Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
27.9.2012 12:50
Noh, sittenhän on vikana löysty vp-jousi.
27.9.2012 13:00
En millään muista niin osaatko sanoa mikä jousi olis soppeli?
27.9.2012 13:41
No riippuu vähän teharista, mutta yleisesti teharin kanssa +30% / +50# jäykkuudet. Laiskemmalla tuo +30% ja tehokkaammalla +50%.
27.9.2012 13:45
Gianellin Extra kiinni.
27.9.2012 16:43
No eikös se ole vähän laiskemman olonen putki?Näin itse ymmärsin
27.9.2012 21:06
Malossin keltasen tilasin. Menikö pahasti mettään
?
27.9.2012 22:41
Pitäisi riittää.
30.9.2012 12:09
Nyt on kyllä sellanen ongelma ettei itelle oo ainakaa ennen sattunu. Eli siis roxi lähtee ihan hyvin käyntiin ja käy ihan hyvin, mutta kun painaa jarrua niin meinaa aina sammua. Eli jarrukahva toimii nyt jostain syystä ikäänkuin joku killswitchi. Apuja??
30.9.2012 13:55
eli siis, nyt kavi niin etta pytyssa ollu yht about 0.5l vetta.. menny imukaulan kohalta eli putken kautta ja myos ilmanputsarin. eli kampikammiossa ollu vetta. sain tassa eilen roksin vaivoin kayntii, jarkyttava savupilvi aluksi ja semmonen suhina/hankaus aani kun tyhjakaynnilla pitaa.. kampiakselin laakerit menny? mutta vaikuttaako vesi laakereihi? koska osa kavereista sanoo etta ei ja osa etta joo. jos nyt kammenlaakerit menny ni osaatteko arvioida etta paljonko pystyy ajamaan ennenku poksahtaa paskaksi ..? ja sitten toinen kysymys, onko roksin pytyssa sisalla se pinnoite joka estaa ruostumisen eli ei ole valurauta pytty joten pytty ei voi sisalta ruostua? kiitos.
30.9.2012 13:59
No kyllähän se vesi pilaa ne laakerit.. Voit kokeille sellaista, että laitat jonkun verran sinne kampikammioon öljyä ja heiluttelet ja toivot että öljy menee laakereihin.
30.9.2012 14:21
Niin, kauanko se vesi on ollu siellä? Jos pitemmän aikaa, niin kyllä ne laakerit on varmaan ruostumaan päässy. Onhan niissä se öljykalvo, joten ei ne aivan samantien ruostu, mutta ei se kalvokaan ikuisuuksia kestä.
Ja jos ne laakerit on menny, niin vaihtoon vaan. Työtähän siinä on, mutta laakerit ei paljoo maksa. Kumminkin laakerit sitte nopeesti hajoo kokonaan, ja pahemmassa tapauksessa tuhoo vielä jotan muutakin. Jos on alupytty niin ei ruostu. Myös, jos laakerit on ruostunu, niin varmaan on muutakin. Mikä ei varmaan tee hyvää koneelle.
30.9.2012 15:03
4 päiväähän se vesi oli sielä. Jajoo, silleen teenkin. Huoltoon ajattelin kyllä ciedä, itsellä ei ole osaamista alkaa vaihtamaan kammen laakereita... kyn koko pyttykin pitäisi avata jns.. jos vaikka tän loppusyksyn pystyisi ajelemaan 500-1200km ja talvella sitten remppaa..
30.9.2012 18:50
Josset sitä 2t öljyä sinne kampikammioon imukaulan reiän kautta laske niin ei hyvä.. Voit vielä lievittää vahinkoja niin
1.10.2012 18:37
Onkohan kannen tiiviste paskana kun röpöttää ja pätkii n 30km/h jäälkeen? Pieniä määriä tulee vettä putkesta. Kaasarin oon puhistanu ja kokeillu eri säätöjä mut eivätpä ole juurikaan auttaneet. Tulpan vaihtokaan ei mitään auttanut. Ja mopedi on aerox. Vinkkiä jos sais et mitä pitäs tehä nii ois ihan jees
1.10.2012 19:02
Polttaako se jäähynestettä, onko savu paksua, sakeaa valkosta, kupliiko syylärissä kaasua annettaessa?