Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
22.10.2012 13:43
jos piikinjälkeen hyytyy ni on liia löysä vp ja jos ei sitä ota kunnolla nii liia raskaat rullat ja sulla on ilmeisesti molemmat vikana
22.10.2012 14:04
Se mun vanha Vp jousi oli löysempi (+7%) ja se nykyinen on se 15-30% ni luulisin että johtuu rullista.
22.10.2012 14:56
No tuo jousikin oikeastaan liian löysä tuolle putkelle..
22.10.2012 15:37
Voiha se olla. Notestaan jos jostai sais ostettua 5gr rullat ni niitä jos ei toimi nii jäykempi jousi.
Kiitos vastauksista
22.10.2012 18:47
Mistähän johtuu erittäin kova pauke ja pärinä jogin puhaltimen suunnilta? ei kuulu tyhjäkäynnillä eikä myöskään kaasu pohjassa ajettaessa?
22.10.2012 20:22
mikk0h kirjoitti:Mistähän johtuu erittäin kova pauke ja pärinä jogin puhaltimen suunnilta? ei kuulu tyhjäkäynnillä eikä myöskään kaasu pohjassa ajettaessa?
Ropeli saattaa olla irti tai rikki, tai sitten se muuten vaan ottaa muoviseen puhallinkoppaan. Koppa ei ole kovin hankalasti kiinni, se vain irti ja selvittämään äänen aiheuttajaa.
23.10.2012 11:03
Kopan otin irti ja kattelin mut ei näkyny mitää kummalist eikä ottanu kii mihikkää. Pärisee vaa.
24.10.2012 18:53
Mikä ihme näitä kannentiivisteitä syö? Nyt olen parikertaa vaihtanut ja taas alkoi vuotamaan. Hioin kannen hiomapaperilla lasin päällä tasaiseksi mutta vieläkin se vuotaa. Kannattaisiko viedä koneistamolle jossa voisivat suoristaa kunnolla eikä näin kotikonstein
Onko tuolla kannentiivisteen "pykälällä" väliä onko sylinteriä vai kantta kohti?
Perseestä kun melkein kaikki vääntö katoaa.
24.10.2012 23:06
Voihan se olla kansi kiero. Muistaakseni tiivisteen pykälä piti laittaa kantta kohti, tai sitten sillä ei ollut edes väliä. Koita kokeeksi ilman kannentiivistettä tiivistemassalla, itellä pitää silleen
tiivistemassana vissiin joku loctite ultra copper.
25.10.2012 1:17
Osaiskohan joku sanoa että mitä tapahtu ku vaihoin 6gr rullat 5.5gr rulliin ja tehopiikki tavallaan hävisi kokonaan, skootteri vain kiihtyy tasasesti tonne 65-70km/h tienoille
haluaisin kuitenkin että skootteri ottaisi sen repäisevän piikin. onko vikana kenties liian löysät kytkin jouset?
Vireinä on Stage 6 pro replica, Malossi multivar, ja suutin on se 70.
VP- jousi Stage 6 medium 15-25%)
25.10.2012 1:28
Siis onko sulla vakio kytkinjouset? Laita n.+50% vp-, ja kytkinjouset.
25.10.2012 1:47
Joo on vakio kytkin jouset, olisiko ne 50% kytkin ja vastapaine jouset sitten ratkaisu? Haluaisin paljon ala vääntöä kun tällä hetkellä se puuttuu lähes kokonaan
25.10.2012 6:39
Skootterissa ei ole alavääntöä, vaan vari on oikein säädetty, ottaa kytkin kiinni tehoalueella, ja pysyy siellä. Eli aina on käytössä suurin mahdollinen teho. Joten alavääntöä ei edes tarvii. Jäykemmät jouset on ratkaisu, varsinkin jos sulla on vakio kytkinjouset...
25.10.2012 17:37
Ei toimi ei...
Ei jaksa ottaa kierroksia melkein mitään ja kulkee suoralla 55km/h
Vaihdoin kannentiivisteen ja tsekkasin pytyn ja männän kunnon.
Kokeilin isompaa ja pienempää suutinta, putsasin kaasarin ja ilmanputsarin
Kokeilin reilusti kevyempiä rullia ja painavempia
Vaihdoin vp:n
Vaihdoin hihnan
Prikka on pois, ennen meni prikka kiinni +62 ja ilman päälle 70.
Ei sitten vittu millään
Mitäs seuraavaksi?
25.10.2012 18:00
Postataan sitten kolmanteen topicciin jos sais apua.... Mikäs mahtaa roxissa taas olla kun ei lähde käyntiin, kipinää saa, testattu on. En tiedä voiko liittyä siihen että sillon paripäivää sitenkuin lähti käyntiin niin heitin testirundin ja bensa loppu. Laitoinpa tankkiin bensaa ja poljin mutta ei millään, ei edes lupaa.