Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
23.4.2010 18:00
Täs oiski ainaki omasta mielestä vähä hankalanpi tuunattava, eli cpi gtr. Kuvia galleriassa, kellään ehdotuksia? Aattelin et jotkut neonit olis päheet kun tuosta löytyy vaikka mitä reikiä minne niitä tunkis
24.4.2010 9:30
Niin ne neonit ois aika siitit. Sitten semmosta yleistä siistimistä mm. takalippa, peili vaihtoon, lokari vaihtoon?, heijastimet pois ja kaikkea muuta pientä parantelua.
25.4.2010 19:53
http://www.smartia.fi/PublishedService? ... e=71000110Tollanen löytyy iteltä. Jotain tuning vinkkejä? Mitä kannattas lähtee perkaa jne.
25.4.2010 23:04
Jonne97 kirjoitti:http://www.smartia.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=71000110
Tollanen löytyy iteltä. Jotain tuning vinkkejä? Mitä kannattas lähtee perkaa jne.
Kunnon kopio SR:stä.
Takalippa ja keskijalka ym. pois nii nätti tulee.
2.5.2010 9:38
kertokaas miten saisin jinkust hienon?? olis ainaki neonit ja tää keulintarauta mieles...kerto kaa ihmees jos jotain tulee mielee....kiitos jo etukäteen...
2.5.2010 9:41
No koropala, takalippa vaihtoon, peilit vaihtoon, tupit, crossitanko, kiillotteluja. Onhan näitä eri tapoja.
6.5.2010 22:51
löytyykö fudeen mistään minkään laista underia et vois ostaa?
6.5.2010 22:57
Ei classic malliin. Eli joudut itse tekemeenään.
7.5.2010 16:03
Nyt linkkailkaa niitä malaguti phantom f12 sopivia tankoja ja adaptereita!
13.5.2010 0:59
mitä sitä keksis??
13.5.2010 12:04
REAT kirjoitti: mitä sitä keksis??
huggeri pois, takapenkin käsikahvat pois. Jos jotain suurempaa mieles, niin crossi stonga ja maalaa kaikki ulkokatteet samalla värillä.
13.5.2010 23:26
Aprilia sr 50 racing mulla on. Mitä sille sit vois viel tehä ku aattelin maalata, kilventelineen vaihtaa ja popit laittaa. Ja millasella maalilla saa sen vanteet maalattua?
14.5.2010 9:55
uggonen kirjoitti:Aprilia sr 50 racing mulla on. Mitä sille sit vois viel tehä ku aattelin maalata, kilventelineen vaihtaa ja popit laittaa. Ja millasella maalilla saa sen vanteet maalattua?
Spreillä, sutilla, ruiskulla, pulverilla ym. Pulveri varmaankin kaikkein paras.
15.5.2010 1:01
Larppari kirjoitti:uggonen kirjoitti:Aprilia sr 50 racing mulla on. Mitä sille sit vois viel tehä ku aattelin maalata, kilventelineen vaihtaa ja popit laittaa. Ja millasella maalilla saa sen vanteet maalattua?
Kiitos vastauksesta. vielä haluisin tietää että mitäpä tämmönen pulveri maksaa?
15.5.2010 10:33
uggonen kirjoitti:Larppari kirjoitti:uggonen kirjoitti:Aprilia sr 50 racing mulla on. Mitä sille sit vois viel tehä ku aattelin maalata, kilventelineen vaihtaa ja popit laittaa. Ja millasella maalilla saa sen vanteet maalattua?
Kiitos vastauksesta. vielä haluisin tietää että mitäpä tämmönen pulveri maksaa?
Joku ehkä abaut 50e, jos viet molemmat vanteet, suht halpaa kun se pinta kestää. Pitää siis viedä pulverimaalaamoon maalattavaksi, kaikki ei välttämättä ota noin pientä erää mut kannattaa kysyä.