Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
15.9.2012 23:52
En usko. Vakiokansissa on yleensä paljon ylimäärästäki tavaraa, eli ei kovin helposti kanteen hakkaa.
16.9.2012 14:10
Noin, laitoin vakiosuuttimen takaisin ja vakioputsarilla alkoi pelittämään, ei pätki tai muuta semmoista.
Edelleen ongelmana että ajon jälkeen jos haluaa hetken päästä lähteä, niin eipäs lähdetäkkään. Joutuu kaasarista tyhjentämään bensaa melkein kaikki, kunnes kymco hörähtää iloisesti käyntiin.
16.9.2012 18:59
Mikä on aeroxissa vikana, koko kone just laitettu kasaan midrace osilla, polkasee lähtee käymään käy 5sek ja tulppa kastuu eikä enää lähe käymää ellei kuivaa hyvin tulppaa. Kaikki tietysti epäilee että liika iso suutin mutta kokeiltu jo pieniäkin suuttimia niin mietiskelin että voisiko vika olla siinä, kun mulla on tuo kiesler racing imukaula joka tulee tolleen "pystyyn" niin että kaasari valuttaisi sinne kokoajan bensaa.. ?? Vai missä vika piilee..
17.9.2012 21:03
Siinä imukaulassa se vika voi hyvinkin olla, jos se on niin pystyssä että kaasari alkaa tulvia. Onko sulla kisasähköt/jotku muut kuin vakiot? Jos on väärin säädetty sähköt niin voi tehdä tuommoista.
18.9.2012 18:02
Vakio sähköt mutta eihän ne sähköt pitäis liityy tohon bensansaantiin.. mutta mitä pitäis tehä tolle kaasarille että tolla imukaulalla toimis
18.9.2012 18:07
Toimiskohan toi putki hyvin 70cc malossi mhr replican kanssa?
https://www.scooter-attack.com/shop/#!/ ... haust.html
18.9.2012 18:14
Älä edes kuvittele, liian tehokas tolle pytylle. Ja mikäs
wnb midrace on vakiosähköillä?
18.9.2012 18:17
Ja MHR Replica vieläpä Upper-Sport pytty, ei MidRace?
18.9.2012 18:37
jokuaa kirjoitti:...koko kone just laitettu kasaan midrace osilla...
Ja ei kai se, että joku sylinteri on Uppersport, tee koko muusta setistä uppersportia(?)
18.9.2012 22:10
Hei!
Paljon vaikuttaa se että nelarissa sytytys on nokka-akselissa rattaan väärässä. Eli
muuten kohdillaan mutta nokka ratas heittää rattaalla.
Ja paljon kymco agilityn kantta uskaltaa madaltaa ? Käyttäen lasia ja hiomatahnaa (onko helpompaa keinoa?)
18.9.2012 22:54
Sun pitäs selvittää, paljo jää venojen ja männän väliin kun venat on auki. Sitte tiiät paljonko uskaltaa madaltaa. Helpoinhan se on viedä koneistamolle ja sanoo paljonko ne ottaa pois, ei pitäs maksaakkaa miljoonia, toki jonkunverran.
19.9.2012 20:11
Kannen madallus saa odottaa, vaihoin vaan vähemmän karstottuneen kannen paikalleen. Laitoin sytytyksen rattaaalleen kohilleen. Mutta...
miksi se ei käynnisty ;oo Ei edes lupaile saatika hörähtele. Tulpasta näkee että saa bensaa ja kipinäkin tulee.
19.9.2012 23:41
Solikka XTR50 Export ei ota kierroksia tarpeeks. Variaattorinhihna näytti olevan ok, vaihoin moottoriöljyt, imukaula oli halki, teippasin ilma-aukot tiiviiksi. Kylmänä saattaa kiertää jopa 7 000 RPM, mutta kun 1 km ajettu niin jää siihen 5 K kulmille eikä jaksa vetää, vauhti huimat 20-30 km/h. Ei myöskään pysy tyhjäkäynnillä käynnissä.
Auttaisko 72cc sylinterin vaihto ja 5,5G rullat jotenkin asiaa?
20.9.2012 0:35
Vaihda se imukaula.
20.9.2012 17:22
mikah kirjoitti:Kannen madallus saa odottaa, vaihoin vaan vähemmän karstottuneen kannen paikalleen. Laitoin sytytyksen rattaaalleen kohilleen. Mutta...
miksi se ei käynnisty ;oo Ei edes lupaile saatika hörähtele. Tulpasta näkee että saa bensaa ja kipinäkin tulee.
Sytytys tsekattu, väljykset tsekattu, kansipahvi näyttää melkein uudelta ettei paskanen tai palanut tjs. Ei vaan hörähdä.