Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua sylintereistä

25.6.2012 14:51

Uskaltaako päälle 20tkm ajettuun alakertaan lyödä lower sporttia kiinni, vai pysynkö suosiolla teharivireissä? :D

Re: Keskustelua sylintereistä

25.6.2012 19:41

Piaggion kone ilmeisesti kestäisi, mutta itse vaihtaisin suosiolla niin kestää varmasti.

Re: Keskustelua sylintereistä

25.6.2012 19:58

Niin siis alakertaa en ala remppaamaan, kun ois tarkotus muutenki myydä skoba poijjes, että jätetään sitte laittamatta tuo malossi kiinne ;)

Re: Keskustelua sylintereistä

25.6.2012 20:58

Yleensäki viritys myyntitarkotuksessa ei ole fiksua, malossi eriksee myyntii ja skopa vakioks, sama itellä menossa :lol: Allekirjotuksessa esimerkki.

Re: Keskustelua sylintereistä

26.6.2012 2:28

No siis ajatuksena oli, että jos tota ei kukaan osta niin teen siitä lelun itelleni :D Paljonkohan tosta malossi sportista sais potkua viilaamaalla? Ite en sitä osaa tehä, mutta yks kaveri osais ;)

Re: Keskustelua sylintereistä

26.6.2012 8:42

Siitä saa ihan mukavasti tehoa. Muistaakseni pari heppaa saa helposti lisää pelkällä 2mm pakoaukon nostamisella. :D

Re: Keskustelua sylintereistä

26.6.2012 23:24

Saiskohan siitä lähelle 15hp? :P

Re: Keskustelua sylintereistä

26.6.2012 23:34

Tossa roxissa on toi pako-aukko kuristettu sillee et se on niiku puoli ympyrä nii kuinka paljon se auttais jos sille näyttäis vhä viilaa? Ja jos sitä lähtee viilaa nii miten se kannattaa niiku käytännössä tehä?

Re: Keskustelua sylintereistä

26.6.2012 23:54

Vakiossa eroa hirveämmin ei varmaan tunnu, mutta viritetyssä sen kyllä huomaa. Auttaa nopeudessa, kiihtyvyydessä ja väännössä. Ainakin kun ite viilasin Gilera Stalkkerista pakoa isommaks, niin kiihty ja väänsi selvästi paremmin. Huippujaki tuli hiukka.

Jos sitä avartaa, dremeli käteen ja ottamaan sitä ylimäärästä tavaraa pois. Kannattaa eka tutustua viilaamiseen, ennenkun menee sörkkimään. ;)

Re: Keskustelua sylintereistä

27.6.2012 4:20

Joillain täällä oli tietoa mikä olisi Malossi Sport tason pyttyä tehokkaampi vaihtoehto Runner Purejet:tiin (vm.2004). Kysessä siis Malossin sarja missä tuli uusi ECU mukana ja nyt mietityttää mikä pytty sopii tuohon kanteen?

Piaggio,vesijäähy ja ruisku kuten mallista tietänee :)

Kiitokset etukäteen!

Edit: siis Malossin 70cc kitti kyseessä.
Viimeksi muokannut gillie päivämäärä 28.6.2012 14:11, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Keskustelua sylintereistä

27.6.2012 9:25

Rajis- kirjoitti:Saiskohan siitä lähelle 15hp? :P


No juu ei saa. Tai pitää oikeasti osata asiansa.

Re: Keskustelua sylintereistä

27.6.2012 11:28

Haluuko joku antaa vähän tarkempaa ohjeistusta tohon sylinterin viilaamiseen?

Re: Keskustelua sylintereistä

27.6.2012 11:59

Lue esko maunosen kirja, lue tiittasen motorcross mekaanikon kirja + lue vielä Graham Bellin opus. Taino jos et kaikkia jaksa lukea niin Graham bellin opuksesta löytyy aika hyvät perustiedot virittämiseen. (:

Re: Keskustelua sylintereistä

3.7.2012 14:38

Eikös tohon motorforcen 50cc sylinterisarjaan käy ihan myös vakiokansi?

Re: Keskustelua sylintereistä

3.7.2012 22:03

Kertokaas joku että haittaako tuommonen pikku patti ja ja pikku jäljet tuossa sportpron pytyssä mitään?
että kannattaako tuohon tilata uutta mäntää? sori huonoista kuvista :roll:

tuossa tuo pikku patti:
Kuva

tuommoset jäljet tuossa pakoaukon yllä, ainoat mitkä tuntuu sormella:
Kuva