Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
27.1.2013 14:36
Eri kokosia suuttimia koittanu?
27.1.2013 14:54
jep...
27.1.2013 15:13
Ei siis vaan nosta kierroksia? Booaako, pätkiikö vai onko vaan? Minkäs kokosia suuttimia oot koitellu?
29.1.2013 15:26
Nii voikois kymcosta olla kytkin rikki ku hihna paikallaa ei ota kiekkoja, ja ilman hihnaa kierää maximin
kytkin on ite kasattu cpin ja kymcon kytkimistä..
1.2.2013 17:34
Ajattelin laittaa baotianiini mankitype koneissa käytetyn 19mm soikeakurkkuisen "normaalin" kaasarin nykyisen alipaine jutun tilalle. Kaasarin imukaula sopi lähes suoraan kiinni kanteen, ei ongelmia siis siinä. Bensahana täytyy vaihtaa, sopisikohan tämä
http://www.mbfmoto.com/shop/fi/verkkoka ... gory_id=28 suoraan org. hanan kierteisiin? Kaasuvaijeri myös vähän mietityttää, minkä vehkeen vaijeri tuohon voisi sopia? Kahvarungon kiinnitys on pienellä pultilla, ei kierrettä kahvarungossa. Kiinnitys luistiin siis samanlainen kuin tässä.
http://www.mbfmoto.com/shop/fi/verkkoka ... gory_id=58
1.2.2013 18:03
Ite ku laitoin Dellun kii ni modasin vaan alkuperäisvaijeria, päästä nippa poies ja ruuvinippa tilalle. Vähä häsläämistä se on aina ku tarvii neulaa säätää mutta muuten pääsee helpommalla.
Kraanasta en tiedä mutta moni on tehny vaan niin että venyttää alipaineraanan paikkaan normia pensaletkua, puristimella kiinni ja letkun väliin tommonen.
http://www.av-motor.fi/tuotteet.html?id=31/570
6.2.2013 19:27
Tunturi/Solifer 16mm hana menee suoriltaan futukan tankin kierteisiin, sitten saa oikein varatankinkin
6.2.2013 19:53
Jupesetä kirjoitti:Tunturi/Solifer 16mm hana menee suoriltaan futukan tankin kierteisiin, sitten saa oikein varatankinkin
-Zone- kirjoitti:Se kierre kannattaa varmistaa. Solifer/tunturin hanan kierre on 16x1.0mm ja esim mulla on tankissa hana 14x1.0 kierteellä.
E: Tuo siis
http://www.mc-scatter.com/skootterien-o ... RKLsHp5qFg
6.2.2013 22:02
Voi vitun kiinalainen. Onkohan noissa imureissa semmosta osaa josta ei olisi useampaa eri vaihtoehtoa?
6.2.2013 22:11
Meinasin sanoa että on ja se on ilma renkaissa, mutta taitaa niissäkin olla hajueroja
7.2.2013 17:48
Rupesin tossa miettimää, että mikäs se kampiakselin maksimi päittäisvälys on, että millon kannattais alkaa miettimää kampiakselin huoltamista/vaihtamista?
7.2.2013 18:17
Eikös se ollut ihan korjausoppaassa mainittu..
Tuolta sivun lopusta saa
http://www.jm-racing.fi/index.phpE: Joo. Osa2 sivulta 20 alkaen löytyy kampiakseli.
Viimeksi muokannut -Zone- päivämäärä 7.2.2013 18:21, muokattu yhteensä 1 kerran
7.2.2013 18:20
Fuden kampurahan on siitä kätevä, että sitä ei voi muuta kuin vaihtaa koska laakereiden vaihtaminen on koneistamon hommia = ei kanata. Uusi kampura jossa on petilaakeritkin messissä maksaa vaatimattomat nelisen kymppiä. Päittäisvälyksen arvon löytänet JM-Racingin sivuilla olevasta korjaamokäsikirjasta.
7.2.2013 22:42
Jep ja niitä kampiakseleitakin on kahta erilaista. Kannattaa purkaa se kone ennen kun tilaa uuden ettei mene lottoamiseksi..
7.2.2013 23:25
Erohan on öljypumpun rattaan hammasmäärä. Mutta silti se kampura pitää kaivaa ensin esille että saa laskettua onko 16 vai 22 piikkiä.