Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Virityspaketin spekulointi

5.9.2012 11:43

Nimenomaan, esimerkiksi Peugeotin koneessa perävälit loppuu n. 100 km/h vauhdissa @ 10 000 rpm, siitä on helppo laskea että 13 500 rpm kiertävällä koneella päästään n. 135 km/h mikäli koneessa riittää potkua.

Re: Virityspaketin spekulointi

5.9.2012 13:42

No kaikkihan on suhteellista :D mutta harvemmalla kone kiertää ajossa noin hirveesti :D

Re: Virityspaketin spekulointi

5.9.2012 15:08

onko toi paketti vaikee vaihtaa ite varsinkin vastapaine ja kytinjouset? kannattaiskohan minun amatöörinä kääntyä korjaamon puoleen?

Re: Virityspaketin spekulointi

5.9.2012 15:23

Tuossa on muutama hyvä video:
http://www.youtube.com/watch?v=aEDdglsl9PM
http://www.youtube.com/watch?v=zsvyOCoWahs

Re: Virityspaketin spekulointi

5.9.2012 16:32

Kytkinkello pitää vielä lukita, se hoituu esim. hihnatoimisella öljynsuodatinavaimella.

Re: Virityspaketin spekulointi

6.9.2012 15:20

onko toi peruspaketti se ainut paketti, missä EI tarvii poistaa suoravoitelua? oisko joku muu custom paketti, mil pääsis lujempaa, kun tol peruspaketil, mut niin että tuorevoitelu säästyis?

Re: Virityspaketin spekulointi

6.9.2012 18:09

Lower-sportilla varmaan pystyy menee tuorevoitelun kanssa, mutta nyt kun ite otin pois. Niin pakko sanoa, että ei se suuri vaiva ole sinne boksiin pistää sitä öljypurkkia. Ja jos tuorevoitelun haluut helvettiin niin laitat vaikka vettä sinne öljysäiliöön ja tukit sen letkun jollain nipalla molemmista, kaasarin ja säiliön, päistä. Helppoa ja luotettavaa.

Re: Virityspaketin spekulointi

6.9.2012 20:58

Vettä säiliöön? :eek: Mää aikionaan revin koko systeemin säiliöineen/letkuineen/pumppuineen mäkeen, mitä niitä kiinni pidellä, mutta kukin tavallaan. :D

Re: Virityspaketin spekulointi

6.9.2012 21:59

Siis ettei öljyvalo pala jatkuvasti. Öljyn hylkäisi vettä joten ei siitä ole mitään haittaa. Tolla kikalla vaan saa säilytettyä sen säiliön ja laitettua tuorevoitelun nopeesti takas jos haluaa.

Re: Virityspaketin spekulointi

6.9.2012 22:05

Parempi ottaa anturin johto irti? :)

Re: Virityspaketin spekulointi

6.9.2012 22:44

sinällään ehkä ei kuulu tänne topiciin, mutta kannattaako tota -02 bw's ng:tä jolla ajettu 1,5tkm (koska siskon vanha ja ei ajettu siks) vai ostaa mopo? onko toi jo menettäny arvonsa tai menettääkö vaikka tekiskin ton rempan? ja paljon sul meni lower sportin vireil?

Re: Virityspaketin spekulointi

6.9.2012 22:47

Mitä rempaa noin vähän ajettuun tarvii tehä? Jos tarvii niin jotain pientä varmaan. Kyllä tuosta vielä rahaa saa.

Re: Virityspaketin spekulointi

6.9.2012 22:59

tai siis tuo viritys :D sanon sitä rempaks
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 6.9.2012 23:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Sano ihmeessä mutta älä lainaa edellistä viestiä.

Re: Virityspaketin spekulointi

6.9.2012 23:04

rafy kirjoitti:Ja paljon sul meni lower sportin vireil?


85 meni vakioperäväleillä. Mun gallerias mainituilla osilla. Ja saa siitä kyllä rahaa takaskin, itse sain 1150e. ;)

Re: Virityspaketin spekulointi

7.9.2012 16:52

Juunish kirjoitti:Siis ettei öljyvalo pala jatkuvasti. Öljyn hylkäisi vettä joten ei siitä ole mitään haittaa. Tolla kikalla vaan saa säilytettyä sen säiliön ja laitettua tuorevoitelun nopeesti takas jos haluaa.


Öljy kelluu vedessä, elikkäs vesi on siellä pohjalla missä öljyn lähtö.. Oikeasti älä ny sinne vettä laita. Voi sen täyttää öljylläkin? Tai sitten koijaa sitä anturia jos haluaa keventää öljyn osuuden painosta :D