Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
15.6.2012 13:41
Putkessa ei kuria ollut:D ja vehkeellä on ajettu 11t, mäntä vaihettu 1t sitte... Nii en väljyytee itekkää usko. 110 suuttimella ei röpötä, ei booa, ei vaa jaksa liikkua, ja kone ei ota kierroksia... Voisko olla ku mulla on phot eco siinä nii se rajottaa vaikkei ole päällä? Epäilen mutta alkaa ideat loppuun keske:D ja enite suoraan sanottu vituttaa toi et kylmänä lähtee terhakkaammin!
16.6.2012 0:13
Onko tuo TNT PHBG 21mm minkään moinen? TNT merkkinä joten vähän epäileväinen. Kokemuksia? Hintakin olis meinaa halpa
16.6.2012 0:17
Älä missään nimessä osta. Mielummin käytetty lortto. TNT kaasareissa runko on sitä kiinanmurometallia, menee paskaks heti. Laatu muutenki todella heikko.
16.6.2012 0:35
Mielummin vaikka motoforcen kaasari.
16.6.2012 1:06
Pitääpi sitten kattella käytettyjä lorttoja..
Mahtaskoa tuo 21mm olla liian iso Streetracelle, vai pitäskö hommata 19mm?
16.6.2012 1:14
21mm alkaa olemaan jo liian iso, 19mm / 17,5mm on valurauta 70cc-sporttipytylle hyvä.
16.6.2012 18:35
17,5mm on paras sille. 19mm saavutetaan parempi teho kyllä, mutta vasta erittäin korkeilla kierroksilla.
18.6.2012 3:46
Mikä tuossa roxissa on kun ajaa kaasu pohjassa ja löysää kaasun sitten vääntää taas kaasua niin booooaaaaa ja röpöttää pikkusen ja vasta sen jälkeen ottaa piikin. röpöttää välillä myös paikaltaan lähtiessä.... 17,5mm lortto 86 suutin kokeiltu 90 ja 95 mutta tekee samaa. neulan sokka on keskimmäisessä lovessa ja sitäkin olen kokeillut alimmassa ja ylimmässä lovessa.
viriti: motoforce racing 50cc,yasuni r,17,5mm lortto,polini speed control...
18.6.2012 11:06
Kokeileppa pienemmällä suuttimella.
19.6.2012 20:02
Kokeile laittaa neulan sokkaa yksi ylöspäin. Tuo pytty on melkosen tarkka kaasarin säädöistä.
Vai röpeltikö ylimässäkin lovessa?
27.6.2012 23:02
Elikkä semmone kymysys: Roxi siis kylmäänä pelittää paremmi ku lämmetessää, vaikka sainki kaasarin säätöihi... Ajattelin testata 17,5mm kaasaria ku halval sain... Kysyisin sitä että ku mulla tällä hetkellä nesteet kulkee kaasarin kautta, nii miten saan ne sillee että ne ei kulje? Tiiän et kaasarii pitäis laittaa letku, mut mitä teen sille paikalle mistä nesteet tullee? Ja minkä kokosta suutinta pitäs olla teslaamassa? koska 12mm pelas 110 kokone! Pyydän erittäin pikaista neuvoa!
27.6.2012 23:06
Siis nykysessä kaasarissa on vesikierto? Eli kannessa on nipat, josta menee vesiletkut kaasariin? Kannesta otat toisen letkun pois, ja toisen laitat toiseen nippaan. Luulis nyt että sen keksii jo itekki.
Ja koita eka sillä 110 suuttimella, siittä lähet säätää.
1.7.2012 23:17
Mites tossa jokkerissa kun tyhjentää kaasarin siitä letkusta alhaalta ja laittaa takas käymään niin vastaa tosi hyvin kaasuun jonkun 15sec kun saa ns. väärän seoksen sinne,sitten ei vastaa enään niin hyvin kun on käynyt siinä pikkasen aikaa.. Outoa. Polttaa siis kaasariin jääneet vanhat bensat poies.
Isompaa suutinta koitettu ei toimi lähtee liikkeelle jotenki mutta pitää ääntä dirrrr ja sitte kun kierrokset vähän nousee niin vasta jaksaa liikkua jotenki eli ei hyvin vieläkään eli tästä päätellen suutin on liian suuri.
Ja suutin kokohan oli sen 70 jolla teki noin ja paikallaan vakio kaasari vakiosuuttimella kokoa 60
2.7.2012 10:26
Minkä takia olet vaihtanut isomman suuttimen alkuperäisen 60-kokoisen tilalle? Selvästi koneesi käy liian rikkaalla.
2.7.2012 10:47
Sen takia,koska mulla on tehari sun muuta..
Siinä on se alkuperäinen suutin paikallaan. koitin vaan tolla 70..
JA KAIKKI sanoo että sitä pitää isontaa teharin kanssa ja kaiken muun hilppeen...
Mutta ei näköjään mulla.