Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

24.7.2012 18:46

Säädä seos ruuvia rikkaammalle jos se ei saa vaikka bensaa.
Mites kun löysää ajosta tyhjä käynnille ja painaa taas kaasua kestää vähä aikaa, että palauttaa kierrokset.
Säädin seoksia rikkaammalle se autto mun mielestä enään ei oo niin paha, auttaskohan neulan nosto?
E: neulaa nostettu huomenna käydään vielä enemmän testaamassa, neula oli ylimmässä eli laihimmalla,nyt keskimmäisessä.
Missäs lovessa ootta ruukannu pitää vakiokaasaria itellä 12mm gurtner.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

26.7.2012 16:03

Oisko fiksumpaa ottaa käyttöön 24mm pwk tän setin kanssa?

S6 SP MK2 -pytty
S6 Pro -putki
S6 Torque Control MK2 -kytkin
s6 SP Variator -vari
S6 Intake System
21mm PWK
Stage6 - kytkinkello

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

26.7.2012 16:14

Ei oikeastaan, 21 mm riittää hyvin.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

26.7.2012 16:42

Löytyykö suutinsarjasta 100-122 sopiva suutin tolle setille, tulee siis olemaan vapariputsari noiden hilppeiden lisäksi. Mietim vaan, että tarviiko isompaa suutinta kun 122.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

26.7.2012 17:35

Miten voi selvittää jääkö sähköryyppy päälle?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

26.7.2012 18:41

jos alkaa röpöttää lämpimänä

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

26.7.2012 19:36

Ei röpötä, mutta ko mulla on virit jos se kumoaa sen ku se ei tykänny isommasta suuttimesta.
Että kyllä sen varmaa kuitenki huomais... Muttako bensaaki menee niin mukavasti vaikka vakio kaasari vakio suuttimella.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

26.7.2012 21:41

http://www.dellortodirect.com/Carbureto ... 05qqkrf4i0

mistäs tohon sais ton kannen ja kannen alla olevan jousen. avasin kannen ja molemmat lensi hevon vittuun :S Tunnin etsein, mutten löytänyt PRKL. ja eikös noissa neuloissa käytetä e-sokkia?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

26.7.2012 22:38

Moposportissa ja EMC:llä on ainakin melko laajalti Dellorton kaasareiden varaosia.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

30.7.2012 21:15

Mites kun kaasu jää päälle et se pitää aina ite palauttaa missä vika? Ei sinänsä oo vielä haitannu...

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

30.7.2012 21:21

Rasvaappa kaasuvaijeri ainaki eka.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

30.7.2012 21:23

Rasvasin sen sieltä kaasu kahvan päästä mut ei auttanu.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

30.7.2012 21:29

Avaappa luistinkansi kaasarista, ja tarkista ettei siellä ole mitään sinne kuulumatonta sekä kaikki on ok. Rasvaa vaijeri myös kaasarin päästä ja vaijerinjakajasta.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

30.7.2012 22:40

Ja siis kai rasvasit sen niin, että mieluiten otat kokonaan irti, laitat roikkuu ja toisesta päästä laitat vaikka CRC:tä tms. öljyä valumaan ja niin kauan laitat kunnes alkaa toisesta päästä tippumaan.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

30.7.2012 22:51

No en tietenkään tehny tollee :D
Katotaan jos nää ilmat viilenis niin jaksas ulkonaki tehä jotain, niin vois sitte vähä kattoa sitä.
Ei siellä luistissa ollu roskaa ko vasta neulaa muutettiin.
Ei muuten vaikuttanu se neulan nostaminen muuhunku et bensaa vetää vieläkin enemmän :D
Se on ny keskimmäisessä lovessa.