Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

29.5.2012 21:43

eli siis vakio pytty on kyseessä :D

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

29.5.2012 21:46

sitä vaan mietin et tuntuuks se niiku oikeesti persees ku tollasen vaihtais :D

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

29.5.2012 21:59

Älä postaa useaa viestiä peräkkäin, vaan editoi uudet asiat edelliseen viestiin.

Ja joo, kyllähän sen 17,5 millisen huomaa vakiopytylläkin. Tuo ehkä hieman lisää huipputehoa ja sitkeyttä koneelle, ja on mielestäni paljon helpompi saada hyviin säätöihin.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

29.5.2012 22:05

Aa okei no hyvä ja pitää muistaa jatkossa!

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

30.5.2012 13:33

Shape- mikä järki laittaa vielä isompi suutin? Sillä kun kiinni oli 106 sillä pystyi ajamaa, hyytyi kiihytyksii ja vähäse ylämäkii. Mut tolla 110 suuttimella se ei jaksa lähteä liikkeelle ja täyskaasulla booaa. Auttasko mittää jos neulaa säätää ja mite voin testata bensahanan toimivuutta? Mikäli se siitä voisi johtua...

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

30.5.2012 16:40

Pitääkö laittaa isompaa suutinta jos booaaa keuliessa lämpimällä koneella?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

30.5.2012 21:52

Toimiiko tuo kaasutin yamaha jogissa kun vanhasta meni uimurikammio paskaksi? tai miksei toimisi mutta varmistetaan vielä. Vakio pytty ja vakio ilmanputsari.
https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/4016

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

30.5.2012 23:33

Toimii toimii, jos kiinnitys sopii imukaulaan.

Lacegsi, toimiiks ajossa muuten hyvin? Voi vaan olla että keuliessa kun kaasari on ihan väärässä asennossa niin se ei anna bensaa.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

31.5.2012 13:41

Toimii ajossa hyvin ja pitääpä tuota kaasarin asentoa muuttaa, mutta pitäskö laittaa pari numeroa isompi suutin jos lämmetessä ei ota piikkiä yhtä hyvin kuin kylmänä vai onko vika jossain muualla?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

31.5.2012 14:32

Vika on todennäköisesti variaattorin vastapainejousessa, se löystyy lämmetessään, ja siten kone ei enää pääse kunnolla parhaalle kierrosalueelle. Korjaantuu siis uudella jousella.

Voithan toki kokeilla ajaa lämpimänä kaasu pohjassa hetken aikaa, sammuttaa sitten mahdollisimman nopeasti ja katsoa tulpan värin. Jos se on yhtään maitokahvia vaaleampi, laita hieman isompi suutin.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

31.5.2012 17:32

Mikäli minulle vastasit, kiinni on malossin punanen 15km ajettu jousi niin en usko että se sillä selittyisi... Voisiko joku selventää minulle seos-ruuvin tekniikan? Elikkä jos aukasee nii antaako enemmä ilmaa vai bensaa?? ja mikä selittyy sillä että kun väännän seosruuvia myös tyjäkäynti vaihtelee?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

31.5.2012 17:56

Siis seosruuvihan on tyhjäkäynnin säätöä varten, se vaikuttaa n.1/4 kaasuun asti.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

6.6.2012 12:43

Pitäskö sähköryypyn mennä päälle ilman akkuakin polkemalla? (mopo on leone/keeway/cpi - RX8/Hussar

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

6.6.2012 12:56

Kyllähän se päälle menee sittenkun mopokin käynnistyy jos ei rikki ole.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

6.6.2012 13:17

joo muttakun mopo ei käynnisty kuin lämpösellä(+15c), viileämällä ei edes hörähdä. ja akku on täysin sökö, joten meneekö se ryyppy päälle jo pelkästä polkaisusta?