Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

25.12.2011 0:18

No tuota ei tohon kiinni saa kyllä millään, ellei sitte rupee jotai jatkoputkee tekee toho sylinterille..

25.12.2011 0:19

Piaggion kiinnitys on kyllä erilainen kun missään muussa vaakakoneessa mitä oon nähny.

25.12.2011 13:48

Onko missään Kymco ZX:ssä vaakakonetta?

25.12.2011 15:30

Ei taida olla, munmielestä kaikissa on pystykone.

25.12.2011 16:02

Eli ZX:ään ei kyseinen putki voi mitenkään sopia. Asia selvä.

25.12.2011 16:24

Nyt en ees käsitä miks hankitaan vaakakoneen putki, jos skootterissa on pystykone? kyllähän nyt sen verran pitäs osata kattoo että kumpaan se on.

25.12.2011 17:56

Noh, ensinnäki ilmotuksessa luki et tohon meikäläisen kymcoon sopis, sit vertasin tätäputkee nopeasti muiden vaakakoneiden putkeen jotka on erilaisia kuin tämä piaggioon menevä, joten päättelin sitte että sopii.. :nolo:

25.12.2011 20:29

Kysykääpäs käyttäjältä Sami L, myin sille ton mun piaggion pro replican ja sano laittaneensa sen kymcoon..

26.12.2011 0:57

Voiko olla mahdollista että leovince tt ja zx on ihan pikkasen tehokkaampi kuin s6 pro replica?
Link: http://www.pedparts.co.uk/blog/malossi-sport-vs-polini-sport-vs-stage6-sport-pro-70cc

26.12.2011 3:12

Hmmm...noiden dynolappujen mukaan kyllä, mutta täällä on niin kovasti S6tta hehkutettu, että ottaisin mielummin sen. Oma kysymykseni: Huomaako poliisit heti äänistä esim gianelli extran ja saako sen maalattua? Onko gianelli go tehokkaampi paljonkin kuin kurillinen aprilian vakiputki?

26.12.2011 4:00

Kaverilla on spedessä toi gianellin extra kromi ja kyllä se komeesti kilisee. Vois verrata mopoissa turbokittiin, samanlainen kilinä. Ja saahan sen maalattua, kannattaa sillon ostaa sen kromaamaton malli ;)

26.12.2011 14:02

Ainaki mitä ite oon kuullu extraa paril kaveril ni se on tosi hiljane, enemmiki joku xps:n vakioputki kurittomana :D

26.12.2011 14:39

Pistettiin koulun pihassa mopot käyntii ja mulla oli turpokitti vakio änkälla ja sillä kaverilla se extra, niin kyllä ne mun mielestä aika samanlaista ääntä piti :eek:

26.12.2011 17:38

Extra tosi hiljanen, tottakai se ääntä pitää jos se vuotaa esim putken ja pakoaukon välistä..

27.12.2011 0:44

Kiitokset vastauksista! Mites on ton Giannelli Rekordin laita? Yt:n videoissa ei kuulosta kauhealta ja gizanen ulkonäkö houkuttais 8) . Eipähän se easylla kauheesti edes maksa enempää ja kun on sanottu että olis sama putki kun reverse(jota on hyväksi haukuttu), mutta vaan eri vaimentimella. Jospa antaisitte arvion 1-10 (10 hiljaisin ja tehokkain) Extrasta, Rekordista(Reversekin käy jos ei kokemusta Rekordista) Leovince TT:stä ja vakiputkesta kurittomana. Itse en ole ajanut tehariskoboa, ainoastaan kuullut (mielestäni keeway Next-R:ällä oli jo melko äänekäs :s ) joten infoa olisi kiva kuulla. Toivottavasti tajusitte :P