Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
20.5.2012 21:45
Mikä tuo powerjet on? Onko se semmoinen, että se rikastaa seosta, kun kone käy kuumana?
20.5.2012 22:32
Lisäsuutin täyskaasulle ja hieman siitä alaspäin. Mahdollistaa seoksen tarkemman säätämisen, sekä antaa lisää bensaa siinä vaiheessa kun kaasuttimen kurkku on niin auki, että imu joka kohdistuu pääsuuttimeen pienenee.
21.5.2012 7:16
Reetuhai2 kirjoitti:Mistähän päättelet että se olis seosruuvista kiinni?
Kerros nyt eka virit, vai onko vakio, paljon ajettu, säädöt yms.
Siinä on prikka pois,leovince sito plus kuriton putki,malossin keltanen vastapaine jousi,polinin vihreet kytkin jouset,rullina 4.2 grammaa(tällä viikolla tulee multivari tosin)Ajettu sillä on maailman ympäri mutta ei näillä uusilla osilla(mäntä,pytty,variaattori,kampura ja kytkin)ole ajettu kun päälle 2000.Suutin on tosin aika pieni,64.
21.5.2012 8:37
Niin, kaasaria et oo säätäny? Ei ihme jos ei pelaa.
21.5.2012 14:14
Ilmaruuvia vaan säätäny sen verran että toimii.Minkä kokosta 72,73,74,75?Itse veikkaisin jtn 73?
21.5.2012 16:53
N. 10 numeroo isompi, oikeen saat vaan koittamalla. Jos et osaa säätää kaasaria ni pyydä vaikka osaava kaveri apuun.
21.5.2012 23:10
Minulla on nyt n. 10 numeroa isompi suutin teharin kanssa. Paljonko suurempi suutin pitäisi suurinpiirtein laittaa jos kaasari isonee 12 mm:stä 17.5 :ksi ja sylinteristä tulee 70 cc motoforce sport?
22.5.2012 13:30
saako PHBG 16 kaasariin vaijeriryyppyä?
22.5.2012 17:56
J@M kirjoitti:Minkä kokoinen kierre vasemmanpuoleisessa suuttimessa on ja mistä noita saa !(oikealla PHVA 14mm kaasarin suutin) Kyseessä Weber 18mm OM kaasutin, mopona piaggio diesis 02. Samalla mikä olisi oikean kokoinen suutin putkelle josta hukkis ja katin putket leikattu pois ? paikalla vakioilmanputsari ja vanha suutin oli 60.
KUVA
Bumppaan vain...
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan, skootteri tarvitsisi kipesti isomman pääsuuttimen, mutta kukaan ei tunnu tietävän mitään tuosta suuttimesta.
22.5.2012 20:12
Teeppä nyt ihan vaikka silleen että marssit paikalliseen pienkoneita ja niiden vara-osia myyvään kauppaan ja/tai mopokauppaan ja näytät niille tota suutinta ja kysyt niiltä onko niillä sellaisia tai voiko ne vaikka tilata jostain tuollaisen.Ehkä se helpoin tapa.
22.5.2012 22:29
Imatralla kävin kisassa, oli porukka hiukan huuli pyöreenä että mikäs ihmeen suutin tää on
23.5.2012 7:22
No sepä on outoo :O Itekkää en kyllä tiiä.
23.5.2012 15:24
MaNeero kirjoitti:Minulla on nyt n. 10 numeroa isompi suutin teharin kanssa. Paljonko suurempi suutin pitäisi suurinpiirtein laittaa jos kaasari isonee 12 mm:stä 17.5 :ksi ja sylinteristä tulee 70 cc motoforce sport?
Haluaisin vastausta koska 82 suutin ei taida riittää kun alkuperäinen oli 62? Pitäisi ostaa lisää siinä tapauksessa.
23.5.2012 15:38
Sitäkun on paha sanoa. Hyvin luultavasti tarvii isompaa suutinta, varmaan jotain 90-100. Mutta tollasista muutoksista vaikee sanoo, osta noi ja koita.
25.5.2012 11:18
mitä kaasarista pitää lähteä säätämään kun röpöttää lämpinä 1/4-3/4 kaasulla ja välillä booaa kun löysää kaasun?
Virit on: Motoforce racing 50cc, 17,5mm lortto (86suutin),powerfilsu,yasuni r,polini speed control (4,5g rullat),motoforce evolution kytkin,hebo pun vp-jousi,motoforce sin. kytkinjouset.