Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
20.7.2012 0:24
millainen männänvaihtoväli Stage6 Sport Pro MkII 70cc on? onko tuo jo niin tehokas, että joutuu jo ostamaan uuden kytkimen, 19 mm kaasarin jne?
20.7.2012 0:34
Vissiinki joku 5-6tkm. Kytkin vähä riippuu, kyllä se vakiokytkimelläki varmana menee jos on niin hyväkuntonen ettei luista. Kaasari nyt kannattaa olla 21mm.
20.7.2012 1:14
Sanon, että luistaa varmasti. "Lower-sportillakin" luisti n.2500km ajettu Minarellin kytkin.
20.7.2012 12:30
MItäs eroa on stage6 70cc sport prolla / racingillä ?
20.7.2012 12:54
Teho. S6 SP on vielä sporttiluokan pytty, S6R on jo Mid-Race luokkaa.
20.7.2012 23:33
Aiheesta poiketen mutta kertokaa minulle hieman 70cc sylintereistä. Ajattelin ostaa käytetyn kevyesti hoonatun polinin 70cc pytyn. Millane mäntä kannattaa ostaa? Käykö 17.5mm kaasari? Mitä variaattorissa joutuu vaihtamaan?Ja paljo tulee lisää huippuihin tällä hetkellä oli semmone 80-85...
21.7.2012 2:08
Niin mikä Polinin 70cc ?
21.7.2012 9:51
Josse on hoonattu nii varmaa polinin valurautapytty, oliskos tämä
https://www.scooter-attack.com/shop/#!/ ... Sport.htmlSaattaa olla myös Polini Corsa, mutta se on aika kallis jo uutena, niin en usko.
Eiköhän tolla linkin pytyllä saa semmosen n. 9-12hp oikeilla osilla. Männäksi ostat vaikkapa, tämän
http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/Po ... -2621.aspx mutta muista mittauttaa ensin, ettet osta väärää kokoa, ettei leivo tai liian isoa, koska se ei sinne mahu ^^.
17.5mm on hyvä valinta ton kanssa, sun vaan pitää ettiä oikeet säädöt.
Variaattoriksi kannattaa laittaa esim. Malossi Multivar tai Stage6 Sport Pro, suunnilleen samantasoisia. Varin vaihtaminen on kuitenkin pakollista jo 70cc vireillä. Kytkin kannattaa vaihtaa esim. Stage6 Torque Controlliin, tai halvempaan Stage6 Sport Prohon. Lisäksi voi olla kannattavaa ostaa jäähdytetty kytkinkello, mutta kyllä se todennäköisesti menee vielä ilmankin. Kuhan muistat tehä pari jäähdytysreikää varikoppaan.
Huippuja tulee semmonen +90, jopa +95. Kiihtyy sitte kivasti
21.7.2012 17:03
http://www.motot.net/talli/osat/id18028/-Tuommoista pyttyä ajattelin. Ja mulla varissa tällä hetkellä 4.2gr malossin rullat, punaset jouset (vp +50 ja kytkinjouset +2200 rpm). Sitte pro replica putkena, sen tiedän entuestaan sopivan myös 70cc koneille. Semmonen kysymys vielä jäi: että rasittaako tämä muutos miten pahasti kampuraa ja voiko tuolla varilla ajaa sillä ei oikei riittäs rahaa ja aikaa noitten jousien kanssa säätämiselle ja voiko männän koon ite mitata vai kannattaako vie jollekki poraamolla tai jonnekki?
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 21.7.2012 20:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Edellistä viestiä voi muokata, joten kirjoitusvirhettä ei tarvitse uudella viestillä "korjata".
21.7.2012 23:08
tekeekö nuil tehomännil mtn ja kuinka kestävii ne on ja mäntä tulis stage6 50cc alu pyttyyn
22.7.2012 11:15
Muista foorumille kirjoittaessasi iso alkukirjain ja päättövälimerkit.
Mistä meinasit keksiä tehomännän S6 sylinteriin? Stage6 on varmasti suunnitellut optimaalisen männän sylinteriinsä, "tehomäntä" todennäköisesti vain heittäisi squishin ja porttien ajoitukset pieleen.
22.7.2012 11:18
Eikös varsinaisia "tehomäntiä" oo vaan jossain vanhoissa mopoissa, kuten Tunissa ja Solikoissa.
22.7.2012 15:22
Nuot änäs tehomannät on siis aukollisia mäntiä mitä meinasin ja iha stage 6 on omat semmoiset
22.7.2012 15:59
Aukollisia mäntiä? Siis mienaatko ikkunamäntää, vai että helmassa on aukko? Ainakin imuhelmassa voi olla aukko että imun aukioloaika pidentyy(?)
22.7.2012 16:22
okei onko siitä hyötyä vai haittaa ja minkäverran