Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

25.5.2012 15:07

Nosta kaasuttimen neulassa olevaa sokkaa. Siis toisinsanoen laske neulaa alaspäin. Kyllähän sen moottorin kuuluukin melkein lakata käymästä jos korkeilla kierroksilla suurin osa seoksen kulusta estetään. Kun kierrokset laskee, palotapahtumia alkaa taas kuulumaan. Vai minkälaista booausta tarkoitat?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

27.5.2012 0:24

Joops tarttis taas apua jos viittisitte auttaa. Mikä neuvoksi kaasarille. Oli kiinni 106 suutin ja hyyty kiihytyksiin. Vaihoin tilalle 110 kiihtyy paremmin mutta huiput laski melkee 10km/h ja ylämäkkeen hyytyy enemmän ku sillo ku oli 106 kiinni? PItäskö koittaa säätää neulaa vai mitä heleä teen?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

27.5.2012 19:58

Mitähän viriä sulla mahdollisesti on?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

27.5.2012 20:54

21mm vai 24mm kaasari 70cc midracen kanssa ? Minkäkokosta suutinta kannattaa lähtee kokeilemaan, putsariks tollane bilteman vanu juttu.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

27.5.2012 21:11

Kerrohan tarkemmin setuppisi.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

27.5.2012 21:20

Airsalin pytty, ei taida kyllä niin midrace olla, mutta kuitenkin. Putkeks näillä näkymin polini for race. Löytyy siis hyllystä tollaset 21mm Dellorto ja 24mm Mikuni, niistä toisen aattelin laittaa.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

27.5.2012 21:31

21 millinen parempi tuolle setille.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

27.5.2012 21:42

Kiitos tästä. Täytynee siis siitä ruveta säätöjä hakemaan :)

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

28.5.2012 16:11

SHAPE-vireistä sen verran että löytyy, vapaavirtausfiltteri, pro replica, malossin punaset jouset kytkimessä. 4.2 gr rullat ja ei tietenkään mitään rikkoja. Heittäsikkö jotaki neuvoja mitä teen. ku nyt 110 suuttimella kone ei jaksa lähtee liikkeeelle lämmettynä ja kylmänäki booaa. 106 toimi paremmin mutta noilla vireillä huiput oli silti 65 ja hyyty lähöissä tosi paljon. Auttasko millaset kytkinjouset, vaihtaa vaiko rullat, vaiko neulon säätö... :|

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

28.5.2012 19:16

Mikäs vastapainejousi sulla on? Malossin punainen?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

28.5.2012 21:23

joo...

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

29.5.2012 11:11

Jos 110 suuttimella booaa niin suurempaa kehiin. Sinuna vaihtaisin vakion putsarin tilalle. :roll:

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

29.5.2012 15:56

Onko tollai dellorton 17.5 kaasari näille vireille hyvä?
yasuni z, s6 sport pro + varisäädöt. Ja onko ero sitten huomattava ku tossa roxissa vakiona on gurtnerin 12mm?

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

29.5.2012 16:46

Tuo setti on muutenkin kaukana optimaalisesta pakoputkivalinnan takia, että kyllä se 17,5 millinen mukana menee. Tuo varmasti lisää tehoa ja sitkeyttä koneeseen. Parempi pakoputki olisi esimerkiksi Stage6 Pro, tai jos on pakko valita Yasunin mallistosta, laita Yasuni R.

Jos päädyt laittamaan paremman pakoputken, 19 mm kaasutin on hyvin sopiva. Tai jos laitat muun setin ihan viimeisen päälle, läpät, imukaula, putsari, jopa paremmat sähköt niin 21 millisestä alkaa olemaan hyötyä.

Re: Keskustelua kaasuttimista #3

29.5.2012 21:42

sori siis toi 26 sport pro on se vari :)