1.8.2012 18:24
1.8.2012 18:26
Parta779 kirjoitti:Juuri siellä. Se mihin tulee tulppa on kansi. Ja se mihin se kansi tulee on sylinteri.
Niissä kummassakin on tiivisteet.
Sylinterin alla on tiiviste joka tiivistää sylinterin lohkoon ja kannessa on tiiviste joka tiivistää kannen sylinteriin
Toivottavasti ymmärsit.
Niin ja siellä sylinterin sisällä on sitte tietenkin mäntä ja lohkossa sitte kampiakseli ja kiertokanki siinä välillä
1.8.2012 19:27
1.8.2012 20:56
1.8.2012 21:39
doge kirjoitti:Parta779 kirjoitti:Juuri siellä. Se mihin tulee tulppa on kansi. Ja se mihin se kansi tulee on sylinteri.
Niissä kummassakin on tiivisteet.
Sylinterin alla on tiiviste joka tiivistää sylinterin lohkoon ja kannessa on tiiviste joka tiivistää kannen sylinteriin
Toivottavasti ymmärsit.
Niin ja siellä sylinterin sisällä on sitte tietenkin mäntä ja lohkossa sitte kampiakseli ja kiertokanki siinä välillä
Juu, tajusin kiitos Kunhan varmistin.
Vaihdoin sylinterin kummatkin tiivisteet ja nyt se suostuu välillä liikuttamaan jopa rengasta kun pidän kaasua pohjassa, mutta vain välillä . Pakoputkesta tuleva savu ei kylläkään ole enään niin paksua.
Kun irrotin koko sylinterin, niin tarkistin samalla männän kunnon. toinen niistä renkaista oli poikki ja mäntä oli sivusuunnassa vähän väljä. Onko tämä paha?
1.8.2012 23:13
2.8.2012 9:03
2.8.2012 9:25
2.8.2012 10:23
2.8.2012 10:40
2.8.2012 12:02
2.8.2012 14:54
2.8.2012 15:51
2.8.2012 16:26
2.8.2012 16:48