Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

18.10.2011 21:59

Eikös se ollut facelift Next-R:ästä. Joten saa sillä tehoa jonkun verran mutta ei nyt niin paljoa. Jos oikeasti haluut virittää niin osta Pro Replica.

E:Hidas.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

18.10.2011 22:11

Juu. Eiköhän lopeteta neiteily ja osteta pro replica :D

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

18.10.2011 23:06

Niin siis meinasin sitä että jätät ostamatta ton TEK:in koska se on aivan paska ja ostat paremman, laitoin ehkä vähän huonosti :S
Joku Pro replica just Reverse on kans iha hyvä.
Enhä mä sillä ettei virttää sais, itellä replica ja hyvin vetää 70cc kanssa, tarvis vaan itelle Pron jos vaan jostai löytys, ei viiti vaa sitä lähtee tilailee :)

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

19.10.2011 1:20

Jees. Asia selvä :D. Pistetään nyt tähän samaan, että kuinkas kovaa tuolla jogilla pääsis tolla pro replicalla ja muilla hilppeillä (stage6 vari. rullat,vp-jousi,kytkinjouset,isompi suutin ym. pikku härpäke)?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

19.10.2011 10:02

N.85, suuremmalla kaasarilla enemmän.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

19.10.2011 17:02

http://aijaa.com/v.php?i=006878905381.jpg

Mahtaako paljonkin vaikuttaa tehoihin tollanen lommo? Miten sais suoristettuu, pitääkö vaan rälläköidä putki auki ja suoristaa ja hitsata kiinni?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

19.10.2011 18:30

Sudee kirjoitti:N.85, suuremmalla kaasarilla enemmän.

Jääkö tuolla technigas TEKilä alle 80 km/h. mielenkiinnosta kyselen

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

19.10.2011 18:34

Voi hyvinkin jäädä.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

19.10.2011 18:40

Ei jogi vakioperäl muutenkaa oikee yli 80 mee ees tolla replicalla. Tekillä ja noil hiluil pääset varmaan jonku 78 ja replical max jonku 83 jos on iha täydelline säätö.

Itelläki huiput nous kiitettäväst nykysel aeroxin perällä.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

19.10.2011 18:41

Reetuhai2 kirjoitti:http://aijaa.com/v.php?i=006878905381.jpg

Mahtaako paljonkin vaikuttaa tehoihin tollanen lommo? Miten sais suoristettuu, pitääkö vaan rälläköidä putki auki ja suoristaa ja hitsata kiinni?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

19.10.2011 18:46

En sko et toi vaikuttaa, itel tuli joskus pahempi arrowiin ajossa ja en huomannu mitään.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

19.10.2011 18:58

MaNeero kirjoitti:
Sudee kirjoitti:N.85, suuremmalla kaasarilla enemmän.

Jääkö tuolla technigas TEKilä alle 80 km/h. mielenkiinnosta kyselen


Melkosen varmasti, sillä se on yksi laiskimmista tehareista mitä saa.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

19.10.2011 19:20

Oha toi tekki next-r:ää parempi, tecnigasi ainaki lupaa. Ja next-r on omast mielestä ihan keskikastia, ei se laserikaan ole, aika kaukana, mutta ei nyt älytömän huono. Hakkaa kyl gianelli nextit ja muut paskat kevyeen.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

19.10.2011 20:33

Ei ollut mitään juttua Tecnigasin sivuilla tuosta TEKistä tai sitten katsoin huonosti. Hienosti sopisi tuo Tek pyörään, mutta kun tuo on vaan reilun kympin pro replicaa halvempi niin ei viitsi huonoa ostaa :D
Vedetään vielä sellainen tähän että minkalainen tuo tecnigas TREK sitten on? Eroaako jotenkin muuten kun yhdellä r kirjaimella tuosta tekistä?
Jos tämäkin on huono niin jätän teidät rauhaan ja ostan sen pro replican vaan kiltisti. Taitaa olla aika lailla ykkösputki vakiokoneelle :D

Kiitos ja kumarrus tähänastisista neuvoista

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

19.10.2011 21:30

Kuten itse jo totesit niin tuskinpa TREK pääsee hivottelemaan Pro Replican tehoja. ;)