopeutta on vaikea sanoa. Mä veikkaan jotain 80-90kmh -luokkaa. Et tarttee noin isoa kaasaria ellei ole joku kunnon putki, sulle riittää hyvin 17,5mm/19mm.