Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua sylintereistä

16.7.2012 17:16

Aa, siis koko pytyllä ja vehkeellä on ajettu vain 5tkm, sitten tuo ei kyllä ole normaalia. Itellä ei tuu muuta mieleen ku kairaa pytylle ja ylikokomäntä, silloin ainakin on sylinteripiuntakin täysin kunnossa, jos tuossa nykyisessä on joku mittavirhe yms.

On kyllä niin mysteeri vika että ei tule mitään mieleen, ei voi olla säädöistäkään, koska olisi kilkannut eikä puhaltanut ohi.

Re: Keskustelua sylintereistä

16.7.2012 17:26

Joo koko vehkeellä, paitsi kampiakselilla. Niin ja tuolla männällä oli ajettu joku reilu 300km.

Varmaan sattunut olemaan tämä joku maanantai kappale. :lol:

Re: Keskustelua sylintereistä

16.7.2012 17:29

Joo ihan outo vika, ymmärtäis kyllä jos ois leiponu tai jotain :D

Re: Keskustelua sylintereistä

16.7.2012 18:09

Tuossa vielä kuvia, ei saanut otettua kovin hyviä kun järkkärissä oli hervoton putki kiinni. :lol:

Näyttää olevan jälkiä myös tuossa männän ala-osassakin, mistä ne on tullu?

Kuva

Kuva

Kuva

Re: Keskustelua sylintereistä

16.7.2012 18:56

Piaggion koneissa on joskus ollut ongelmaa ilmanputsarin kanssa, sieltä on päässyt menemään hiekkapölyä kaasariin ja koneeseen. Sellainen saattaa hyvinkin hajottaa kampuran 5 tkm sisään.

Re: Keskustelua sylintereistä

16.7.2012 23:28

Onko narakun 70cc huono idea vakio kaasarin 14mm mikuni qj kandsa ja sit stage 6 pro replican kanssa?:)

Re: Keskustelua sylintereistä

17.7.2012 1:10

Kyllä se vielä menee 14mm kaasarilla, mutta 17,5mm olis erittäin suositeltava. Ja jotenki toi Naraku ei iske pytyn merkkinä...

Re: Keskustelua sylintereistä

17.7.2012 7:37

Eli toimis tolla setupilla 70cc. Pienellä säädöllä tosin? Ja mikä vika narakussa? Entäs malossin70cc?

Re: Keskustelua sylintereistä

17.7.2012 12:02

Ehdottomasti Malossi mielummin.

Narakun tuottama laatu ei ole kovin hyvää, paljon niiitä "maanantain kappaleita", jotka hajoaa käsiin. :)

Re: Keskustelua sylintereistä

17.7.2012 12:12

Jep, Naraku, TNT ja muut tälläset kiinanmerkit ei tuota mitään kovin laadukasta tavaraa. Just näitä maanantai kappaleita on melkeen jokanen, ja ne sitte kestää hetken. Jos tuuri käy, voi sieltä saada hyvänki yksilön, joka kestää hiukka paremmin.

Jos kumminki haluut Narakun hankkia, niin kannattaa sitäki selvittää että miten siihen saa mäntiä, ylikokoja, tiivisteitä ja tälläsiä. Yleensä ei niin yleisten halppispyttyjen ongelma on se että niihin ei oikeen saa varaosia.

Ite suosittelisin myös ehdottomasti Malossi, ei Narakua.

Myöskin suosittelisin erittäin lämpimästi isompaa kaasaria, jotain 17,5mm delluja saa 20-50€ käytettynä.

Re: Keskustelua sylintereistä

17.7.2012 12:39

Voinko luottaa narakun sylinteri settiin? tulis mäntä, tiivisteet, ja malmi sylinteri. Hintaa setille olis n.100e. Tällä hetkellä kiinni 11000 ajettu vakio pannu ja sulanut step.2 mäntä. Sylinterissä ei jälkiä ole mutta kun noi halval saan nii ajattelin vaihtaa. airsaliin ja stagen sylintereihin ei varaa ole...

Re: Keskustelua sylintereistä

17.7.2012 12:41

Mut älkää kuitenkaan motoforcea sekottako kiinanpaska laatuun. Motoforce valmistaa ihan hyvää laatua.

Re: Keskustelua sylintereistä

17.7.2012 12:45

Jatkoa vielä kysymyksille. Oisko barikit parempi? ja moni millinen 1998 aeroxin männän tappi on ? 10 vai 20? toivon pikaista apua!

Re: Keskustelua sylintereistä

17.7.2012 12:52

Barikit on ihan hyvä merkki. Laatu on ihan hyvä. Aeroxissa on 10mm männäntappi.

Re: Keskustelua sylintereistä

17.7.2012 12:54

Ehdottomasti barikit mieluummin, tosta ylempää voit lukee narakun laadusta. Ja jos vakiopytty on kunnossa, niin mikset vaan osta siihen laadukasta mäntää?