Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
3.8.2012 0:57
No oisin mä voinu vaihe vaiheelta selittää, mutta eikös tuo ole jo aika itestään selvyys?
Toi kuva auttaa vähäsen:
http://www.startrick.nl/content/files/images/photos/phvapicture.gif.
3.8.2012 1:13
Tuo kuvahan auttaa hyvinkin paljon.Itse asiassa sainkin sen koottua ihan oikein, mutta mietin vai, että mihin menee tuo toinen "metalliputki" ja sitten tuo musta pieni ympyränmuotoinen juttu.
3.8.2012 1:18
Se taitaa tulla siihen jousen ja "männän" väliin, mikäli oikein muistan.
3.8.2012 9:16
johku kirjoitti:Parta779 kirjoitti:Kulkeekose muuten hyvin?
Oisko vääränlämpöarvon tulppa tai seokset jotenki huonosti säädetty.
kulkee muuten ihan normaalisti mutta voi olla et vääränlämpö arvontulppa kun ostin aeroxiin teboililta? minkä arvoista suosittelet? voi myös olla säätöistä koska ennen oli 17.5mm ja nyt laitoin vakion jos on säätöistä niin kiinni vai auki ilmaruuvvia?
Ite oon käyttäny vakio tulppaa en tiiä mikä roxissa mut jogissa on 8.
Ja sanoit että oot laittanu vakion eli siis ennen oli 17.5mm kaasari, nyt vakio?
No varmasti on säädöt miten sattuu jos et oo säätäny tota vielä.
3.8.2012 13:10
Miten helvetissä tuommonen stage6 vaijeri ryyppy asennetaan 17,5mm dellorto phva:han?
3.8.2012 13:44
Hahah. En olekkaan ainoa joka ei osaa. Jos et tiedä nimenomaan miten se ryyppysarja asennetaan niin tuossa on ihan ok kuva.
http://katafori.workspace10.smilehouse.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=73407
3.8.2012 20:42
Onko näillä paljonki eroa laadun kannalta?
S6 PWKMotoforce PWKStage6:ssa ei ole bensahanalle alipaine-nippaa, Motoforcessa on. Motoforcea saa myös tommosena
kittinä jossa tulee suutinsarja ja ilmanputsari.
4.8.2012 18:19
Voiko sähkö ryyppy jäähä päälle?
Ko toi syö bensaa aikapaljon ja siinä on vakio suutin ja ei palauta kierroksia kunnolla?
Mutta eikös seki voi johtua löystyneestä vp:stä?
Eli siis mitenkä testaan jääkö sähkö ryyppy päälle?
Miten se oikeen puretaan pois siittä se sähköryyppy.
4.8.2012 21:59
Jos tyhjäkäynniltä painat kaasua ja sitten päästät, ja kierrokset eivät palaudu(laske takaisin tyhjäkäynnille) kunnolla vaan jäävät leijumaan, silloin seosruuvi on liian laihalla tai imuvuoto jossakin. Sähköryyppy voi jäädä päälle jos se ei saa virtaa tai on rikki. Se testataan ottamalla se irti, kytkemällä 12v virtalähteeseen(vaikka akku) ja katsomalla onko ryyppymäntä n. 5 min päästä liikkunut muutaman millin eteenpäin.
4.8.2012 22:29
Ok koitan varmaanki huomenna ja jos on liikkunut? Se ei ole silloin rikki vai miten?
5.8.2012 21:33
Niin jos se on liikkunut niin silloin se ei ole rikki.
5.8.2012 21:49
Muutamia kaasarivaihtoehtoja oon miettiny seuraavaan projektiin. (Projutopik tulee kyllä) Eli kuinkas isoa kaasaria kannattaa laittaa/kokeilla 96cc koneen kanssa? Nuo hilut tulee keewayn vakiolohkoihin, sylinterin halkaisija joko 52mm tai 54mm. Joko 45mm tai 42mm stroker kampura.
Hieman riippuu kuinka paljon löytyy taskusta rahhaa.
Nyt on jo 14mm, 16mm kaasari. Kannattaisiko vielä 19mm tai 21mm kaasari hommata?
5.8.2012 21:55
On sulla suunnitelmat
Kyllähän noille kuutioille kannattaa jo tuo 21mm vähintään olla.
5.8.2012 22:19
Isompi varmaa joku 25mm jos 21 on jollekki 70cc.
Mun mielestä reippaasti isompi entä 21mm heitin vaan ton 25mm.
6.8.2012 0:27
Kuuluuko neulaventtiilin tapin mennä pohjaan asti?