Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
26.10.2012 20:24
Tää on skootteri puoli niin tonne mopopuolelle jos meet kysymään
27.10.2012 0:04
Mulla on nyt 2 mopoa työn alla, toinen on tuo pösön tkr, ja toinen tuo jogi, jogissa vakio suutin on 60-62 joku sanoi ja tkr:rrässä on 52. molemmat ovat gurtherin kaasareita 12mm, siis kertokaa mulle joku kun oma pää ei ymmärrä, miten toisessa on isompi vakiona? tarviiko jogi niinkuin enemmän bensaa toimiakseen vai mitä?
27.10.2012 0:21
kummassakin on täysin eri moottori , lohkot voi olla toisessa avarammat putki tehokkaampi,pytty enemmän menovettä syövämpi niihin voi olla paljon syitä jog voi olla tehokkaampi kone muuta rankemmat kuristukset kuin tkr
27.10.2012 1:03
Juu hyvä että joku selvensi (; kiitosta.
27.10.2012 1:35
Tais kaasuvaijeri nyt mennä poikki tuosta skobasta.
Elikkäs osaisko joku sanoa meneekö
Tämä tai
Tämä tuohon mun MotoZeta Rally skootteriin (kuvia galleriassa) Ulkonäkö hyvin sama kuin soliferissa/baotian/fudessa..
Minkälainen homma on vaihtaa tuo kaasuvaijeri?
27.10.2012 2:06
Nuo luulis menevän, ja ei ole iso homma, parin tunnin jobi kun alkaa laittamaan. ellei ihan tunari ole voi mennä koko päivä. mutta ei ole iso homma, tekemällä oppii (;
27.10.2012 2:17
No, miten nyt luokitellaan iso homma. Omasta mielestä se on kohtuu iso homma, kun kumminki täytyy ottaa puolet katteista irti että saa sen pujoteltuu.
27.10.2012 11:20
Äkkiäkös parit katteet irti ruuvaa? eihän se nyt loppujenlopuksi oikeasti ole iso homma, iso homma on jos joudut alkaa mäntää vaihtamaan. ainakin omasta mielestä.
27.10.2012 12:24
Sanoisin että Stalkkeriin vaihtaisin aika samaan tahtiin männän ja vaijerin. Männän vaihto ei mun mielestä oo niin iso homma.
27.10.2012 12:43
jertsu9 kirjoitti:kertokaas te tietävät et miten mbk boosterin öljypumpun saa takas paikoillee siihe lohkois olevaa koloo ? Saan sen kyl sillee et se on n. 1cm liia korkeel mut ei mee tohonkaa helposti et vähä tarvii painaa ja käännellä sitä mut tost alaspäi ei mee sit millää.
Kertokaas nyt et pääsen luistelee ensilumil
27.10.2012 12:52
No jos verrataan männänvaihtoa, ja skootterista puolien katteiden irrottamiseen, kummassa menee kauemmin aikaa?
ne katteet ruuvaa alle 5minuutissa pois. männän vaihtamiseen voipi mennä vähän kauemmin amatööriltä.
27.10.2012 15:48
Reetuhai2 kirjoitti:Sanoisin että Stalkkeriin vaihtaisin aika samaan tahtiin männän ja vaijerin. Männän vaihto ei mun mielestä oo niin iso homma.
waaa?
Männänvaihto pienempi homma kuin kaasuvaijerin vaihto?
Ehkä se homma itessään, mutta se esivalmistelu, huolellisuus sun muu. Kyllä kokonaisuudessaan männänvaihtoon voi aloittelijalta mennä usemapi päivä, kun taas vaijerin vaihto ohjeiden avulla voi onnistua puolessa tunnissa
27.10.2012 20:15
Noh, ei siihen kauaa mee kun Stalkkeriin laittaa männän. Ei tarvii ku ottaa ku koneen edessä oleva kate pois, kolmella ruuvilla kiinni, kansi ja pytty irti, uus mäntä ja kasaan. Vaijerin vaihtoon pitää purkaa huomattavasti enemmän katteita, pitää pujotella se oikeista paikoista...
Sitte Stalkkerissa vielä on tuorevoitelulle oma vaijeri, pitää vissiin ottaa etuvari pois. Sitä en laske, mut menee kuinteki aikaa.
27.10.2012 23:47
Mitähän vois tehdä kun tuo kaasuvaijeri jäätyy aina alle puolen tunnin ajosta tuossa -5-> asteen pakkasissa... Skootteri siis on tuo motozeta, ulkonäkö vastaa soliferia ja fudea. Eilenkin luulin kaasuvaijerin jo katkenneen kun ei kaasukahva toiminut ollenkaan pikku leikkimisen jälkeen
28.10.2012 0:11
Rasvaa vaijeri, ja vaikka kapulaaki. Stalkkerissa ei ikinä jäädy vaijeri, mutta kapula kyllä