Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

2.7.2012 11:15

Myös jos kysyy jotain, olis hyvä kertoo mikä menopeli on kyseessä, ja mitä sille on tehty.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

2.7.2012 14:20

ANTEEKS. Unohin
kyseessä yamaha jog r tehty seuraavaa:
tehari lv tt kytkin + vari valkoset narakut+ multivari paketissa kun ei sillä kulkenut yritän saada säätöihin tätä.
Rikka pois.
Kuri pois pytystä.
Vakiokaasari,vakio suutin.
Narakun 5.5gr rullat.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

2.7.2012 14:23

Neula keskee ja 70-74 suutin ni pitäs toimia.

Jännä juttu jos ei pelaa noilla mut vakiolla toimii :eek: Ookko putsaria katellu ettei lintu pesi siellä?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

2.7.2012 17:45

Ei paljon puhtaanpi kaasari vois olla.
Eikä neulassa oo säätö mahdollisuutta.
Putsariki putsattu.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

2.7.2012 17:53

Kyllä itel ja kavereilla ainaki oll uvakio gurtnerissa säätö, tosin vaan kolme kohtaa, mutta säätö silti. Oli huomattava ero ylimmän ja keskimmäisen välillä.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

2.7.2012 18:00

No se neula mikä jää siihen kun ottaa kaasarin irti ei siinä ole mitään säätöä..
Tai enmää ainakaan siitä mitään löytäny.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

2.7.2012 19:04

Otat neulan irti ni eiks siin oo sellane sokka minkä saa jotai tasoa vaste painamalla tai piheillä irti?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

2.7.2012 19:55

Pittää kattoo joku päivä muttako ei sitä neulaa saa siitä jousihärpäkästä irti..

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

2.7.2012 20:03

Otappa kaasuvaijeri luistista irti, jousi ja luisti irti, niin pitäs neula tulla luistista aika helposti.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

6.7.2012 15:14

Eli ostin siis aeroxiin 17,5mm dellorton. ja siinä oli vakio suutin 80 mutta booasta aivan hirveänä eikä voinu ajaa kun puoli kaasulla.
Nyt on 100 numeronen suutin kiinni mut kylmänä kun lähtee ajaan niin ei pysty ajaan ihan kaasupohjassa koska booaa vähän. Lämpimänä taas pystyy ajaan kaasu pohjassa mutta jos lähtee paikaltaa niin röpöttää vähän ja sit vasta lähtee liikkeelle?
Ja kun on ajanut kaasupohjassa vähän aikaa niin löysää ja antaa vähän aikaa olla ja lyö uudestaan pohjaan niin booa vähän.
Mitä pitää tehdä?
Vireinä tyhjä vakioputki, prikka pois, 17,5mm dellorto ja malossin putsari
Kiitos jo etukäteen :)

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

7.7.2012 13:01

Isompaa suutinta vaan. --> veikkaan jtn 110 -120 kokoista.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

7.7.2012 14:20

no ei sitä nyt suurentamaan kannata lähtä kun röpöttäää paikaltaan lähtiessä ihan pirusti

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

7.7.2012 22:17

Mikähän on kun roxi toimii vakiokaasarilla moitteettomasti mutta 17
5 phbn dellortolla ei bensa tahdo kulkea kaasarista eteenpäin? Eli tulppa on kuiva ja ei tummu vaikka kuinka sahaisi. ja antaa kipinää.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

8.7.2012 17:01

Mahdollinen tukos kaasarissa.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

8.7.2012 23:11

Mitäs tohon yrittäs patentoida ku pösöstä menny automaattiryyppy rikki -> kokoajan päällä. Ärsyttävää ku ei lämpimänä pysy tyhjäkäynnillä päällä ja sitte ku sammuu, niin melkee 5 minuuttia pitää oottaa et käynnistyy taas. Saisko ton jotenki väsättyä niin, ettei olis koskaan päällä? Varmaan kesähelteillä lähtee ilmanki ryyppyä käyntiin, vai pitäskö se vaan uus ryyppy/samantien kaasari hommata? Ja kaasarihan on tuo pösön vakio, gurtner pa.